رستوران‌های سالم در نیوکاسل، استرالیا: نسخه متخصص تغذیه


به «جایی که یک متخصص تغذیه بیرون می خورد» خوش آمدید، مجموعه ای که نمونه های عملی را نشان می دهد که چگونه کارشناسان تغذیه در انتخاب غذا و سناریوهای غذاخوری در دنیای واقعی در سراسر جهان حرکت می کنند. نکاتی را در مورد انتخاب‌های سالم‌تر در رستوران‌ها و حفظ یک رژیم غذایی متعادل در حین صرف غذا بیاموزید. زیرا لذت بردن از غذا برای ایجاد یک روش تغذیه سالم و پایدار مهم است.

میکالا اسپارو یک متخصص تغذیه بالینی، متخصص طبیعی، و پزشک ضد پیری از نیوکاسل، نیو ساوت ولز، استرالیا است. برنامه ریزی برای چیزی که می خورد کلید اصلی او برای غذا خوردن در بیرون است، اما حتی زمانی که او یک وعده غذایی «تقلب» برنامه ریزی می کند، مایکلا همچنان به دنبال منوهایی است که دارای انتخاب های مغذی باشد.

او می‌گوید: «من دوست دارم از قبل بدانم گزینه‌هایم چیست، بنابراین تحت تأثیر گزینه‌های ناسالم‌تر قرار نگیرم یا وسوسه نمی‌شوم. من می خواهم بدانم که آیا آنها یک استیک خوب سرو می کنند یا یک نوع غذای دریایی سالم.

برنامه ریزی یک وعده غذایی از قبل نه تنها به مایلا کمک می کند تا جوانه های چشایی خود را برآورده کند، بلکه به اهداف تغذیه اش نیز کمک می کند. سپس می‌توانم برنامه‌ریزی کنم اگر می‌خواهم جنبه‌هایی مانند یک کاسه سبزیجات یا سالاد برای افزایش ارزش غذایی داشته باشم.»

اسپارو برای آماده شدن برای صرف غذا در بیرون از خانه، با دستیابی به تنقلات پر پروتئین، زودتر از موعد غذا می خورد.

مایکلا می‌گوید: «من سعی می‌کنم بعدازظهر قبل از بیرون رفتن یکی از آن‌ها را بخورم، بنابراین از قبل گرسنه نمی‌شوم، و پرخوری نمی‌کنم.

در زیر به برخی از رستوران های سالم مورد علاقه مایکلا در نیوکاسل، نیو ساوت ولز نگاهی بیندازید.

رستوران های مورد علاقه مایکلا اسپارو در نیوکاسل، استرالیا

1. تایلندی سپاسگزار

30 خیابان پیرسون، چارلزتاون NSW، 2290، استرالیا

نوع غذا: تایلندی

چرا او آن را دوست دارد:من آن را دوست دارم زیرا تازه، خوشمزه است، خیلی سنگین نیست و گزینه های بسیار سالم و بدون احساس گناه دارد. این مکان مورد علاقه من است که می توانم از آن سفارش دهم “من حوصله آشپزی ندارم، اما می خواهم سالم باشم.”

رفتن به سفارشات: “فلفل قرمز و ریحان با گوشت گاو، یا کاری مرغ سبز.

2. گریل Chophouse

88 Hobart Road, New Lambton, 2305, NSW

نوع غذا: استیک و باربیکیو

چرا او آن را دوست دارد: “من آن را دوست دارم زیرا می توانم وعده های غذایی ساده و غنی از پروتئین با کیفیت بالا که کربوهیدرات پایینی دارند و دارای تنوع زیادی از غذاهای جانبی سبزیجات سالم هستند را دریافت کنم. استیک همیشه به طور کامل پخته می شود و خدمات آن سریع است.

رفتن به سفارشات: “استیک رامپ یا گوشت گاو – متوسط ​​خوب پخته شده و لوبیا سبز و سالاد نگینی کنار آن قرار دارد.

3. پادوک لاک

خیابان 16 وات، نیوکاسل شرقی، NSW

نوع غذا: فیوژن ایتالیایی

چرا او آن را دوست دارد: “این رستوران ما برای تقلب های لذیذ ماست. آنها بهترین پاستا و شراب را دارند. غذا با کیفیت فوق العاده بالا، کوکتل ها شگفت انگیز است و خدمات تماشایی است. حتی با وجود اینکه غذا غنی است، من هرگز بعد از اینکه در اینجا زیاده‌روی کردم احساس گناه نمی‌کنم.»

رفتن به سفارشات: “صدف سیاه تاسمانی (به طور جدی یکی از بهترین غذاهایی که تا به حال خورده ام)، کاسیو د پپه (کیست که ماکارونی را که در چرخ پنیر غول پیکر درست می شود، دوست ندارد؟) و گنوکی دستی.

4. شاه ماهی

Unit 19/15-17 Honeysuckle Drive, Honeysuckle, NSW

نوع غذا: غذای دریایی

چرا او آن را دوست دارد: شاه ماهی برخی از بهترین غذاهای دریایی را در نیوکاسل سرو می کند. من آن را دوست دارم زیرا آنها ترکیب خوبی از گزینه های سالم تر و گزینه های لذت بخش تر دارند. حال و هوای معمولی دارد و سرویس دهی سریع است. آنها همچنین با کیفیت خود بسیار سازگار هستند.”

رفتن به سفارشات: “گوش ماهی (پخته شده در الهی ترین سس کره/سیر)، صدف تازه راک یا سیتروس کیوی کینگ فیش.

5. 8 در ترینیتی

81 ترینیتی پوینت، پارک موریست، NSW

نوع غذا: غذاهای مدرن استرالیایی/دریایی

چرا او آن را دوست دارد: “این یکی از انتخاب های فانتزی ما است که وقتی احساس می کنیم بوژی می کنیم و برای جشن های خانوادگی به آن می رویم. این به طور جدی یکی از بهترین غذاهایی است که تا به حال خورده ایم. در واقع غذا خوردن بسیار سالم در اینجا بسیار آسان است (اگرچه خوردن بسیار آسان است) یا کمی منحط تر.»

رفتن به سفارشات: غذاهای دریایی Bouillabaisse (از درون مانند در آغوش گرفتن است)، استیک سیرلوین، میگوهای سبک چیلی سنگاپور یا بشقاب غذاهای دریایی.

درباره مایکلا اسپارو در وب سایت او اطلاعات بیشتری کسب کنید یا او را در اینستاگرام دنبال کنید.





منبع