به آخرین “دقیقه اخبار سلامت KFF” گوش دهید


22 ژوئن

در دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته: یک پزشک در تنسی پس از دادن معافیت تقلبی از واکسن کووید-19 به یک سگ، مجوز پزشکی خود را تسلیم کرد و کنگره پیشنهادی را برای دولت بررسی می‌کند تا حوادث بیمارستانی را بیشتر شبیه به سقوط هواپیما درمان کند.

15 ژوئن

در دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته: پزشکان در جستجوی حمایت سلامت روانی که گاهی اوقات به آن نیاز دارند، با موانعی روبرو هستند و با مشکلات استفاده از ربات چت هوش مصنوعی برای کمک به افراد مبتلا به اختلالات خوردن مواجه می‌شوند.

8 ژوئن

دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته به این موضوع می پردازد که چرا صدها هزار نفر پوشش Medicaid را از دست می دهند و چرا بیماران سرطان سینه نگران تغییرات در صورتحساب بیمارستان هستند.

1 ژوئن

در دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته: بحثی تازه در مورد دستورالعمل های جدید ماموگرافی و خطرات مالی سفر در ایالات متحده بدون بیمه درمانی اضافی.

25 می

دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته: اشکال جدید و قوی حشیش تفریحی خطر وابستگی را افزایش می‌دهند و یاد بگیرید که چگونه کلاهبرداری Medicare می‌تواند مانع از دریافت لوازم پزشکی مورد نیاز شما شود.

18 مه

دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته به افزایش تعداد بیمارانی که برای پرداخت بدهی های پزشکی مجبور به دریافت کارت اعتباری شده اند و فقدان مدارس تخصصی در مورد نیازهای رفتاری می پردازد.

11 مه

در دقیقه اخبار سلامت KFF این هفته: هوش مصنوعی به شام ​​می آید و چرا بخش های زایمان در ایالت های دارای قوانین ضد سقط جنین بسته می شوند.

4 می

این هفته در دقیقه سلامت KFF: اثرات آلودگی هوا بر سلامت روان، و اینکه چگونه پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی می‌تواند آمریکایی‌ها را در معرض خطر بالای ابتلا به کووید-19 بدون اطلاعات مورد نیاز برای ایمن ماندن قرار دهد.

27 آوریل

این هفته در KFF Health News Minute: خطرات پشت داروهای کاهش وزن مد روز و چه چیزی مانع از هدف ایالات متحده برای کاهش عفونت HIV شده است.

20 آوریل

دقیقه خبری سلامت KFF این هفته توضیح می‌دهد که چرا برخی از افراد مبتلا به کووید طولانی احساس می‌کنند زیر فرش رفته‌اند و چگونه گزارش مشترک با CBS News منجر به تحقیقات جنایی درباره یک دستگاه دندانپزشکی شد.

13 آوریل

این هفته، KFF Health News Minute به این موضوع می پردازد که چرا قانونگذاران ایالتی نگران شلوارهای یوگا هستند و چگونه افزایش تورم مردم را از پزشک دور می کند.

6 آوریل

گزارش این هفته KHN Health Minute به چگونگی واکنش برخی قانونگذاران به افزایش دستمزد پرستاران مسافرتی و نحوه هزینه کردن میلیاردها دلار در بودجه تسویه حساب مواد افیونی توسط ایالت ها می پردازد.

30 مارس

KHN Health Minute این هفته به پزشکانی می‌پردازد که کوپن‌هایی برای کاهش هزینه میوه‌ها و سبزیجات تازه ارائه می‌دهند و اینکه چگونه محدودیت‌های جدید سقط جنین تلاش‌ها برای کاهش زایمان‌های زودرس را پیچیده می‌کند.

20 مارس

دقیقه سلامت این هفته KHN این سوال را مطرح می کند که تغییر کد در مطب دکتر در مورد نژاد و مراقبت های بهداشتی چه می گوید و چگونه تلاش ها برای مهار بحران مواد افیونی بر مراقبت از بیماران مبتلا به درد مزمن تأثیر می گذارد.

16 مارس

این هفته در دقیقه سلامت KHN، مواد سمی موجود در محصولات مراقبت از زیبایی رایج و آنچه ممکن است بعد از کاهش موانع توسط دولت برای درمان اعتیاد با استاندارد طلایی رخ دهد.

9 مارس

KHN Health Minute این هفته به خطرات یک جنون در رسانه های اجتماعی، بالا بردن باسن برزیلی، و کاهش قیمت انسولین توسط الی لیلی برای افراد مبتلا به دیابت می پردازد.

مارس 2

KHN Health Minute این هفته به این موضوع می‌پردازد که چگونه سیاست‌های سود محور بر کارکنان اورژانس تأثیر می‌گذارد و چرا ممکن است شرکت داروهای تخفیف‌دار جدید مارک کوبان همیشه ارزان‌ترین گزینه نباشد.

23 فوریه

در «دقیقه سلامت KHN» این هفته، در مورد اینکه چگونه کاربران توییتر سیاست انسولین را شکل می‌دهند و چگونه واکسن‌های کووید ممکن است از قلب شما محافظت کنند، بشنوید.

16 فوریه

KHN Health Minute این هفته به چگونگی تأثیر پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی بر قیمت‌گذاری آزمایش‌ها و درمان‌های کووید می‌پردازد و هشداری درباره ورود کودکان به خوراکی‌های ماری جوانا صادر می‌کند.

9 فوریه

این هفته با KHN Health Minute همراه شوید تا بشنوید که چگونه تغییرات غیرعادی در هزینه‌ها می‌تواند یک هشدار اولیه در مورد زوال عقل باشد و چرا ایمن‌ترین راه برای رانندگی و استفاده از تلفن در ماشین شما… این نیست.

2 فوریه

KHN Health Minute این هفته پیش‌نمایش بحث‌های مربوط به سقط جنین در ادارات دولتی را اکنون که حمایت‌های فدرال از بین رفته است، بررسی می‌کند و به آنچه باعث بسته شدن خانه‌های سالمندان در سراسر کشور می‌شود، نگاه می‌کند.

26 ژانویه

«دقیقه سلامت KHN» این هفته شنوندگان را تشویق می‌کند تا قبل از شیوع کووید یک برنامه مراقبت ضد ویروسی داشته باشند و به این می‌پردازد که چگونه اورژانس‌های پزشکی مانند حمله قلبی دامار هملین می‌تواند بر سلامت روان بازیکنان NFL تأثیر بگذارد.

19 ژانویه

این هفته با «دقیقه سلامت KHN» همراه شوید تا یاد بگیرید که چگونه تلفن هوشمند شما می‌تواند به جدیدترین ابزار تشخیصی پزشک شما تبدیل شود و اهمیت جدی گرفتن علائم بیماری صبحگاهی.

12 ژانویه

این هفته با “دقیقه سلامت KHN” همراه شوید تا بشنوید که آلودگی صوتی چگونه بر سلامت ما تأثیر می گذارد و چرا یک چشم انداز خوش بینانه ممکن است به شما کمک کند طولانی تر زندگی کنید.

دقیقه اخبار سلامت KFF هر پنجشنبه در رادیو خبری CBS در دسترس است.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).