در سال ششم، «صورت‌حساب ماه» KFF Health News-NPR به بیماران در یک سیستم در حال تغییر کمک می‌کند.


در سال 2023، تیم گزارش‌دهی سراسری ما سخت در حال کار بر روی یک هدیه تعطیلات به شما بوده است: بسته‌ای از توصیه‌ها برای پیمایش در سیستم پزشکی پرپیچ و خم آمریکا.

در ششمین سال از سری «لایحه ماه» KFF Health News-NPR، خوانندگان بیش از 750 داستان از مشکلات صورت‌حساب پزشکی را به اشتراک گذاشتند، که در تلاش مداوم ما برای بررسی عواقب مالی بیماری یا مجروح شدن در ایالات متحده – و بیماران را قادر می سازد تا از خود دفاع کنند.

گزارشگران بیش از 730000 دلار اتهام را تجزیه و تحلیل کردند که شامل بیش از 215000 دلار بدهی 12 بیمار و خانواده های آنها بود.

این تحقیقات توسط تصمیم گیرندگان در کاپیتول هیل و در کاخ سفید استناد شده است. تابستان گذشته، دولت بایدن برنامه‌هایی را برای کاهش هزینه‌های بهداشتی اعلام کرد، مانند هدف قرار دادن شکافی که به ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی اجازه می‌دهد از قانون فدرال مبنی بر صدور صورت‌حساب غافلگیرکننده فرار کنند – شکافی که توسط “لایحه ماه” مشخص شده است.

تغییرات بیشتر در دستور کار واشنگتن در سال آینده است. انتظار می‌رود که تنظیم‌کننده‌های فدرال طرحی برای دولت بایدن ایجاد کنند تا بدهی‌های پزشکی را از تأثیرگذاری بر امتیازات اعتباری منع کنند. اما همانطور که این پروژه مهم از زمان شروع آن در سال 2018 نشان داده است، بیماران اغلب بهترین حامیان خودشان هستند.

جرد گبل از آلاسکا که با نابرابری ها و اشتباهات آشکار در اتهامات مربوط به شیمی درمانی همسرش مبارزه کرد، گفت: «اگر من بتوانم کمی در برابر این سیستم عظیم عقب نشینی کنم، خوب، هی، شاید افراد دیگر نیز بتوانند. و چه کسی می داند، شاید در نهایت قیمت مراقبت های بهداشتی کاهش یابد.

داستان‌های امسال را در زیر بررسی کنید تا بیشتر بدانید که چگونه می‌توانید از خود و عزیزانتان در برابر یک صورت‌حساب بزرگ، غیرمنتظره یا کاملاً اشتباه محافظت کنید.

از همه ما در “بیل ماه”، تعطیلات مبارک – و در صورت شک، صورتحساب را پرداخت نکنید.

نوزادی 36 روز را در NICU داخل شبکه گذراند. چرا بیمارستان همسایه قبض ارسال کرد؟

نوشته هریس مایر،

30 ژانویه 2023

یک نوزاد بیش از یک ماه را در NICU شیکاگو گذراند. یک صورت حساب بزرگ نشان داد که او توسط پزشکان خارج از شبکه از بیمارستان کودکان همسایه تحت درمان قرار گرفته است. والدین او علیرغم یک قانون ایالتی که از بیماران در برابر چنین صورت‌حساب‌های خارج از شبکه محافظت می‌کند متهم شدند – و در صورت عدم پرداخت به مجموعه‌ها فرستاده شدند.

شکاف قانون صورتحساب غافلگیرانه: وقتی «خارج از شبکه» به معنای خارج از شبکه نیست

نوشته هریس مایر،

28 فوریه 2023

کارشناسان صورت‌حساب و قانون‌گذاران در حال یافتن راه‌هایی برای دور زدن قوانین جدید صدور صورت‌حساب و قانون‌گذاران هستند و بیمارانی مانند دانیل لاسکی از ایالت واشنگتن را با صورت‌حساب‌های کلان برای مراقبت‌های اضطراری مواجه می‌کنند.

خطای ER یک کودک 4 ساله را در مجموعه ها فرو می برد (به دلیل مراقبتی که دریافت نکرد)

نوشته دانیل چانگ،

29 مارس 2023

یک زن فلوریدا سعی کرد در مورد صورت‌حساب اتاق اورژانس اعتراض کند، اما بیمارستان و آژانس جمع‌آوری اطلاعات از صحبت کردن با او خودداری کردند – زیرا نام فرزندش در صورت‌حساب بود، نه نام او.

مادر باردار برای نجات دوقلوهایش یک شبه به 15000 دلار نیاز داشت

نوشته رنوکا رایاسام،

27 آوریل 2023

پزشکان یک زن باردار را به سرعت نزد یک جراح بردند که فقط برای دیدن او هزاران نفر را از قبل درخواست کرد. این پرونده شکافی را در حمایت از صورتحساب پزشکی برای افرادی که دارای شرایط نادر و تخصصی هستند نشان می دهد.

او برای عروسی دخترش به ایالات متحده بازگشت. او با یک قبض 42000 دلاری بیمارستان را ترک کرد.

نوشته سارا جین تریبل،

23 مه 2023

پس از عمل جراحی اضطراری، یک تبعه آمریکایی با بیمه سوئیس اکنون چمدان یک اسکناس پنج رقمی را حمل می کند. هزینه های مراقبت های پزشکی در ایالات متحده می تواند دو تا سه برابر نرخ های سایر کشورهای توسعه یافته باشد، بنابراین خارجی ها و مهاجران با بیمه خوب در کشورهای خود به بیمه مسافرتی نیاز دارند تا از خود در برابر “قیمت های دیوانه کننده” محافظت کنند.

صورتحساب های بیمارستان او را پیدا نکردند، اما یک دعوی حقوقی پیدا کرد – به علاوه سود

نوشته برام سیبل اسمیت،

27 ژوئن 2023

یک زن تنسی در حال بهبودی پس از عمل جراحی اورژانسی کیسه صفرا، گفت که ماه ها را بدون آدرس پستی دائمی گذرانده و هرگز صورتحساب دریافت نکرده است. او دو سال بعد توسط نظام سلامت شکایت کرد.

ارائه‌دهنده بیهوشی او دیر به مدیکر پرداخت کرد. او برای تب 3000 دلاری به مجموعه ها فرستاده شد.

نوشته فیل گالویتز،

28 جولای 2023

مدیکر قرار بود تمام هزینه عمل او را پوشش دهد. اما پس از اینکه ارائه دهنده بیهوشی نتوانست ادعاهای خود را به موقع ارائه کند، به جای آن صورتحساب را به بیمار پرداخت کرد.

او قبض بیمارستان شوهرش را پرداخت کرد. یک سال پس از مرگ او، آنها پول بیشتری می خواستند.

نوشته سامانتا لیس،

29 اوت 2023

یک بیوه با واقعیت گیج‌کننده‌ای در صورت‌حساب پزشکی مواجه شد: ارائه‌دهندگان می‌توانند پس از پرداخت صورت‌حساب به دنبال بیماران برای جمع‌آوری خوب باشند.

او شیمی درمانی را در دو ایالت دریافت کرد. چرا هزینه آن در آلاسکا بسیار بیشتر شد؟

توسط آریل زیونتس،

29 سپتامبر 2023

یک بیمار سرطان سینه که درمان‌های مشابهی را در دو ایالت دریافت کرده بود، تفاوت‌های قابل‌توجهی در هزینه مشاهده کرد که نشان می‌دهد چگونه مراقبت در مناطق دورافتاده می‌تواند با قیمت سخت‌تری همراه باشد.

هنگامی که آن سالانه فیزیکی رایگان یک صورتحساب ایجاد می کند

نوشته جولی اپلبی،

30 اکتبر 2023

تکمیل یک پرسشنامه معمول غربالگری افسردگی در طول معاینه سالانه طبق قانون فدرال بدون هزینه است. اما، همانطور که یک زن کشف کرد، پاسخ دادن به سؤالات بعدی پزشک ممکن است چنین نباشد.

بیرون برای خون: برای کارهای معمول آزمایشگاهی، بیمارستان 2400 دلار به او پرداخت

توسط راچانا پرادان،

21 نوامبر 2023

هر چند راحت باشد، مراقب خونگیری در بیمارستان باشید. هزینه ممکن است بسیار بیشتر از یک آزمایشگاه مستقل باشد و بیمه شما ممکن است همه آن را پوشش ندهد.

هنگامی که یک بازدید سریع از راه دور، شگفتی های متعددی را فراتر از یک صورت حساب بزرگ به همراه دارد

نوشته داریوش طاهر

19 دسامبر 2023

برای بیمار، یک قرار مجازی سریع و کم هزینه بود. اینکه چرا قیمت آن 10 برابر آن چیزی بود که او انتظار داشت به یک راز تبدیل شد.

Bill of the Month یک تحقیق جمع‌سپاری شده توسط KFF Health News و NPR است که صورت‌حساب‌های پزشکی را تشریح و توضیح می‌دهد. آیا صورت حساب پزشکی جالبی دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید؟ درمورد آن به ما بگو!

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.



منبع