دموکرات‌ها فرصتی را در تهدیدات GOP برای لغو قانون بهداشت می‌بینند


میزبان

Julie Rovner KFF Health News


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامتی KFF Health News، «سلامت چیست؟» است. جولی که یک کارشناس برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های سلامت است، نویسنده کتاب مرجع «سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z» است که مورد ستایش انتقادی قرار گرفته است، که اکنون به چاپ سوم رسیده است.

در حالی که دیگر نامزدهای ریاست جمهوری جمهوریخواهان از رهبری دونالد ترامپ در خواستار پایان دادن به قانون مراقبت مقرون به صرفه پیروی می کنند، دموکرات ها به موضوعی می پردازند که فکر می کنند در انتخابات 2024 به نفع آنها خواهد بود. دولت بایدن تقریباً بلافاصله یک پیشنهاد بحث‌برانگیز ارائه کرد که می‌تواند به‌طور چشمگیری قیمت داروهایی را که با دلارهای تحقیقاتی تأمین‌شده توسط دولت فدرال تولید می‌شوند، کاهش دهد. صنعت دارو و جامعه تجاری در کل به شدت با این پیشنهاد مخالف هستند، اما احتمالاً مورد استقبال رای دهندگان قرار خواهد گرفت.

در همین حال، دادگاه عالی استدلال هایی را در پرونده ای می شنود تا تصمیم بگیرد که آیا خانواده ساکلر باید بتواند میلیاردها دلار از شرکت دارویی ورشکسته خود، Purdue Pharma را از شکایت های بیشتر در مورد داروی بسیار اعتیادآور شرکت OxyContin محافظت کند.

اعضای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، آنا ادنی از اخبار بلومبرگ، آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو و راچانا پرادان از اخبار سلامت KFF هستند.

اعضای پانل

آنا ادنی بلومبرگ


@annaedney

داستان های آنا آلیس میراندا اولشتاین پولیتیکو را بخوانید


@AliceOllstein

داستان های آلیس را بخوانید اخبار سلامتی Rachana Pradhan KFF


@rachanadpradhan

داستان های راچانا را بخوانید

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • در صورت انتخاب مجدد ترامپ، ACA ممکن است به بلوک ضرب المثل بازگردد. اما همانطور که بسیاری از هر دو حزب می دانند، بعید است که این یک استراتژی سیاسی برنده برای جمهوریخواهان باشد. تعداد ثبت نام در ACA و همچنین محبوبیت این قانون بالا است و سال ها پس از تلاش های ناموفق در دوران ریاست جمهوری ترامپ، جمهوری خواهان هنوز در مورد پیشنهاد جایگزینی آن متحد نشده اند.
  • دموکرات ها مشتاق هستند تا از احیای «لغو و جایگزینی» سرمایه گذاری کنند. این هفته، دولت بایدن برنامه‌هایی را برای اعمال به اصطلاح «حقوق راهپیمایی» اعلام کرد، که استدلال می‌کند به دولت اجازه می‌دهد تا داروهای خاصی را که دارای حق ثبت اختراع هستند و قیمت‌های آن‌ها بسیار بالا رفته است را مصادره کند و آنها را برای رقابت قیمت باز کند. این طرح که زمانی عمدتاً توسط ترقی‌خواهان مورد استقبال قرار گرفت، می‌تواند به رئیس‌جمهور جو بایدن فرصت دیگری بدهد تا مدعی شود که دولتش مؤثرتر از حرکت ترامپ به سمت انتخابات 2024 بوده است.
  • سنا به تصویب بیش از 400 ترفیع نظامی در این هفته رأی داد و عملاً به محاصره 10 ماهه سناتور جمهوریخواه تامی توبرویل از آلاباما بر سر سیاست پنتاگون که به اعضای خدمات کمک می کند تا برای انجام سقط جنین سفر کنند، پایان داد. در سطح ایالت، دادگاه‌های تگزاس در حال بررسی پرونده‌هایی در مورد استثناهای آن در ممنوعیت سقط جنین در ایالت هستند، در حالی که در اوهایو، زنی که پس از فرستادن از بیمارستان به خانه سقط جنین کرده، با اتهامات جنایی روبرو است.
  • در همین حال، دادگاه عالی به زودی می تواند در مورد اینکه آیا EMTALA یا قانون درمان و کار پزشکی اورژانسی، پزشکان را ملزم به انجام سقط جنین در مواقع اضطراری می کند یا خیر، تصمیم بگیرد. و قضات همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که آیا اجازه بدهند یک معامله حل و فصل پیش برود که خانواده ساکر را در قبال آسیب های ناشی از مواد افیونی مسئول نپذیرد.
  • «این هفته در اطلاعات نادرست پزشکی» شکایتی را نشان می‌دهد که کن پکستون، دادستان کل تگزاس، فایزر را به شکست در پایان دادن به همه‌گیری کووید-19 با واکسن خود متهم کرده است.

همچنین در این هفته، روونر با دن وایسمن، مجری پادکست خواهر KFF Health News، “یک بازو و یک پا”، در مورد تحقیقاتش در مورد بیمارستان هایی که از بیماران خود برای قبض های پزشکی پرداخت نشده شکایت می کنند، مصاحبه می کند.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: مجله ایالتی ویسکانسین “کشورهای دانمارک و میلواکی از پرداخت هزینه‌های زایمان به پدران مجرد خودداری می‌کنند” نوشته دیوید والبرگ.

آنا ادنی: بلومبرگ نیوز: «شمارگیری بهترین آمار در مورد خشونت اسلحه در ایالات متحده آسیبی است» نوشته مدیسون مولر.

آلیس میراندا اولشتاین: «محدودیت‌های جدید سقط جنین تهدیدی جدی برای جراحی جنین است» توسط فرانسوا آی. لوکس، تیپی مکنزی و توماس اف. تریسی جونیور.

راچانا پرادان: “بیماران انتظار داشتند که باسن مصنوعی پروفور ماندگار شود.” سپس آنها نصف شدند» نوشته برت کلمن و آنا ورنر، CBS News.

همچنین در قسمت این هفته ذکر شده است:

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – منبعی مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.





منبع