به آخرین «دقیقه سلامت KHN» گوش دهید


16 فوریه

KHN Health Minute این هفته به چگونگی تأثیر پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی بر قیمت‌گذاری آزمایش‌ها و درمان‌های کووید می‌پردازد و هشداری درباره ورود کودکان به خوراکی‌های ماری جوانا صادر می‌کند.

9 فوریه

این هفته با KHN Health Minute همراه شوید تا بشنوید که چگونه تغییرات غیرعادی در هزینه‌ها می‌تواند یک هشدار اولیه در مورد زوال عقل باشد و چرا ایمن‌ترین راه برای رانندگی و استفاده از تلفن در ماشین شما… این نیست.

2 فوریه

KHN Health Minute این هفته پیش‌نمایش بحث‌های مربوط به سقط جنین در ادارات دولتی را اکنون که حمایت‌های فدرال از بین رفته است، بررسی می‌کند و به آنچه باعث بسته شدن خانه‌های سالمندان در سراسر کشور می‌شود، نگاه می‌کند.

26 ژانویه

«دقیقه سلامت KHN» این هفته شنوندگان را تشویق می‌کند تا قبل از شیوع کووید یک برنامه مراقبت ضد ویروسی داشته باشند و به این می‌پردازد که چگونه اورژانس‌های پزشکی مانند حمله قلبی دامار هملین می‌تواند بر سلامت روان بازیکنان NFL تأثیر بگذارد.

19 ژانویه

این هفته با «دقیقه سلامت KHN» همراه شوید تا یاد بگیرید که چگونه تلفن هوشمند شما می‌تواند به جدیدترین ابزار تشخیصی پزشک شما تبدیل شود و اهمیت جدی گرفتن علائم بیماری صبحگاهی.

12 ژانویه

این هفته با “دقیقه سلامت KHN” همراه شوید تا بشنوید که آلودگی صوتی چگونه بر سلامت ما تأثیر می گذارد و چرا یک چشم انداز خوش بینانه ممکن است به شما کمک کند طولانی تر زندگی کنید.

KHN Health Minute هر پنجشنبه در رادیو خبری CBS در دسترس است.

این خبر توسط KHN (اخبار سلامت قیصر) تهیه شده است، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.