طرز تهیه غذای رژیمی کدو سبز و پارمسان ، مناسب برای بیماران دیابتی – دکتر رویا هادیمیان


طرز تهیه کدو سبز و پارمزان غذای رژیمی مناسب برای بیماران دیابتی

امروز با شما طرز تهیه کدو سبز و پارمزان را همراهی می کنیم. تهیه این غذا بسیار آسان است و زمان زیادی نمی برد. بنابراین ، اگر روز شلوغی دارید و وقت آشپزی ندارید ، پیشنهاد می کنم این غذا را بپزید. برای تهیه این غذا به مواد اولیه زیادی احتیاج ندارید.

قبل از شروع پخت کدو سبز و پارمزان ، باید بگویم که این غذا برای بیماران دیابتی بسیار مفید است. افراد مبتلا به دیابت باید سطح قند خون خود را کنترل کنند. بنابراین ، من توصیه می کنم غذاهایی بخورید که قند خون را به یکباره بالا نمی برند. کدو تنبل با پارمسان دقیقاً همین ویژگی را دارد. پروتئین ، فیبر و چربی موجود در این غذا باعث افزایش یکباره قند خون نمی شود ، اما این امر کم کم و به مرور زمان اتفاق می افتد.

مواد لازم برای پخت کدو سبز و پارمزان

  • کدو تنبل متوسط: 2 عدد
  • روغن زیتون: 2 قاشق چایخوری
  • پارمزان رنده شده: نصف تا یک سوم فنجان
  • نمک چاشنی: به میزان لازم

طرز تهیه کدو سبز و پارمزان

  • فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  • پوست را جدا کرده و از طول به قطعات برش دهید. بنابراین کدو تنبل به 4 قسمت تقسیم می شود.
  • کف ظرف را با روغن زیتون بپوشانید و تکه های کدو را در آن قرار دهید.
  • آنها را نمک زده و پنیر را روی کدوها بریزید.
  • ظرف را بدون درب در فر قرار دهید و آن را به مدت 20 دقیقه روی 350 درجه تنظیم کنید.
  • سپس برای هر وعده غذایی دو تکه کدو سبز را در بشقابی بریزید و سرو کنید.
  • همچنین می توانید این غذا را به عنوان پیش غذا سرو کنید.

اطلاعات تغذیه ای در مورد کدو سبز و پارمسان

مواد تشکیل دهنده این دستور غذا برای 4 وعده غذایی است. هر وعده شامل دو قطعه کدو سبز است. در زیر اطلاعات تغذیه آمده است.

  • کالری: 72
  • چربی: 5 گرم
  • کلسترول: 3 گرم
  • کربوهیدرات: 4 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 4 گرم

برای استفاده از رژیم غذایی آنلاین دکتر روی هادیمیان ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر روی هادیمیان را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید