کاهش خطر افسردگی با خوردن قارچ – دکتر رویا هادیمیان


با خوردن قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید

قارچ ها به دلیل مزایای سلامتی فراوان در سرتیتر اخبار قرار دارند. یک مطالعه جدید از دانشکده پزشکی هرشی در پنسیلوانیا نشان می دهد که این مواد مغذی شگفت انگیز نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند ، بلکه می توانند برای سلامت روان نیز مفید بوده و خطر افسردگی را کاهش دهند.

محققان اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و سلامت روانی بیش از 24000 آمریکایی بزرگسال را بین سالهای 2005 تا 2016 جمع آوری کردند و دریافتند افرادی که قارچ می خورند کمتر در معرض افسردگی قرار دارند.

به گزارش مدیکال اکسپرس ، این قارچ حاوی ergo ، یک آنتی اکسیدان است که می تواند بدن را از آسیب سلولی و بافتی محافظت کند.

مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها از تعدادی از بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افسردگی جلوگیری می کنند.

قارچ منبع عالی اسید آمینه اسید ممرز است که یک ضد التهاب است و توسط بدن انسان قابل سنتز نیست و مقادیر بالای این ماده می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد ، که می تواند علائم افسردگی را نیز کاهش دهد. “گفت: مجری. محقق جبرئیل با.

قارچ کره رایج ترین نوع قارچ در ایالات متحده است و حاوی پتاسیم است که باعث کاهش اضطراب می شود. علاوه بر این ، برخی دیگر از قارچ های خوراکی ، به ویژه Hericium erinaceus ، می توانند از اختلالات عصبی ، از جمله افسردگی جلوگیری کنند.

نتایج این مطالعه نشان داد که مصرف زیاد قارچ با مزایای بیشتری همراه نیست.

محققان در حال تحقیق هستند که آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز با یک وعده روزانه قارچ می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد.

این تیم تجزیه و تحلیل ثانویه انجام داد تا ببیند آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده با یک وعده قارچ در روز می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد و نتایج نشان داد که این جایگزینی با کاهش خطر افسردگی همراه نیست.

تحقیقات کمی قبلاً برای بررسی رابطه بین مصرف قارچ و افسردگی انجام شده است ، و این مطالعه ممکن است اهمیت استفاده از قارچ را به عنوان ابزاری برای کاهش افسردگی و جلوگیری از بیماری نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید