گوش دهید: در مسیر ثبات مسکن، زن لس آنجلس با کاردرمانگر کار می کند


کارلا براون تابستان گذشته به آپارتمان یک خوابه خود در هالیوود نقل مکان کرد. او دوست داشت برای تعطیلات مکانی برای تزئین داشته باشد، اما پس از سال‌ها پرش بین سرپناه‌ها و خیابان‌ها، حفظ خانه‌داری این انتقال را سخت کرده است.

براون هنوز هم لحظاتی را دارد که آرزو می کند کاش می توانست چادر را به دست بگیرد و به زندگی قبلی خود بازگردد. اما در پایان روز، او می‌خواهد در خانه جدیدش بماند، بنابراین براون با جولیان پرادو، یک کاردرمانگر ارائه‌شده توسط شهرستان لس‌آنجلس ملاقات کرده است. گفت هر دو با هم می خندند و شوخی می کنند.

براون گفت: “او سعی می کند به بهترین شکل ممکن به من کمک کند.” “او فوقالعاده است.”

این کمک بخشی از یک تیم جدید لس آنجلس است که به افرادی که قبلاً خانه‌نشده بودند با مهارت‌های زندگی، مانند تحت کنترل درآوردن و بهداشت شخصی، کمک می‌کند تا ساکنان از اخراج اجتناب کنند – و دوباره به سمت بی خانمانی نلغزند. کاردرمانگران، که بر ناتوانی های شناختی و جسمی تمرکز می کنند، اغلب با مدارس و امکانات بهداشتی مرتبط هستند، اما مهارت های آنها می تواند شکافی را در برنامه های بی خانمان پر کند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.



منبع