هنگامی که یک بازدید سریع از راه دور، شگفتی های متعددی را فراتر از یک صورت حساب بزرگ به همراه دارد


در سپتامبر 2022، الیزه گرینبلات از کوئینز از سفری به رواندا با یک هدیه نسبتاً ناخواسته به خانه بازگشت: ازدحام مداوم.

او دردی در سینوس هایش احساس می کرد و به دنبال راه حلی سریع بود.

Covid-19 را نمی‌توان رد کرد، بنابراین به جای خطر انتقال یک عفونت ناشناخته به دیگران در اتاق انتظار، نیویورکر از طریق سیستم بهداشتی معمول خود، Mount Sinai – یک ویزیت دائمی در لیست بهترین بیمارستان‌ها، یک ویزیت بهداشتی از راه دور رزرو کرد.

این یک تصمیم گران قیمت بود. او به یاد می آورد که این دیدار تقریباً زمان زیادی را صرف نمی کند. دکتر تشخیص داد که احتمالاً عفونت سینوسی است نه کووید، و فلوتیکازون، اسپری بینی که احتقان را از بین می‌برد و آنتی‌بیوتیک کفلکس برای او تجویز کرد. (مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید آنتی بیوتیک “برای بسیاری از عفونت های سینوسی مورد نیاز نیست، اما پزشک شما می تواند تصمیم بگیرد که آیا شما به آن نیاز دارید.”)

سپس صورت حساب آمد.

بیمار: Elyse Greenblatt که اکنون 38 ساله است، از طریق Empire BlueCross BlueShield، یک شرکت بیمه مستقر در نیویورک، پوشش بیمه ای داشت.

خدمات درمانی: یک بازدید فوری از راه دور از طریق برنامه رکورد شخصی کوه سینا. گرینبلات از طریق شانس قرعه کشی با یک پزشک مراقبت های فوری در ارتباط بود. تشخیص سینوزیت برای او داده شد، آنتی بیوتیک و فلوناز تجویز کردند و به او گفتند که اگر بهبودی حاصل نشد، برگردد.

همه اینها به معنای یک صورت حساب بزرگ بود. بیمه‌گر گفت که بازدید از راه دور یک سرویس خارج از شبکه تلقی می‌شود – هزینه‌ای که گرین‌بلات گفت سرویس دیجیتال در هشدار دادن به او کار خوبی انجام نداده است. باعث تعجب شد. “به نظر من، اگر همه پزشکان من “در بیمه” هستند، چرا مرا با کسی که “خارج از بیمه” بود جفت کنند؟ او پرسید. او گفت که سیستم بیمارستان تمام تلاش خود را کرد تا اعتراض به اتهام را دشوار کند.

ارائه دهنده خدمات: دکتر وابسته به سیستم بهداشتی کوه سینا بود، اما این صورت‌حساب از کجا آمده بود: آیا از یکی از بیمارستان‌های این سیستم بود یا از واحد دیگری؟

کل صورت حساب: 660 دلار برای چیزی که به عنوان یک بازدید 45 تا 59 دقیقه ای صورتحساب شد. بیمه گر چیزی پرداخت نکرد و آن را از شبکه خارج کرد.

آنچه می دهد: این لایحه در سطوح مختلف گیج کننده بود. مهمتر از همه: چگونه می تواند یک سرویس خارج از شبکه باشد؟ به طور کلی، ویزیت‌های مراقبت فوری که از طریق ویدیو ارائه می‌شوند، بخش رقابتی اقتصاد مراقبت‌های بهداشتی هستند و معمولاً هزینه زیادی ندارند.

فرآیند رزرو از راه دور سلامتی کوه سینا برای اطمینان از اینکه رزرو کنندگان قیمت پایینی دریافت می کنند، بسیار سخت است. پس از دریافت صورت‌حساب، گرین‌بلات به برنامه بازگشت تا مراحل خود را بازسازی کند – و از یک بخش خاص از برنامه اسکرین شات گرفت: جزئیات. او زمان انتظار تخمینی 10 دقیقه را با هزینه 60 دلار دریافت کرد. این برنامه گفت: “هزینه ممکن است بر اساس بیمه کمتر باشد.” لوسیا لی، سخنگوی Mount Sinai گفت که این اطلاعات “به نفع بیمار است” و “هزینه ممکن است بسته به بیمه بیمار متفاوت باشد.”

هزینه 60 دلاری اگر نگوییم کمی ارزانتر از بسیاری دیگر از خدمات بهداشتی از راه دور است. به عنوان مثال، Doctor on Demand ویزیت از یک پزشک را به قیمت 79 دلار برای یک ویزیت 15 دقیقه ای پیشنهاد می کند، با این فرض که بیمه مشتری آن را پوشش نمی دهد. خدمات کلینیک جدید آمازون که مراقبت از راه دور را برای طیف گسترده ای از شرایط ارائه می دهد، تبلیغ می کند که هزینه عفونت سینوسی از 30 دلار شروع می شود.

موسسه هزینه مراقبت‌های بهداشتی، سازمانی که داده‌های ادعاهای مراقبت‌های بهداشتی را تجزیه و تحلیل می‌کند، به KFF Health News گفت داده‌های این موسسه نشان می‌دهد که یک ویزیت مراقبت فوری از راه دور به طور متوسط ​​120 دلار هزینه کل دارد – اما فقط 14 دلار هزینه از جیب خود دارد.

بنابراین چگونه این بازدید به طور نجومی بسیار بیشتر از میانگین هزینه داشت؟ از این گذشته، یکی از نکات فروش تله مدیسین نه تنها راحتی، بلکه صرفه جویی در هزینه است.

اول، مدت زمان بازدید بود. صورت حساب دکتر آن را نسبتا طولانی توصیف کرده است. اما گرینبلات این دیدار را ساده و سرراست به یاد می آورد. او علائم خود را توصیف کرد و یک نسخه آنتی بیوتیک دریافت کرد – نه یک ویزیت نسبتاً پیچیده که به بخش بهتری از یک ساعت نیاز داشت تا برطرف شود.

انتخاب توضیحات بخش تا حدودی نامطلوب صورت‌حساب مراقبت‌های بهداشتی است که نقش مهمی در گران شدن مراقبت دارد. هرچه پرونده پیچیده تر باشد و تشخیص و درمان طولانی تر باشد، ارائه دهندگان بیشتری می توانند از بیماران و بیمه گران هزینه دریافت کنند.

پزشک گرینبلات به او در سطح متوسطی از مراقبت پرداخت – کنجکاو، با توجه به اینکه خاطره او از ملاقات سریع و تقریباً ناآگاهانه بود. او به یاد آورد: “فکر می کنم پنج دقیقه بود.” من گفتم عفونت سینوسی است. او به من گفت که حق با من است. “چند دارو بخور، خوب می شوی.”

ایشانی گانگولی، پزشک بیمارستان بریگهام و زنان در بوستون که در زمینه سلامت از راه دور مطالعه می کند، گفت که از شرایط دقیق مراقبت اطلاعی نداشت، اما اگر واقعاً یک ویزیت سریع بود، “کمی تعجب کرد که در سطح پایین تر صورتحساب نمی شد”. .

این امر جنبه خارج از شبکه صورتحساب را ترک می‌کند و به بیمه‌گر اجازه می‌دهد هیچ هزینه‌ای برای مراقبت پرداخت نکند. (استفانی دوبوا، سخنگوی Empire BlueCross BlueShield، بیمه گر Greenblatt، گفت که پرداخت کننده ویزیت های مجازی را از طریق دو سرویس یا از طریق پزشکان درون شبکه پوشش می دهد. پزشک Mount Sinai با هیچ کدام از معیارها مطابقت ندارد.) سیستم مراقبت، به او یک پزشک خارج از شبکه اختصاص دهید؟

“اگر کسی مراقبت های خود را از سیستم Mount Sinai دریافت کند و مراقبت ها در شبکه باشد، فکر نمی کنم برای بیماران انتظار یا درک اینکه یکی از پزشکان Mount Sinai به طور ناگهانی از شبکه خارج می شود منطقی نیست.” Ateev Mehrotra، یک بیمارستان و محقق بهداشت از راه دور در مرکز پزشکی Beth Israel Deaconess گفت.

پزشکان متخصص در تحقیقات بهداشت از راه دور که KFF Health News با آنها مشورت می‌کردند، به‌عنوان یک وضعیت غیرعادی به‌عنوان یک وضعیت غیرعادی برخورد کرد، به‌ویژه که پزشکی که این مراقبت‌ها را ارائه می‌کرد توسط سیستم بهداشتی معتبر استخدام شده بود.

پزشک مورد نظر ممکن است برای هیچ بیمه‌گری در شبکه نبوده باشد: بررسی صفحه نمایه کوه سینا پزشک – بایگانی‌شده در نوامبر 2022 – هیچ بیمه پذیرفته‌شده‌ای را فهرست نمی‌کند. (این برخلاف سایر پزشکان در سیستم است.)

لی، سخنگوی کوه سینا، گفت که دکتر حداقل مقداری بیمه گرفته است. وقتی از او پرسیده شد که صفحه وب دکتر هیچ طرح پذیرفته‌شده‌ای را نشان نمی‌دهد، او پاسخ داد که سایت “به بیماران دستور می‌دهد تا برای به‌روزترین اطلاعات با مطب او تماس بگیرند.”

پرتره یک زن در داخل آشپزخانه اش.
گرینبلات از اینکه متوجه شد دکتری که در طی یک قرار ملاقات از راه دور از طریق سیستم بهداشتی معمولش دیده بود، از شبکه آن خارج شده بود، متعجب شد. یکی از کارکنان سیستم بهداشتی بعداً به او گفت که فرمی را امضا کرده است که با پرداخت هزینه خارج از شبکه موافقت کرده است – اما گرینبلات گفت که به یاد نمی آورد که آن را امضا کرده باشد.(شلبی نولز برای اخبار سلامت KFF)

تلاش برای حل این معمای صورت‌حساب به یک دردسر بزرگ لیگ برای گرینبلات تبدیل شد. عمیق‌تر کردن راز: پس از تماس با بخش صورت‌حساب کوه سینا، به او گفته شد که پرونده به اختلافات کشیده شده و به‌عنوان «فوری» علامت‌گذاری شده است.

اما مطب دکتر ظاهراً جواب نمی‌دهد. او مشاهده کرد: «در اکثر حرفه‌های دیگر، نمی‌توان یک پیام را برای یک سال نادیده گرفت.

صورت‌حساب در پورتال بیمار ناپدید می‌شد، سپس دوباره برمی‌گشت. تماس دیگری پیچیدگی جدیدی را نشان داد: یکی از کارکنان به او گفته بود که فرمی را امضا کرده است که با پرداخت هزینه خارج از شبکه موافقت کرده است. اما گرینبلات گفت: «وقتی از من خواستم یک کپی از فرمی را که امضا کرده‌ام دریافت کنم، او پرسید که آیا می‌تواند آن را فکس کند یا خیر». گرینبلات گفت نه. سپس بخش صورت‌حساب پرسید که آیا می‌توانند فرم را در پورتال بیمار او قرار دهند، که گرینبلات مجوز آن را صادر کرد. هیچ فرمی محقق نشد.

هنگامی که اخبار سلامت KFF در اواسط اکتبر سال جاری از Mount Sinai در مورد این پرونده پرسید، لی، سخنگوی سیستم، یک کپی از فرم سه صفحه ای را ارسال کرد – که گرینبلات به یاد نداشت که امضا کرده باشد. لی گفت که این فرم ها به عنوان بخشی از جریان فرآیند چک-این ارائه می شود و “در نظر دارد طبق قانون برای بیمار واضح باشد.” لی گفت که به طور متوسط، یک بیمار قبل از مراجعه به ویزیت، دو تا چهار فرم را امضا می کند.

اما، با توجه به مهر زمانی روی فرم ها، بازدید گرینبلات قبل از امضای او به پایان رسید. لی گفت که امضا کردن فرم‌ها پس از پایان ویزیت «استاندارد» نیست، و گفت که پس از اطلاع، بیماران «می‌توانند با مطب تماس بگیرند و با یک «ارائه‌دهنده درون شبکه» برنامه‌ریزی کنند.»

او در پایان گفت: «اگر پس از ارائه خدمات ارائه شده باشد، این یک استثنا و موقعیتی است.

کسب و کار با فرم ها – زمان بندی آنها و آشکار بودن آنها – به طور بالقوه یک تمایز حیاتی است. در دسامبر 2020، کنگره قانون بدون غافلگیری را تصویب کرد، که برای سرکوب صورت‌حساب‌های پزشکی غافلگیرکننده‌ای که زمانی ایجاد می‌شوند که بیماران فکر می‌کنند مراقبت‌هایشان تحت پوشش بیمه است، طراحی شده است. الی شالوم، وکیل Foley & Lardner، گفت که قانون مستلزم اطلاع رسانی به بیماران و گرفتن رضایت از قبل است.

اما قانون استثنایی را پیش بینی کرده است. این فقط برای بیمارستان ها، امکانات سرپایی بیمارستان، بیمارستان های دسترسی حیاتی و مراکز جراحی سرپایی اعمال می شود. شالوم گفت، صورت‌حساب پزشکی گرین‌بلات ویزیت او را به‌عنوان «مطب/سرپایی» یا «سلامت از راه دور اپیزودیک» معرفی می‌کند، که «گفتن دقیق مؤسسه‌ای که خدمات را ارائه می‌کند، دشوار است».

این به نوبه خود وضعیت آن را تحت قانون بدون غافلگیری نامشخص می کند. این قوانین زمانی اعمال می‌شوند که یک ارائه‌دهنده خارج از شبکه، هزینه مراقبت‌های دریافتی در یک مرکز درون شبکه را از بیمار دریافت کند. اما شالوم نمی‌توانست مطمئن باشد که چه نهادی گرینبلات را متهم کرده است، و بنابراین، آیا آن موجودیت در شبکه است یا خیر.

در مورد کوه سینا، لی گفت که درخواست رضایت پس از بازدید با قانون بدون غافلگیری مطابقت ندارد، اگرچه او گفت که سیستم به زمان بیشتری نیاز دارد تا بررسی کند که آیا گرینبلات توسط بیمارستان یا نهاد دیگری صورت‌حساب دریافت کرده است.

دقت تصویر: صورت حساب گرینبلات پرداخت نشده و حل نشده است.

غذای آماده: متأسفانه، بیماران برای محافظت از کیف پول خود باید مراقب باشند.

اگر می خواهید یک خریدار باهوش باشید، مدت زمان بازدید خود را در نظر بگیرید. تیم «صورت‌حساب ماه» مرتباً موارد ارسالی را از بیمارانی دریافت می‌کند که هزینه ویزیت آنها بسیار طولانی‌تر از آنچه انجام شده بود دریافت می‌کردند. به عنوان مثال، نباید برای مدت زمان نشستن در یک اتاق انتظار مجازی هزینه ای دریافت کنید.

مهمتر از همه، حتی زمانی که به دنبال مراقبت در یک بیمارستان درون شبکه ای هستید، که پزشکان آن معمولاً در شبکه هستند، همیشه بپرسید که آیا پزشک خاصی که قبلاً ندیده اید در شبکه شما حضور دارد یا خیر. بسیاری از مطب ها و بیمارستان ها ارائه دهندگان را در هر دو دسته ارائه می دهند (حتی اگر منطقاً نسبت به بیماران ناعادلانه باشد). قرار است ارائه دهندگان به شما اطلاع دهند که مراقبتی که ارائه می شود خارج از شبکه است. اما این «رضایت آگاهانه» اغلب در انبوهی از فرم‌های رضایت که شما به‌طور خودکار امضا می‌کنید، در آتش سریع دفن می‌شود. و این زبان اغلب بیانیه ای است مانند “من می دانم که برخی از مراقبت های من ممکن است توسط مراقبانی که در شبکه بیمه من نیستند ارائه شود” یا “من موافقت می کنم برای خدماتی که تحت پوشش بیمه من نیستند پرداخت کنم.”

برای بیماری که سعی می‌کند به سرعت مراقبت‌های خود را رزرو کند، ممکن است به هیچ وجه «رضایت آگاهانه» نباشد.

گانگولی گفت: «مشکل‌ساز است که از بیماران انتظار داشته باشیم که حروف ریز را بخوانند، به‌ویژه زمانی که احساس ناراحتی می‌کنند.

پرتره یک زن در داخل خانه.
(شلبی نولز برای اخبار سلامت KFF)

Bill of the Month یک تحقیق جمع‌سپاری شده توسط KFF Health News و NPR است که صورت‌حساب‌های پزشکی را تشریح و توضیح می‌دهد. آیا صورت حساب پزشکی جالبی دارید که می خواهید با ما در میان بگذارید؟ درمورد آن به ما بگو!

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





منبع