من یک هفته قبل از خواب آب گیلاس می نوشیدم: در اینجا او برای خواب من چه کرد


آیا مشکل انحراف دارد؟ شاید وقت آن رسیده است که چیزی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یک شام کامل شکرگزاری را فراموش کنید – غذاهای دیگری نیز وجود دارد ترشح تریپتوفان و به شما کمک می کند توجه بیشتری را جلب کنید. در واقع ، آب گیلاس ترش ممکن است یکی از آن غذاها باشد … و مستقیماً از مادر زمین است. اما، آیا این واقعا کار میکند؟ در حقیقت ، علم کمی وجود دارد که می گوید بله. و با توجه به این که آب میوه به عنوان یک غذای بی خطر و طبیعی در نظر گرفته می شود ، تصمیم گرفتم چیزی برای از دست دادن نداشته باشم! بیایید آن را امتحان کنیم.

مرتبط: به گفته یک متخصص ، بهترین و بهترین برای خواب شبانه است

مزایای علمی آب گیلاس

ابتدا بیایید ببینیم علم در این باره چه می گوید. “شواهدی از مزایای متوسط ​​وجود دارد [of tart cherry juice] برای کمک به خوابیدن ، “می گوید دکتر الکس دیمیتریو ، پزشک دارای مجوز هیئت مدیره که اشاره کرد تحقیقات کمی از سال 2010. مشخص شده است که اگرچه به اندازه هیپنوتیزم و درمان شناختی رفتاری (CBT) برای بی خوابی قدرتمند نیست ، اما آب گیلاس کمک کمی کرده است. به خاطر داشته باشید که یک تولید کننده آب گیلاس بودجه این مطالعه را تأمین می کند.

آ مطالعه اخیرتر نشان داد که “آب گیلاس زمان خواب و بازده خواب را افزایش می دهد” در هشت آزمودنی که آزمون را به پایان رساندند. زمان خواب به طور متوسط ​​84 دقیقه افزایش می یابد. آنها استدلال می کنند که این ممکن است به دلیل آب گیلاس باشد ، که به افزایش دسترسی تریپتوفان کمک می کند [and] کاهش التهاب “

مطالعه دیگری از مجله پزشکی اروپا گزارش داد که غلظت آب گیلاس ترشح ملاتونین فرد را افزایش می دهد.

لیزا ماستلا ، متخصص تغذیه ، موسس RD ، می گوید: “آب گیلاس ترش یکی از مواد اصلی بود که باعث بی خوابی ناشی از بارداری شد.” Bumpin ‘Blendsبه “به همین دلیل است که من اسموتی های خواب – در ابتدا فقط برای من – روی این ماده متمرکز شدم. کار می کند. “

آیا ایمن تر از ملاتونین است؟

شاید در مورد تفاوت بین آب گیلاس ترش و یک داروی طبیعی دیگر برای خواب س meال کنید: ملاتونین (من قطعاً بودم!). ملاتونین به عنوان “برای استفاده کوتاه مدت ایمن استاین بدان معناست که مجبور نیستید هر شب به مدت طولانی از آن استفاده کنید. برخی افراد عوارض جانبی نامطلوبی دارند و این نیز صادق است منع مصرف دارد با داروهای خاص

در مقابل ، مطالعات زیادی در مورد موارد منع مصرف یا عوارض جانبی آب گیلاس انجام نشده است ، اما اگرچه حکایتی است ، برخی از بیماران در صورت نوشیدن بیشتر اسهال گزارش می دهند. در مقدار کمی قبل از خواب باید خوب باشید. اما به خاطر داشته باشید که هنوز آب میوه است و حاوی قند طبیعی (و در نتیجه کالری) است.

روش من

با آگاهی از مزایای احتمالی این آب میوه – و مشخصات ایمنی آن – آن را به مدت هفت شب آزمایش کردم.

مقدار آب میوه

در مطالعه 2018 از 240 میلی لیتر آب میوه دو بار در روز به مدت دو هفته (بنابراین ، دو لیوان در روز به مدت 14 روز) استفاده شد. در مطالعه EJM از بخشی از یک اونس دو بار در روز استفاده شد. تفاوت زیادی بین این دو وجود داشت (دو اونس در مقابل دو لیوان!) و من نمی خواستم آن را دو بار در روز بنوشم ، بنابراین فقط با یک وعده هشت اونس قبل از خواب رفتم.

نام تجاری

من 100٪ مطمئن نیستم که مارک اهمیت دارد یا خیر ، اما من آنچه Whole Foods ارائه داد سفارش دادم ، که در نهایت مارک 365 آب گیلاس ارگانیک بود.

زمان خواب

زمان مشخصی برای مصرف این دارو وجود نداشت (و بار دیگر ، افرادی که دو بار در روز مشروب می نوشند) ، بنابراین 30 دقیقه قبل از خواب انتخاب کردم ، که معمولاً هنگام نوشیدن چای یا مکمل در شب است.

نتایج

بنابراین ، از بد بودن خبر متنفرم ، اما آب گیلاس برای من م workثر نبود. من واقعاً به اصلاح دوره نیاز داشتم – زمان خواب معمولی من 22 ساعته رد شد و من به سختی خوابیدم قبل از ساعت 2 صبح! امیدوار بودم آب گیلاس به من کمک کند تا به برنامه معمول خود بازگردم و ریتم شبانه روزی خود را تنظیم کنم.

متأسفانه چند شب جواب نداد و من به شدت نیاز به خواب داشتم. بنابراین ، تصمیم گرفتم یک شب آب گیلاس را با رزین ملاتونین امتحان کنم … کار کرد! صبح روز بعد ملاتونین مرا بی حوصله کرد (معمولاً برای من) ، بنابراین شب بعد دوباره به آب گیلاس برگشتم.

در آن لحظه من خواب بودم خوب، اما نه به طور عمیق یا طولانی تر از حد معمول.

اگر به حذف قوی تر و فوری (به ویژه اگر استرس مانع از استراحت کامل در شب می شود) نیاز دارید ، پودر منیزیم به عنوان آرامش می تواند کمک کند – اما همیشه ایده خوبی است که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

افکار پایانی

فقط برای شفافیت کامل: من هیچ نتیجه قابل ملاحظه ای یا پیشرفت قابل توجهی در توانایی خود برای خلاص شدن از این اکسیر میوه در طول هفته خود مشاهده نکردم. به خاطر داشته باشید-این یک آزمایش کوتاه مدت با متغیرهای زیاد بود-به دور از یک کارآزمایی بالینی دارونما دوسوکور!

این دشوار است که بدانید در یک هفته چقدر چیزی بر شما تأثیر می گذارد ، بنابراین برای درک بهتر این که این چگونه برای بدن من کار می کند ، باید این آزمایش را کمی بیشتر ادامه دهم و شاید مصرف خود را افزایش دهم. بهترین حدس من این است که این اثرات تجمعی بهتری نسبت به نتایج هدفمند و فوری (همانطور که با رزین ملاتونین دریافت می کنید) خواهد داشت.

من با افزودن یک لیوان آب گیلاس هنگام خواب ، هیچ اثر منفی نداشتم – و شارژ کردن آن بسیار خوشمزه بود. حتی اگر او باشد دارای قند طبیعی بالا (بیش از 32 گرم در فنجان!) و حدود 159 کالری در هر فنجان ، من هیچ تغییری در وزن خود احساس نکردم. در واقع ، من فکر می کنم وقتی با کمی آب طعم دار مخلوط می شود (یک سرنگ گیلاس ترش!) یا حتی آب لیمو برای کمک به چرخه خواب سالم ، یک نوشیدنی خوب برای شام ایجاد می کند.

آیا این کار برای شما کار می کند؟ به طور بالقوه ، من فکر نمی کنم این اثر سریع یا قدرت یک راه حل خواب متمرکزتر را داشته باشد. این می تواند چیزی باشد که به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا بهبودهای طولانی مدت و پایداری در سلامت خواب خود تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید