هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و بدانید که بهترینها در راه است.” – Athing Mu ، المپیک توکیو 2021 ، برنده مدال طلای 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کار بسیار زیاد است و زمان کم است”. با همه تلاش ها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. به یاد داشته باشید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (خربزه) انجام می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

یک روده سالم را ترویج می کند – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

حاوی مواد مغذی – مقدار زیادی ویتامین A و C ، همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی!

درد عضلات را کاهش می دهد – L -citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید 1 ترمیم هندوانه FITCO

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق چایخوری از dotFIT آمینو XXXL- خربزه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان بلغور جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن عطر ، توت فرنگی را به آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه ببرید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای حفظ سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاس های گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • شما را مسئول بدانید
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

چندین کلاس گروهی که باید در سالن های ورزشی ما مشاهده کنید:

BODYPUMP

پمپ بدنه FITCO

لاغر ، خوش اندام و متناسب با FAST باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرارهای بیشتر ، یک تمرین TOTAL بدن انجام می دهید. با یک تنظیم معمول برای نواختن موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، شما در گروه به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و برای بازگرداندن بیشتر مشتاق خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با مجموعه ای از حرکات چالش برانگیز که باعث عرق کردن و تپش قلب شما می شود ، فرم فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

کوه و حتی بیشتر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس از پمپاژ پاهای شما ، سوزاندن چهار پا ، کشش ریه ها سیستم قلبی عروقی شما را هیجان زده و به مرز نزدیک می کند. ایجاد دوام فوق العاده ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

لحنی وجود دارد که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار رکورددار دو و میدانی است ، بلکه دیدگاه او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را مجبور می کند خودم.

او با تمرینات شدید در حال شکل گیری است ، اما جوایزی نیز برای شکل دهی پرشور سفال دارد. به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به بهترین ، بهترین و مثبت ترین تبدیل می کند.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. زندگی زیبایی دارید. “

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و ضد جاذبه اینستاگرام را دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر یا شدیدتر از یک دوره خوب یوگا باشد. @ cloud9yogi را در اینستاگرام برای زنجیره پویای یوگا خود ارائه می دهیم ، که در همه جا گسترش می یابد و تعادل را به ارمغان می آورد. برخی از حرکاتی که انجام می دهد مزایای باورنکردنی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین ها به جلو حرکت کنند. وضعیتی که می توانید در هر مکانی انجام دهید به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

باز شدن باسن:

انجام بازکردن مفاصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش ران و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا نمودارهای بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستان شروع به درخشش می کند و بر افق غروب می کند. اگر همه چیز حیرت انگیز شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما تا اینجا پیش رفته اید. شما با پشتکار و هرگز تسلیم شدن تمام الاغ های خود را لگد کردید تا به آنچه امروز هستید برسید. به گفته همه در تناسب اندام رابطه ، این قدرت واقعی است. ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید