رای دهندگان نیوهمپشایر با توجه به جبهه ذهن ترامپ، سقط جنین و اوباماکر را نگران می کنند


هانوور، NH – مسائل مربوط به مراقبت های بهداشتی برای لانا لگت-کیلی، که به عنوان یک تبارشناس ژنتیکی کار می کند، مهم است. اما روز سه‌شنبه، هنگامی که از محل رای‌گیری خود در یک دبیرستان محلی خارج شد و وارد یک صبح سرد نیوانگلند شد، گفت که وقتی رای خود را به صندوق انداخت، چیزی بزرگ‌تر در ذهنش بوده است.

او گفت: «من می‌خواهم مطمئن شوم که ما فردی شایسته در کاخ سفید داریم. او در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در نیوهمپشایر به نام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نوشت.

آینده قانون مراقبت مقرون به صرفه برای رابرت استانهوپ، جمع آوری صورت حساب بازنشسته، مهم است. او گفت که او همچنین در بایدن نوشت که دولتش برای کاهش هزینه ها تحت ACA تلاش کرده است.

اما این انگیزه او برای بازدید صبح زود از صندوق رای نبود. استانهوپ گفت: «من اینجا هستم تا ترامپ را از قدرت دور نگه دارم.

دیو اوری، 61 ساله، از مریماک، نیوهمپشایر، گفت که مراقبت های بهداشتی نیز در ذهن او نبود. او به دنبال بازگرداندن رئیس جمهور سابق به کاخ سفید بود. او گفت: «مهاجرت و اقتصاد مسائل من است. ما همچنین برای ماندن در کشورمان به پول بیشتری نیاز داریم.»

رای دهندگانی که روز سه شنبه اولین رای خود را در چرخه انتخابات ریاست جمهوری 2024 به صندوق انداختند، مراقبت های بهداشتی را به عنوان یک موضوع مهم در نظر گرفتند و سال ها کشمکش سیاسی بر سر اوباماکر و بیماری همه گیر که سیستم بهداشتی کشور را تحت فشار قرار داد را محدود کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه این ایالت، نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی را شکست داد. بایدن که به دلیل اختلاف نظر در مورد برنامه مقدماتی در رای گیری حاضر نشد، در رقابت دموکرات ها پیروز شد تا حدی به دلیل یک کمپین پرشور ثبت نام.

در مصاحبه با بیش از 50 رای دهنده در این هفته در نیوهمپشایر – ایالتی که 95٪ ساکنان آن بیمه درمانی دارند که یکی از بالاترین نرخ ها در کشور است – اکثر مردم گفتند که رای آنها درباره ترامپ بوده است، او را دوست دارند یا از او متنفرند. اما نگرانی های مراقبت های بهداشتی – در مورد هزینه ها، دسترسی، و به ویژه در میان دموکرات ها، سقط جنین – دور از ذهن بسیاری از رای دهندگان نبود.

راب هاوسمن، 60 ساله، یکی از مقامات شهری در هانوفر، گفت: “من دو دختر، پنج خواهر و یک مادر دارم، بنابراین اطمینان از اینکه از حقوق باروری زنان محافظت می شود برای من مهم است.” او که نگران این بود که جمهوری‌خواهان به جای اطمینان از دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی «سلاح‌آمیز» شوند، گفت که به بایدن رای داد.

مردی که حبوبات به تن دارد یک جفت کفش را در یک مغازه تعمیر کفش نگه می دارد
دی جی آننیکیاریکو، یکی از مالکان United Shoe Repair در مرکز شهر کنکورد، یک دموکرات ثبت نام شده است که قصد شرکت در انتخابات مقدماتی را نداشت و در مورد رای دادن به بایدن در انتخابات عمومی تصمیم نگرفته است. نگرانی اصلی او تورم است، اما او همچنین بایدن را به خاطر کنترل نکردن هزینه های بهداشتی مقصر می داند. او می گوید: من نه ترامپ را دوست دارم و نه بایدن را دوست دارم.(فیل گالویتز/ اخبار سلامت KFF)

بسیاری از مخالفان ترامپ به نگرانی‌هایی درباره آمادگی او برای رهبری اشاره کردند، در حالی که اکثر رأی‌دهندگان ترامپ که با KFF Health News صحبت کردند گفتند که به دو دلیل اصلی از او حمایت می‌کنند: آنها امیدوار بودند که او مهاجرت غیرقانونی را کاهش دهد و تورم را کاهش دهد.

رای دهندگان دموکرات بیشتر از جمهوری خواهان از مراقبت های بهداشتی به عنوان یک موضوع کلیدی در انتخابات یاد می کنند.

بن گیلسون، 90 ساله، یک جراح ارتوپد بازنشسته، گفت: “اوه، بله.” “مراقبت های بهداشتی مسئله شماره 1 من است.”

در حالی که او گفت که پوشش عالی دارد و هزینه‌های ناچیزی از جیب خود می‌پردازد، اما نگران است که بسیاری از جوانان با مشکل مواجه شوند و می‌خواهد مطمئن شود که اوباماکر حفظ می‌شود. یکی از اولین وعده های ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی 2016 لغو و جایگزینی ACA بود – قولی که او اخیراً در آخرین تلاش خود برای پیروزی در کاخ سفید احیا کرده است.

الین کوزما، 73 ساله، از نیو لندن گفت که مسائل مراقبت های بهداشتی برای او به عنوان یک نجات یافته از سرطان بسیار مهم است. او گفت که به هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، که فکر می‌کند بیشتر از ترامپ می‌تواند به او اعتماد کند، رأی داده است.

در نیو لندن، کیت تورکوت، استاد کالج کولبی-سویر، گفت که به بایدن رای داد تا ترامپ را از قدرت دور نگه دارد – و به این دلیل که به دموکرات‌ها برای بهبود پوشش سلامت و حمایت از حقوق سقط جنین اعتماد بیشتری دارد.

او همچنین گفت که نگران است ترامپ تلاش کند مراقبت های بهداشتی را برای آسیب پذیرترین قشر کاهش دهد. او گفت: “مراقبت از سلامت باید یک حق باشد، نه یک امتیاز.”

الین کوزما از نیو لندن می گوید که به هیلی به عنوان رای اعتراضی علیه ترامپ رای داده است. کوزما یک نجات یافته از سرطان است که می گوید پوشش مدیکر برای او خوب بوده است. سلامتی برای او مشکل است، اما او عمدتاً می‌خواهد مطمئن شود که ترامپ دوباره به قدرت نمی‌رسد. (فیل گالویتز/ اخبار سلامت KFF)

آرت سالیوان هوکست می گوید مهاجرت مسئله اصلی او در انتخابات مقدماتی است و او به ترامپ رای می دهد. او می‌گوید نگران است که مهاجرانی که بدون مجوز وارد ایالات متحده می‌شوند از طریق مالیات‌های بالاتر بر فرزندانش تأثیر بگذارند. او می گوید که از طرح مدیکر خود، که قبوض او را پوشش می دهد، خوشحال است. (فیل گالویتز/ اخبار سلامت KFF)

رای دهندگان ترامپ اغلب از مهاجرت به عنوان نگرانی اصلی یاد می کنند. جمهوری خواهان بایدن را متهم کرده اند که به تعداد بی سابقه ای از مهاجران اجازه داده است که از مکزیک وارد آمریکا شوند.

در مریماک، مری کلنسی، 69 ساله، گفت که از پوشش مدیکر خود راضی است و عمدتاً برای تأمین امنیت مرز جنوبی به ترامپ رأی می‌دهد.

کتی فرانکی، 54 ساله، از مریماک، گفت که مرز و مهاجرت دلایل اصلی او برای رای دادن به ترامپ بوده است. اما او همچنین گفت که ترامپ هزینه های بهداشتی را کاهش خواهد داد.

تیم بوچن، 48 ساله، اهل هانوفر، که آشپز کالج دارتموث است، گفت که نگران افزایش قیمت مراقبت های پزشکی، همراه با سایر کالاها و خدمات است. او گفت که رای او به ترامپ «بیشتر در مورد اقتصاد بود». “قیمت ها در فروشگاه مواد غذایی و برای بنزین بسیار بالا است.” طبق گزارش باشگاه خودرو AAA، قیمت بدون سرب معمولی در نیوهمپشایر در روز سه شنبه به طور متوسط ​​3.03 دلار در هر گالن بود.

سوزان هنک، 62 ساله، در یک کافی شاپ در وارنر، گفت که ماهانه 1100 دلار برای بیمه درمانی می پردازد. اما او گفت که مراقبت های بهداشتی جزو عوامل تعیین کننده نحوه رأی دادن او نیست.

او گفت که داشتن رئیس‌جمهوری که از حقوق مدنی محافظت می‌کند برای او مهم‌تر است. او در مورد حمایت از چه کسی تصمیم نگرفت.

هم او و هم همسرش که از ذکر نام او خودداری کردند، گفتند که نگران محدودیت های سقط جنین هستند که ممکن است ترامپ اعمال کند.

کتی فرانکی از مریماک به ترامپ رای داد زیرا فکر می‌کند که او به کاهش هزینه‌های بهداشتی و همچنین بهبود امنیت مرزها کمک می‌کند. (فیل گالویتز/ اخبار سلامت KFF)

آرت سالیوان، 75 ساله، اهل هوکست، بیرون از کافی شاپ در هوای سرد نشسته بود، که گفت مهاجرت مسئله اصلی او در انتخابات بود – و چرا به ترامپ رای می داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او شخصاً تحت تأثیر مهاجرت قرار گرفته است، گفت که نگران است فرزندانش بار مالی افرادی را که بدون مجوز وارد ایالات متحده می شوند به دوش بکشند.

سالیوان که گفت او یک رای دهنده مستقل ثبت نام شده است و استخر می فروشد، گفت: “مرز مایه شرمساری است.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا مراقبت های بهداشتی چیزی است که هنگام مقایسه نامزدها به آن فکر می کند، گفت که یک طرح مزیت مدیکر دارد که صورتحساب های او را پوشش می دهد و دسترسی به مراقبت را فراهم می کند.

DJ Annicchiarico، یکی از مالکان United Shoe Repair در مرکز شهر کنکورد، گفت که او یک دموکرات ثبت شده است. اما در حالی که او بایدن را در مورد مسائل بهداشتی ترجیح می دهد، هنوز متقاعد نشده است که در ماه نوامبر به او رای دهد.

نگرانی اصلی او تورم است. او گفت که ACA، که او آن را گامی در جهت درست توصیف کرد، به کاهش حق بیمه او کمک کرده است اما قیمت های مراقبت های بهداشتی را کنترل نکرده است. وی گفت: برای مهار تورم باید کاری کرد.

Annicchiarico گفت که او می خواهد ببیند که قیمت های مراقبت های بهداشتی توسط دولت فدرال تنظیم می شود و نگران است که ترامپ سعی کند ACA را لغو کند. او خاطرنشان کرد که دسترسی هنوز یک مشکل است و گفت که گرفتن وقت متخصص پوست برای دخترش به معنای انتظار هشت ماهه است.

بن گیلسون از هانوفر به بایدن رای داد. او در پاسخ به این سوال که آیا مراقبت های بهداشتی امسال در تصمیم گیری برای رای دادن به چه کسی مشکلی دارد، گفت: “اوه، بله.” این جراح ارتوپد بازنشسته می گوید که پوشش بهداشتی بسیار خوبی دارد اما نگران بسیاری از افراد بدون پوشش است. گیلسون همچنین نگران تلاش های GOP برای لغو ACA است. (فیل گالویتز/ اخبار سلامت KFF)

آلیانا ماریتا، 21 ساله، یک دانشجوی کالج، گفت که مراقبت های بهداشتی برای او مهم است، به ویژه حقوق سقط جنین، بنابراین او به بایدن رای خواهد داد. او در مورد ترامپ گفت: “من 100 درصد طرفدار انتخاب هستم و نمی توانم ببینم که به فردی نژادپرست و زن ستیز رای می دهم.”

دب شوپ، 57 ساله، که سگش را در لبنان پیاده‌روی می‌کرد، گفت که مراقبت‌های بهداشتی برای او یک موضوع مهم است، زیرا او به‌عنوان یک مددکار اجتماعی بالینی کار می‌کند و می‌بیند که پوشش سلامت چقدر می‌تواند مهم باشد. او گفت که به بایدن رای می‌دهد زیرا دوست دارد چگونه به مردم کمک کند تا تحت پوشش قرار بگیرند و نیازهای مراقبت‌های روانی آنها را برطرف کنند.

شاپ گفت که سخت است فراتر از اینکه ترامپ چگونه به عنوان یک شخص عمل می کند، نگاه کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا نگران انتخاب مجدد او است یا خیر، گفت که مردم نباید نگران چیزهایی باشند که خارج از کنترلشان است.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

[UPDATE: This article was updated at 10:18 a.m. ET on Jan. 24, 2024, to add Trump voters Dave Avery and Tim Beauchene.]

[UPDATE: This article was updated at 7:30 a.m. PT on Jan. 24, 2024, to add Trump voters Dave Avery and Tim Beauchene.]

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





منبع