سناتورها نیز با بحران های بهداشت روانی روبرو هستند


میزبان

جولی روونر KHN


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامت KHN، “سلامت چیست؟” جولی که یک متخصص برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های بهداشتی است، نویسنده کتاب مرجع مورد ستایش انتقادی “سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z” است که اکنون چاپ سوم آن است.

هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌های کنگره به این خبر که سناتور جان فترمن (D-Pa.) خود را برای درمان افسردگی بالینی به مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید معرفی کرده است، واکنش نشان دادند. این واکنش بسیار متفاوت از آنچه در 20 یا حتی 10 سال پیش بود است، زیرا سیاستمداران بیشتری از هر دو حزب مایلند اعتراف کنند که انسان هایی با ضعف های انسانی هستند.

در همین حال، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، در حال انجام آزمون های «شایستگی» برای سیاستمداران بالای 75 سال است. با این حال، او مشخص نکرده است که چه کسی تعیین می کند که این آزمون شامل چه مواردی می شود و چه کسی در مورد قبول یا عدم موفقیت سیاستمداران تصمیم می گیرد.

میزگردهای این هفته جولی روونر از KHN، سارا کارلین اسمیت از صفحه صورتی، جوآن کنن از دانشکده بهداشت عمومی و پولیتیکو بلومبرگ جان هاپکینز و ریچل روبین از واشنگتن پست هستند.

اعضای پانل

ملحفه صورتی سارا کارلین اسمیت


@SarahKarlin

داستان های سارا را بخوانید: جوآن کنن جان هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی و سیاست


@JoanneKenen

داستان های جوآن راشل روبین را در واشنگتن پست بخوانید


@rachel_roubein

داستان های راشل را بخوانید

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • اذعان به یک اختلال سلامت روانی می‌تواند برای حرفه یک سیاستمدار در گذشته عذاب باشد، اما تصمیم سناتور جان فترمن برای عمومی کردن تشخیص و درمان افسردگی خود به جای طرح پرسش‌هایی در مورد آمادگی او برای خدمت، این احتمال را افزایش می‌دهد که تجربیات شخصی با سیستم سلامت می تواند نمایندگان بهتری از قانونگذاران بسازد.
  • در اخبار مدیکر، سناتور ریک اسکات (R-Fla.) مدیکر و تامین اجتماعی را از پیشنهاد خود مبنی بر اینکه هر برنامه فدرال به طور خاص هر پنج سال یکبار تمدید شود، کنار گذاشت. پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه از آن انتقاد کرد، طرح اسکات توسط دموکرات ها مورد بررسی قرار گرفت.
  • هر چند مدیکر از نظر سیاسی “غیرقابل لمس” نیست. دو پیشنهاد دولت بایدن به دنبال مهار هزینه های بالای برنامه محبوب Medicare Advantage هستند. این موارد در حال حاضر نیز بحث برانگیز هستند، به ویژه در میان ذینفعان مدیکر که مزایای اضافی را که اغلب با برنامه های بخش خصوصی می آید، دوست دارند.
  • مطالعات جدید در مورد اثربخشی ایورمکتین و استفاده از ماسک توجه را به آمادگی برای بیماری همه گیر جلب می کند. مطالعه ایورمکتین نشان داد که این دارو حتی در دوزهای بالاتر در برابر ویروس کووید-19 مؤثر نیست و این سوال را مطرح می کند که محققان تا کجا باید پیش بروند تا شکاکانی را که اطلاعات نادرست در مورد استفاده از این دارو برای درمان کووید دریافت می کنند، متقاعد کنند. همچنین، یک تجزیه و تحلیل جدید از مطالعات در مورد استفاده از ماسک بر روی مطالعات پیش از همه‌گیری تکیه کرد و به طور بالقوه توصیه‌های ماسک را برای بحران‌های بهداشتی آینده تضعیف کرد.
  • در جبهه سقط جنین، حامیان حقوق سقط جنین در اوهایو به دنبال یک اقدام رأی گیری هستند که دسترسی به این روش را در قانون اساسی ایالت خود ثبت کند، در حالی که یک وکیل در فلوریدا استدلالی غیرمعمول «شخصیت» برای دفاع از آزادی یک زن باردار از زندان ارائه می کند. .

به علاوه برای «اعتبار اضافی»، اعضای میزگرد داستان‌های خط مشی بهداشتی را پیشنهاد می‌کنند که این هفته خوانده‌اند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: Stat’s “درمان های فعلی برای گرفتگی عضلات آن را کاهش نمی دهد. چرا گزینه های بهتری وجود ندارد؟» توسط کالی مک موری

جوآن از: «عقاب‌ها در حال سقوط، خرس‌ها کور می‌شوند» ساخته کاترین جی وو از اقیانوس اطلس

راشل روبین: واشنگتن پست «بچه او یک تشخیص مرگبار دارد. پزشکان فلوریدا او سقط جنین را رد کردند، نوشته فرانسیس استید سلرز

سارا کارلین اسمیت: DCist “محلی هایی که انگلیسی صحبت نمی کنند به مترجم پزشکی نیاز دارند، اما برخی می گویند که آنها همیشه خدمات را دریافت نمی کنند” توسط آماندا میشل گومز و هکتور آلخاندرو آرزاته

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:

  • «نیکی هیلی: برنی سندرز دقیقاً دلیلی است که به تست‌های شایستگی ذهنی نیاز است» اثر نایل استنیج از The Hill
  • «لایحه ایالات متحده آمریکا امروز، «لایحه آیداهو، دادن واکسن‌های mRNA را جرم‌انگاری می‌کند – فناوری مورد استفاده در واکسن‌های رایج کووید» نوشته تائو نگوین
  • واشنگتن پست “بیست فرماندار در حال تشکیل ائتلاف جدیدی برای حمایت از حقوق سقط جنین هستند” نوشته راشل روبین با مک کنزی بیرد
  • واشنگتن پست «فلا. وکیل استدلال می کند که جنین یک زن باردار به طور غیرقانونی بازداشت شده است، نوشته کایل ملنیک

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و مشترک KHN What the Health شوید؟ در Spotify، Apple Podcasts، Stitcher، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این خبر توسط KHN (اخبار سلامت قیصر) تهیه شده است، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).