رژیم غذایی در برابر تغییر شیوه زندگی – دکتر سیموندز


آیا از کاهش وزن موقت خسته شده اید ، فقط برای بازیابی همه چیز و بیشتر؟ اگر چنین است ، احتمالاً در رژیم غذایی موقت موفق شده اید که بسیار محدود کننده است و نمی تواند در طولانی مدت پایدار باشد. هیچ کمبودی در رژیم های غذایی ، راه حل های سریع و ابزارهایی وجود ندارد که ادعا می کنند به شما در کاهش وزن آسان کمک می کند. متأسفانه بیشتر کاهش وزن با رژیم های کوتاه مدت موقتی است و منجر به بازیابی وزن و سایر پیامدهای بالقوه سلامتی می شود. علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که رژیم یویو می تواند خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و سندرم متابولیک را افزایش دهد.

به عبارت دیگر ، رژیم های کوتاه مدت نه پایدار هستند و نه سالم. اگر می خواهید چربی بسوزانید ، سالم تر باشید و اصلاح کننده باشید ، باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید. تغییر در شیوه زندگی باعث کاهش وزن سالم و حفظ وزن می شود. امروز ما تفاوت بین رژیم های غذایی و تغییر شیوه زندگی و چگونگی بهبود زیبایی و سلامت خود را برای همیشه مورد بحث قرار می دهیم.

توضیح رژیم غذایی در برابر تغییر شیوه زندگی

رژیم چیست؟

مطابق با فرهنگ لغت مریام وبستر، رژیم غذایی ممکن است به غذاها و نوشیدنی هایی که به طور منظم مصرف می کنید ، یا رژیم محدود کردن مصرف غذاها و نوشیدنی ها برای تسهیل کاهش وزن اشاره کند. به طور خلاصه ، رژیم کاهش وزن موقت است. اکثر رژیم های غذایی دارای اهداف کوتاه مدت هستند ، بسیار محدود کننده هستند و تقریباً همیشه منجر به بازیابی وزن می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم های غذایی منجر به کاهش قابل توجه وزن می شوند. با این حال ، این سالم نیست و بیشتر کاهش وزن چربی نیست. بیشتر کسانی که رژیم دارند در عرض 1 تا 5 سال وزن خود را افزایش می دهند. این اغلب منجر به رژیم یویو می شود ، یک چرخه بی پایان کاهش وزن و افزایش وزن ، که به طور بالقوه می تواند مشکلات سلامتی اضافی و آسیب متابولیک ایجاد کند.

تغییر سبک زندگی چیست؟

تغییر شیوه زندگی یک تغییر پایدار است که شما در رژیم غذایی یا روال ورزشی خود ایجاد می کنید و می توانید تا آخر عمر به آن پایبند باشید. ایجاد تغییر در شیوه زندگی فرآیندی است که به زمان ، برنامه ریزی ، تعهد و پشتیبانی نیاز دارد. همیشه عاقلانه است که از کارهای کوچک شروع کنید و در صورت لزوم از درخواست حمایت بیشتر نترسید. در اینجا چند گام وجود دارد که می توانید برای کاهش وزن ، متوقف کردن آن برای همیشه و بهبود سلامت خود انجام دهید.

فعالیت بدنی مورد علاقه خود را پیدا کنید

برای کاهش وزن ، کاهش وزن و حفظ سلامتی لازم نیست هر روز روی تردمیل بدوید. در حقیقت ، شما اصلاً مجبور نیستید به باشگاه بروید. به یاد داشته باشید که تغییر در شیوه زندگی ، تغییرات پایداری است که شما در سبک زندگی خود ایجاد می کنید. اگر از رفتن به باشگاه بدنسازی می ترسید ، احتمالاً آنقدر به آن پایبند نخواهید بود تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید ، چه برسد به اینکه آن را تا آخر عمر حفظ کنید.

برخی از افراد دوست دارند با پیوستن به یک باشگاه دویدن در فضای باز دوست شوند. افراد دیگر عاشق رفاقت عضویت در باشگاه سه گانه هستند. دیگران دوست دارند در سراسر کشور سفر کنند ، دوچرخه سواری کنند ، پیاده روی یا قایقرانی انجام دهند. برخی از افراد از داوری تیم های فوتبال دبیرستانی محلی لذت می برند. اگر هنوز ورزش یا فعالیت بدنی دیگری که از آن لذت می برید ندارید ، فعالیت های بدنی را امتحان کنید تا زمانی که ورزش مورد علاقه خود را پیدا کنید. حتی پارک کردن در دورتر یا بالا رفتن از پله ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. این مهم است که فقط بیشتر حرکت کنید و انتخاب های آگاهانه ای برای فعالیت بیشتر داشته باشید.

برو کتو

اگرچه کتو یک رژیم غذایی است و شما می توانید با مصرف کالری کمتر از کالری که می سوزانید ، به رژیم کتو روی آورید ، اما همچنین می تواند به راحتی یک شیوه زندگی باشد. رژیم کتوژنیک برای افرادی که می خواهند وزن خود را به دلایل مختلف کاهش دهند بسیار مناسب است ، از جمله:

  • کاهش اشتها (رژیم های کتوژنیک به شما کمک می کند احساس سیری کنید)
  • کاهش سریع وزن سریع و ایمن
  • کاهش چربی (به ویژه چربی ناسالم شکم)
  • افزایش سطح کلسترول HDL (خوب)
  • کاهش سطح کلسترول بد (LDL)
  • کاهش مقاومت به انسولین
  • کاهش التهاب

اگر رژیم کتو برای شما مناسب نیست ، این نیز خوب است. به یاد داشته باشید که ما در مورد غذا خوردن به گونه ای صحبت می کنیم که شما دوست دارید و می توانید تا آخر عمر به آن پایبند باشید. ما می خواهیم وزن خود را کاهش دهید و به گونه ای غذا بخورید که شما را برای موفقیت بلند مدت آماده کند. بنابراین ، تا زمانی که ما به رژیم کتو و فواید متعدد آن متعهد هستیم ، بدون توجه به رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، به شما کمک خواهیم کرد.

آماده شدن برای غذا

زندگی شلوغ ما می تواند ما را وادار به این کند که برای وعده غذایی بعدی خود چه بخوریم و ما اغلب به سمت چیزهایی راحت می رویم و اغلب انتخاب های ناسالم را انجام می دهیم. همه ما آنجا بوده ایم ، اینطور نیست؟ به همان اندازه ساده به نظر می رسد ، آماده سازی و برنامه ریزی وعده های غذایی زودتر از موعد تغییر در بازی است. آشپزی مزایای زیادی دارد و کلید یک شیوه زندگی موفق در کنترل وزن است. نه تنها همیشه غذاهای سالم در دسترس خواهید داشت ، بلکه می توانید از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه باشید. داشتن برنامه و غذا مانع از اتخاذ تصمیمات بد مبتنی بر گرسنگی در هنگام بوجود آمدن آنها می شود. به راهنمای آشپزی ما مراجعه کنید اینجابه

مصرف الکل را به حداقل برسانید

برای کاهش وزن و حفظ آن نیازی به خاموش کردن کامل الکل ندارید. با این حال ، مصرف بیش از حد الکل برای دور کمر یا سلامت شما مفید نیست. دستورالعمل های AHA و CDC را برای بیش از یک واحد الکل در روز برای زنان و بیش از دو واحد الکل در روز برای مردان رعایت نکنید. این کار تاثیر الکل بر سلامتی شما را به حداقل می رساند.

هنگام انتخاب کدام نوشیدنی الکلی برای لذت بردن ، به یاد داشته باشید که نوشیدنی الکلی که انتخاب می کنید بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد. لیکور یک انتخاب ایده آل است زیرا یک وعده الکل معمولاً کالری کمی دارد و حاوی قند یا کربوهیدرات صفر است. با این حال ، اگر کوکتل را انتخاب کنید ، می توانید بیش از 250 کالری بخاطر مخلوط کن های قند و مواد اضافی بنوشید. برای جلوگیری از این امر ، مخلوط کن های بدون قند ، مانند نوشیدنی گازدار ، تونیک رژیمی یا آب گوشتی را انتخاب کنید.

شما باید مطمئن شوید که مقدار زیادی آب قبل و بعد از نوشیدن الکل می نوشید و کالری / کربوهیدرات کمتری انتخاب می کنید. آبجو سبک و شراب خشک گزینه های قابل قبولی هستند و می توان بدون افزایش سطح انسولین از آنها استفاده کرد. به یاد داشته باشید که از شراب های شیرین ، شراب های دسر و مخلوط کن های قند پرهیز کنید. نکات بیشتر در مورد مصرف الکل و رژیم کتو را بخوانید اینجابه

بیشتر بخواب

خواب بیشتر یک راه عالی و پایدار است تا شما را در مسیر صحیح کاهش وزن و حفظ وزن قرار دهد. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند ، بیشتر غذاها و نوشیدنی های حاوی قند را انتخاب می کنند تا به سرعت به آنها انرژی دهد. متأسفانه ، این امر منجر به کاهش قابل توجه قند خون در طول روز می شود و می تواند چرخه ای از غذاها و نوشیدنی های اشباع شده با قند را حفظ کند که برای سلامتی ، وزن و وضعیت روحی مضر است. شما فقط در ذهنیت درستی برای انتخاب غذای خوب در زمان کم خوابی نیستید.

هنگامی که شما دچار کم خوابی هستید ، تمرینات شما نیز ممکن است م lessثرتر باشد یا شما اصلاً انرژی لازم برای تمرین را نداشته باشید. خواب کافی و سلامت کلی دست به دست هم می دهند.

آب بیشتری بنوشید

به بیان ساده ، هنگامی که بدن شما دچار کم آبی می شود ، بدن شما نمی تواند به طور م functionثر عمل کند. علاوه بر این ، چندین دلیل وجود دارد که چرا نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می کند. نتایج گسترده است پژوهش نشان داده است که نوشیدن آب بیشتر متابولیسم شما را افزایش می دهد. این بدان معناست که می توانید سریعتر وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که به وزن موردنظر خود رسیدید ، می توانید با مصرف کالری بیشتر از آنچه باید برای حفظ وزن خود در صورت کم آبی بدن ، آن را حفظ کنید.

یک زن از لیوان آب می نوشد

علاوه بر این ، نوشیدن مقدار زیادی آب به طور طبیعی می تواند اشتهای شما را سرکوب کند ، عملکرد سالم کلیه را ارتقا دهد و برای سلامت کلی بدن ضروری است. آب برای هر فعالیت سلولی بدن شما از سر تا پا بسیار مهم است و وقتی بدن به طور مناسب هیدراته شود ، کارآمدتر عمل می کند. افرادی که فعالیت بیشتری دارند و داروهای خاصی مصرف می کنند باید توجه ویژه ای به مصرف آب کافی داشته باشند.

ردیف پایین

رژیم کوتاه مدت یک راه موثر برای کاهش سریع وزن است. با این حال ، بیشتر این کاهش وزن موقتی است و برای مسافت های طولانی ایده آل نیست. اگر می خواهید سلامت خود را بهبود بخشید ، وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را حفظ کنید ، به تعدادی تغییر کوچک در شیوه زندگی خود نیاز دارید. و هنگام تطبیق با یک روال جدید با خود صبور باشید. به یاد داشته باشید که کاهش وزن فقط به رژیم غذایی مربوط نمی شود و برای حفظ سلامتی شما نیاز به تغییر در شیوه زندگی دارد.

متن جدیدی که در پیاده رو خاکستری با پاهای زنانه نوشتید ، نمای بالا

اجازه دهید متخصصان باتجربه ما در کاهش وزن به شما در کاهش وزن در طولانی مدت به شیوه ای سالم و پایدار کمک کنند. همه بیماران جدید می توانند از رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی ، سرکوب کننده اشتها ، مشاوره مداوم تغذیه و اجرای ساده و آسان انتظار داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید