خوانندگان نکات منفی مزیت مدیکر را ارزیابی می کنند و برای مری لو رتون حمایت می کنند


نامه هایی به ویرایشگر یک ویژگی دوره ای است. ما از همه نظرات استقبال می کنیم و منتخبی را منتشر می کنیم. ما برای طول و وضوح ویرایش می کنیم و به نام کامل نیاز داریم.

در پاسخ به گزارش سارا جین تریبل درباره ثبت نام رو به رشد در برنامه های Medicare Advantage – و نگرانی های فزاینده – یک مشاور ارشد سیاست گذاری در بنیاد رابرت وود جانسون در مورد X که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، نظر داد:

با آگاهی بیشتر مصرف‌کنندگان از معاوضه‌های مربوط به انتخاب MA https://t.co/7EAMZJ9YJk واکنش مراقبت‌های مدیریت شده در نوسان کامل است.

– کاترین همپستد (@kemp64) 8 ژانویه 2024

– کاترین همپستد، پرینستون، نیوجرسی

مزیت مدیکر: به نفع چه کسی؟

سارا جین تریبل در گزارش دهی برنامه های مزیت مدیکر و محدودیت های عمده ای که مردم را اساساً دچار مشکل می کند، کار بسیار خوبی انجام داد («آمریکایی های مسن تر می گویند که در برنامه های مزیت مدیکر به دام افتاده اند،» 5 ژانویه).

فراموش نکنید، نیکی هیلی، نامزد ریاست جمهوری در یکی از مناظره های جمهوری خواهان اظهار داشت که طرح های مزیت مدیکر همان چیزی است که اکثریت سالمندان می خواهند و باید گسترش یابند.

صبح روز بعد، من بلافاصله با حزب دموکرات کارولینای جنوبی تماس گرفتم و به آنها پیشنهاد دادم که روی میزهای خود بایستند و او را شیطانی کنند زیرا آنها به خوبی می دانند که سیاه پوستان کم درآمد و کم درآمد در کد پستی روستایی کارولینای جنوبی واجد شرایط مزیت نیستند. برنامه هایی که مراقبت با کد پستی مرتبط است.

شرم بر همه احزاب و نامزدهایی که هرگز به خدمات درمانی همگانی تک پرداختی اشاره نمی کنند (به استثنای نامزدهای حزب سبز).

خبر خوب خانم تریبل.

– استیو اسکودری، شیکاگو

یک محقق خدمات بهداشتی در بخش سیاست سلامت در دانشگاه واندربیلت نیز این مقاله را در رسانه های اجتماعی ستایش کرد:

این قطعه واقعا عالی است (با تشکر، @sjtribble!). ما اکنون در حال کار بر روی کمک مالی مرتبط با این موضوع هستیم (با تشکر، @LLSusa!) و نمی تواند به اندازه کافی تاکید کند که این موضوع برای افرادی که در Medicare پیر می شوند چقدر مهم است. https://t.co/lQqFsnUfp9

— استیسی دوستزینا (@DusetzinaS) 5 ژانویه 2024

– استیسی دوستزینا، نشویل، تنسی

بنیانگذار و رئیس Healthcare Navigation، یک مشاوره، توصیه هایی را برای خریداران بیمه سلامت در X اضافه کرد:

ذینفعانی که در اصل در Medicare سنتی ثبت‌نام می‌کنند، تضمین می‌شوند که واجد شرایط سیاست Medigap بدون قیمت‌گذاری بر اساس سابقه پزشکی خود هستند. اینجا بیشتر بیاموزید: https://t.co/agG9VH8Hxo pic.twitter.com/pmnq9eDYAQ

– مائورا کارلی (@MauraCarley) 20 ژانویه 2024

– مائورا کارلی، دارین، کانکتیکات

بیماران را به خاطر مراقبت های بهداشتی غیر قابل مقرون به صرفه سرزنش نکنید

این نوشته (نه مقاله) توسط جولی اپلبی، گزارشگر KFF Health News، ورزشکار سابق المپیک را به دلیل ناراحتی مالی و ناتوانی در مدیریت امور مالی و سلامتی خود – در حالی که بیمار، مجروح یا ناتوان مزمن است، شرمنده می کند («توضیحات مری لو رتون درباره بیمه درمانی چند باری می کشد، 12 ژانویه).

این نوشته نشان می‌دهد که یک مصرف‌کننده یا شهروند آمریکایی می‌تواند «فرد موفقی در زندگی دیگر شما» باشد اما «مراقبت‌های بهداشتی آمریکا را درک نمی‌کند» و اگر مری لو رتون قاطع‌تر، آگاه‌تر و قاطع‌تر بود، می‌توان از ناراحتی مالی جلوگیری کرد. باهوش.

اپلبی بیان می‌کند که «رتون در انجام حرکات دشوار به عنوان یک ژیمناستیک عالی بود، اما ممکن است هنگام خرید پوشش بیمه، او را از دست داده باشد».

این تصور – به ویژه در میان روزنامه‌نگاران سلامت و اتاق‌های خبری که مدل مراقبت‌های بهداشتی در ایالات متحده را پوشش می‌دهند – که بیمه سلامت تجاری دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را تضمین می‌کند، یا اینکه قانون مراقبت مقرون به صرفه مقرون‌به‌صرفه است و دسترسی را تضمین می‌کند، اشتباه است. برنامه های ACA عمدتا توسط شرکت های خصوصی بیمه درمانی تجاری مدیریت می شوند. مدل کسب و کار صنعت «انکار مراقبت» است. به این ترتیب است که بیمه‌گران بازده سرمایه‌گذاری را سال به سال، فصل به فصل به سهامداران ارائه می‌کنند و سود ناشی از بیماری، جراحت، ناتوانی و مرگ را به دست می‌آورند. این مدل از امروز هنوز قانونی است. و با نرم افزار PxDx و هوش مصنوعی، شرکت ها اکنون ادعاهای مراقبت پزشکی را با نرخ 100 در 1.2 ثانیه رد می کنند.

پیشنهاد پرداخت برای بیمه درمانی تجاری وعده مراقبت پزشکی از نظر سرمقاله غیرمسئولانه است. پیشنهاد دادن به یک شهروند به اندازه کافی باهوش نبود که بتواند صنعت بیمه درمانی تجاری وحشیانه و بی رحمانه را هدایت کند. غیر-نظام بهداشت و درمان مذموم و نفرت انگیز است. تنها کسی که «نوار را از دست داد» اپل بای و سردبیران نادرست او بود.

KFF Health News نزدیک به هفت سال است که با NPR و CBS در مجموعه “بیل ماه” همکاری می کند. در این مدت، خودکشی پزشکان به بالاترین حد خود رسیده است، اعتصابات کارکنان پزشکی به بالاترین حد خود رسیده است، ورشکستگی قبوض پزشکی به بالاترین حد خود رسیده است، دستیاران پزشکی در سراسر کشور برای حمایت از حقوق بیماران و ایمنی بیمار به اتحادیه می‌پیوندند، و با این حال، در تمام این مدت، سود صنعت بیمه درمانی تجاری به بالاترین حد خود رسیده است. و بخش های محصولات مالی آنها همچنان در پرتفوی هایی سرمایه گذاری می کنند که هیچ ارتباطی با مراقبت های بهداشتی ندارند.

با هر اندازه گیری و معیار، در 40 سال گذشته، صنعت بیمه درمانی تجاری باعث آسیب و مرگ قابل پیشگیری شده است – عمداً برای سود. و هنوز، اپلبی پیشنهاد می کند که تقصیر بیماران است که نمی توانند هزینه مراقبت های پزشکی را بپردازند؟ به طور خاص، اپلبی به بیمارانی مانند رتون پیشنهاد می‌کند که «بهتر عمل کنند؟»

زمان آن رسیده است که گزارشی مسئولانه و دقیق در مورد مصوبات و قوانین تک پرداخت کننده در سراسر ایالات متحده و قانون ملی (بهبود) Medicare for All 2023-24 در سطح فدرال آغاز کنید.

بیمه درمانی تجاری مراقبت بهداشتی نیست.

– کیمبرلی جی. سوئنن، مدیر اجرایی Some People و سردبیر مجله The Fine Print، گراند ماری، مینه سوتا

این مقاله به سرعت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. در اینجا نمونه‌ای از پست‌های خوانندگان در X است که هر دو به نسخه‌های KFF Health News و NPR واکنش نشان می‌دهند:

رتون بیمه نداشت زیرا حق بیمه بسیار بالا بود. الان بیمه دارد. همینطور میلیون ها تگزاسی دیگر. داستان اینجاست، نه اینکه او دقیقاً پویایی رتبه‌بندی یک محیط غیرمنطبق را توضیح نداده است.https://t.co/EnzjyACn2v https://t.co/SBFSzVNe4Q

— گرگ فان (Actuary Health Pro-compliance) (@greg_fann) 14 ژانویه 2024

– گرگ فان، تمکولا، کالیفرنیا

خوشحالم که NPR این را برجسته کرده است. نمی دانم رتون نادان است یا MAGA. شرم بر@TODAYshowو@hodakotbبه دلیل عدم استفاده از این برای اطلاع دادن به مخاطبان خود مبنی بر اینکه شرایط از قبل موجود مشکلی با آن نیست #ACA. حق بیمه می تواند 0 دلار باشد. https://t.co/Rkl4WVG5wO

– جودی جانسون (@jodywayzata) 13 ژانویه 2024

– جودی جانسون، دالاس

من کلاهبرداری بهداشتی در بازار را به خوبی می شناسم که بسیاری از ما را بدون بیمه می گذارد. من 29000 دلار درآمد ثابت دارم. با یک طرح در سطح برنز، این به معنای کسر 10000 دلار و 473 دلار در ماه برای حق بیمه است. آیا شما این را مقرون به صرفه می دانید؟ این واقعیت که من 10000 دلار قبل از شروع بیمه‌ام پرداخت می‌کنم، به اضافه حق بیمه ماهانه، 15000 دلار از جیبم است – جیبی که ندارم مگر اینکه بی خانمان باشم. این کلاهبرداری است.

– برندا فرانتز، هاینزویل، جورجیا

بله توضیح مری لو رتون در مورد اینکه چرا بیمه درمانی نداشت در تست sniff موفق نشد: https://t.co/AieiuAzD7n از طریق @kffhealthnews

— ویکتوریا کالیور (@vcolliver) 12 ژانویه 2024

– ویکتوریا کولیور، اوکلند، کالیفرنیا

جراحی های ارتوپدی؟؟پس ژیمناستیک ناسالم است؟https://t.co/ki3qRbF7O2

– لنس کراس (@Tea4gunsSC2) 14 ژانویه 2024

– لنس کراس، دره کارتا، تگزاس

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – منبعی مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).





منبع