تماشا کنید: از نظر بیمه‌گران، همه ماماها برابر نیستند


ونسا گارسیا کلارک زمانی که پسرش را باردار بود می‌خواست زایمان شخصی‌تر و غیر سنتی‌تری داشته باشد. او یک ماما استخدام کرد و در خانه اش در کالیفرنیا زایمان کرد. اما هنگامی که او از بیمه‌گرش خواست که مبلغ صورتحساب مامایی را که مجموعاً بیش از 9500 دلار بود به او بازپرداخت کند، ادعای او رد شد.

در اولین قسمت از مجموعه “مراقبت های پرهزینه” از InvestigateTV و KHN، Caresse Jackman، گزارشگر ملی تحقیقاتی مصرف کننده InvestigateTV، انواع مختلف ماماها را بررسی می کند – و اینکه چگونه ممکن است همه آنها تحت پوشش بیمه قرار نگیرند.

داستان جکمن شامل مصاحبه ای با دکتر الیزابت روزنتال، سردبیر KHN است که به مادران آینده توصیه می کند قبل از پرداخت صورت حساب بزرگ مذاکره کنند.

این خبر توسط KHN (اخبار سلامت قیصر) تهیه شده است، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.