به “Tradeoffs” گوش دهید: چگونه از دست دادن یک بیمارستان روستایی باعث تشدید فروپاشی مراقبت می شود


سهم آمریکایی های روستایی که در جوامع بدون بیمارستان زندگی می کنند هر سال افزایش می یابد. این بخشی از یک فروپاشی مداوم در مراقبت‌های بهداشتی روستایی است که برای دهه‌ها ادامه داشته است و علیرغم تلاش‌های نظارتی برای تقویت بودجه بیمارستان‌های کوچک، در حال بهبود نیست.

از سال 2010، حدود 150 بیمارستان روستایی تعطیل شده اند و صدها بیمارستان دیگر خدمات خود را کاهش داده اند و تعداد فزاینده ای از 60 میلیون ساکن روستایی آمریکا در بیابان های مراقبت های بهداشتی باقی مانده اند.

در این قسمت 2020 از پادکست «Tradeoffs»، دن گورنشتاین با سارا جین تریبل، خبرنگار بهداشت روستایی KFF Health News در مورد تلاش یک ساله خود برای مستندسازی از فروپاشی یک بیمارستان روستایی در کانزاس صحبت می‌کند. تقریباً شش سال بعد، ساکنان فورت اسکات، کانزاس، هنوز بدون بیمارستان محلی زندگی می‌کنند، واقعیتی که در سال‌های بعد از ده‌ها شهر کوچک دیگر دیدن کرده است.

Tribble گفت: “ما در مورد زندگی میلیون ها نفر صحبت می کنیم که تحت تاثیر نوع ارائه مراقبت های بهداشتی در این جوامع قرار گرفته اند.” آمریکای روستایی، به طور کلی، فقیرتر، بیمارتر و مسن تر از آمریکای شهری است. افرادی که زندگی آنها هر روز تحت تأثیر مشکلات مزمن سلامتی قرار می گیرد.»



منبع