خوردن پروتئین بالاتر “مانند گانگسترها عمل می کند” – متخصص تغذیه


هنگامی که کتی برای اولین بار رژیم کم کربوهیدرات را کشف کرد ، این یک افشاگری تغییر دهنده زندگی بود.

پس از چندین دهه مبارزه با وزن و قند خون بالا ، او توانست از چاقی رهایی یابد و دیابت نوع 2 خود را معکوس کند.

اما پس از مدتی متوجه شد که بیش از حد چربی می خورد و از غذاهای کم کربوهیدرات و پرچرب پرخوری می کند. در دوران سختی از زندگی ، او تقریباً تمام کاهش وزن خود را به دست آورد.

اما هنگامی که پزشک وی ، دکتر تد نیمن ، توصیه کرد که پروتئین بالاتر و برنامه کربوهیدرات کمتری مصرف کند ، تصمیم گرفت مصرف پروتئین خود را دو برابر کند.

نتیجه کاهش 130 پوند (60 پوند) و احیای سلامتی وی است.

کتی می گوید: “ترکیب پروتئین بالاتر با گرسنگی دوره ای مانند گانگسترها عمل می کند.”

داستان کتی برای طول و وضوح ویرایش شده است.

نام شما ، سن شما و کجا زندگی می کنید؟
من کتی 56 ساله هستم و در نزدیکی سیاتل ، واشنگتن زندگی می کنم.

چگونه تصمیم گرفتید کربوهیدرات کم یا کتو تهیه کنید؟
خوشبختانه ، من در نزدیکی کلینیکی زندگی می کنم که در آن دکتر تد نیمن به عنوان پزشک مراقبت های اولیه کار می کند. بعد از اینکه پزشک قدیمی من این عمل را ترک کرد ، کلینیک من را برای ملاقات علنی با دکتر نایمان تعیین کرد.

وقتی او وارد شد ، من از ظاهر جوان او ناامید شدم ، اما من به سرعت همه چیز را فراموش کردم. او به نوعی واقعاً آرام است ، اما بسیار درگیر است. من برای سخنرانی جدیدی در مورد وزن و بدتر شدن دیابت حضور نداشتم ، اما نشستم و متوجه شدم که او شروع به گفتن چیزهایی کرد که برای من تکان دهنده و جدید بود.

او تمام روش هایی را که من در آن به “سندرم متابولیک” مبتلا شدم ، مورد بررسی قرار داد. (صورتم کمی داغ شد.) اما او سریعاً به این موضوع روی آورد که چگونه می توانم با رژیم کم کربوهیدرات همه چیز را تغییر دهم. (چه؟ آیا این رژیم غذایی نیست که شما را بکشد؟! LOL).

او تلاش های مربوط به گرسنگی بعد از غذا و چگونگی حل کربوهیدرات را توضیح داد. او داروهای من را تنظیم کرد و متفورمین اضافه کرد ، که باعث کاهش وزن یا افزایش وزن ناشی از سایر داروها می شود. او همچنین ولبوترین (که سالها بعد بخشی از فرمول داروی کاهش وزن Contrave شد) را اضافه کرد ، اما من ولبوترین را فقط حدود شش ماه مصرف کردم. او به من کتاب و منابع کم کربوهیدرات پیشنهاد داد.

راه حل های او کاهش وزن سریع 10 کیلوگرمی را تنها در چند هفته تضمین کرد. ناگهان احساس قدرت کردم. احساس انگیزه کردم.

اولین قرار ملاقات یکی از آن لحظات بود که مسیر زندگی من را کاملاً تغییر داد.

اما من در واقع دو پا از سفر کم کربوهیدراتم دارم. در ابتدا ، من موفق شدم از محدوده چاقی به محدوده چاقی بروم و A1c من از محدوده دیابت به پیش دیابت کاهش یافت.

با این حال ، در طول یک دوره طولانی از شرایط دشوار ، از جمله مرگ غم انگیز شوهرم ، تغییرات شدیدی در وزنم تجربه کردم. من تقریباً از همان ابتدا از همه اینها بیرون آمدم. (من بین سالهای 2015 تا 2017 تقریباً تمام وزن خود را بازیابی کردم).

مرحله دوم سفر کم کربوهیدرات من در سال 2019 آغاز شد ، پس از آنکه دکتر نیمان توصیه های خود را برای رویکرد پروتئین بالاتر تجدید نظر کرد.

من در حال حاضر در اواسط 50 سالگی بودم و به نظر می رسید از دست دادن تمام وزن حتی سخت تر از همیشه خواهد بود. اما من اشتباه می کردم.

من از تابستان 2019 خوردن پروتئین بیشتری را شروع کردم. وزنم را بیشتر از دست دادم و خیلی سریعتر از قبل وزن کم کردم. من سرانجام به اهدافم برای برگشت چاقی و بدست آوردن A1c نرمال زیر 5 دست یافتم! و من حتی در تعطیلات و تعطیلات می توانم به راحتی از برنامه غذایی خود لذت ببرم.

در حالی که دکتر نایمان پزشک همه نیست ، او همه چیز را در کتاب خود ، رژیم غذایی P: E بیان کرد. همچنین می توانید آن را در توییتر ، اینستاگرام و البته در Diet Doctor پیدا کنید.

یادداشت ویراستار: همچنین می توانید در کارت Find a Supplier ما به دنبال پزشکان ، متخصصان تغذیه ، مربیان و سایر ارائه دهندگان خدمات درمانی کم کربوهیدرات باشید.

آیا قبل از خوردن کربوهیدرات کم یا کتو دچار مشکل سلامتی یا وزن شده اید؟

من تمام عمر با وزنم دست و پنجه نرم می کنم. یکی از پزشکان می گوید وقتی کلاس اول بودم باید 20 کیلو وزن کم کنم. من در 13 سالگی 200 پوند فشار آوردم.

مشکل من با قند خون بالا در اواخر نوجوانی شروع شد و در اواسط دهه 30 با دیابت و چاقی مریض تشخیص داده شدم.

من بارها و بارها برای کاهش وزن به برنامه های تجاری کاهش وزن ملحق شده ام ، فقط برای بازگشت مجدد و بیشتر. رژیم های مایع و قرص های رژیمی را امتحان کردم.

حتی در یک مرحله من جراحی اسلیو معده انجام دادم. این عمل هیچ تاثیری در کاهش اشتهای من نداشت. در واقع ، مشکلات غذایی من را بدتر کرد و در نهایت حتی سنگین تر از قبل شدم. من هرگز بدتر از این لحظه احساس وزن نکرده ام.

پس از این شکست ها ، من به رژیم غذایی استاندارد آمریکایی باز می گردم زیرا به هر حال هیچ چیزی کار نکرد.

اکنون یک روز معمولی غذا خوردن و / یا روزه گرفتن برای شما چگونه است؟
من عاشق روزه داری دوره ای (IF) هستم. من دوست دارم برنامه ها را در مورد کار یا زندگی اجتماعی مخلوط کنم. من به ندرت صبحانه می خورم و اغلب ناهار را به بعد از ظهر موکول می کنم.

گاهی اوقات از 23 ساعت ناشتایی (OMAD) استفاده می کنم ، اما هفته های زیادی وجود دارد که من اصلا این کار را نمی کنم. من به پنجره تغذیه هشت ساعته می روم و اکثر روزها (16/8) 16 ساعت روزه می گیرم.

در اینجا یک روز معمولی است:

  • صبحانه
    قهوه (همیشه!) ، سرد یا با شیر بادام بدون شکر.
  • ناهار
    تف (تخم مرغ و پنیر موزارلا کم چرب ، تهیه شده در مینی وافل) ، تزئین شده با یک قسمت سخاوتمندانه از ماست یونانی و توت فرنگی های یخ زده به آرامی ذوب شده و شربت بدون قند.
  • شام
    بخش عظیمی از گوشت بدون چربی کبابی (استیک ، پای مرغ بدون پوست ، ماهی قزل آلا ، پخته شده در قابلمه ، همبرگر بدون چربی ، و غیره) ، گوجه فرنگی خرد شده و سالسا و مارچوبه کبابی.
  • دسر یا میان وعده
    “پوسته” یخ زده ماست یونانی کم چرب که من تهیه می کنم ، با شکلات تلخ ، یا ماست یونانی کم چرب با انواع توت ها یا یک شیک پروتئینی از Fairlife.

سلامتی شما از چه لحاظ بهبود یافته است؟

مردم بیشتر تحت تاثیر کاهش وزن من قرار می گیرند – من اکنون بیش از 130 پوند (60 پوند) وزن کم کرده ام.

پس از یک عمر قند خون بالا و دیابت ، هیچ علامتی وجود ندارد که من دچار آسیب چشم دیابتی شده باشم. من تمام عمر نگران این موضوع بودم – مادر و مادربزرگم بینایی خود را به دلیل دیابت از دست دادند.

من هر روز روحیه بهتری دارم. وقتی چالش های زندگی به وجود می آید من آنقدر نگران نیستم. تعیین میزان این امر به دلیل رژیم غذایی نسبت به رژیم های فعال تر دشوار است ، اما مهم نیست – من احساس می کنم که این چیزها به طور طبیعی با هم ترکیب می شوند.

من عاشق عکس های مقایسه رو در رو هستم. من در واقع آنها را انجام دادم زیرا برخی تصور می کردند عکس های من قبل و بعد جعلی هستند.

Kat-Stevens-face-after
سپس کت استیونز بلند می شود

آیا از اشتباهات درس گرفته اید؟
آره. در حالی که در اولین مرحله از سفر کم کربوهیدرات خود وزن کم می کردم ، در نهایت چربی زیاد و غذای کم مصرف کردم.

به عنوان مثال ، من دستورالعمل هایی را دنبال کردم که شیرین کننده ها ، پنیر خامه ای ، شکلات و سایر مواد را برای ایجاد دسر ترکیب می کرد. من پوست خوک تند را در خامه ترش فرو کردم.

برخی از مردم می توانند چنین غذاهای خوشمزه ای بخورند ، اما من نمی توانم. من مقدار زیادی از آنها را خوردم ، وزن اضافه کردم ، اما نتوانستم مشکل را تشخیص دهم. من به این افسانه اعتقاد داشتم که پروتئین “در بدن به قند تبدیل می شود” و باعث افزایش وزن می شود. فکر می کردم تمرکز روی چربی کاری است که باید انجام دهم. این بزرگترین اشتباه من بود.

وقتی دکتر نایمان پروتئین بالاتری به من داد ، احساس کردم او در اشتباه است ، اما دیدم که یک حرکت پروتئینی در جامعه کم کربوهیدرات شروع شد و به آن علاقه مند شدم.

من به اینفوگرافیک های او (در توییتر و اینستاگرام) نگاه کردم و به مصاحبه ها گوش دادم (دکتر رژیم در یوتیوب واقعاً عالی است) ، اصطلاحاتی مانند “پروتئین یک عنصر سازنده است” و نه چیزی که بدن برای چربی سازی استفاده می کند ، توضیح داد. من آموختم که پروتئین چقدر برای سلامتی و کاهش اشتها مفید است. من محاسبه کردم که من فقط نیمی از پروتئین توصیه شده را مصرف کردم.

بنابراین مصرف پروتئین خود را دو برابر کردم. من مصرف کره و نیم و نیم کرم به اندازه Costco را متوقف کردم. ترکیب پروتئین بالاتر با ناشتایی متناوب مانند گانگسترها عمل می کند.

آیا فکر می کنید ورزش برای موفقیت کم کربوهیدرات ضروری است؟
برای کاهش وزن؟ خیر کاهش وزن 95 درصد رژیم است. اما ورزش کارخانه های کوچک چربی سوز در سلول های شما را که میتوکندری نامیده می شوند ، افزایش می دهد و شما را برای کاهش وزن آماده می کند (توصیه دکتر نایمان). ورزش همچنین باعث می شود احساس خوبی از نظر روحی و جسمی داشته باشید.

به عنوان یک فرد بزرگتر ، آموزش روی تپه ها و استفاده از دستگاه قایقرانی (نکته دیگر دکتر نعیمان) را شروع کردم. من از پارو برای انجام تمرینات تناوبی با شدت بالا (که به HIIT نیز معروف است) استفاده می کنم ، که راهی برای انجام یک تمرین مفید در چند دقیقه است. من بر روی دست و پا زدن “اسپرینت” های کوتاه HIIT انجام می دهم.

همچنین تمرینات قدرتی “بدون تناسب اندام” توسط دکتر نایمان انجام می دهم. Diet Doctor دارای یک فیلم عالی (ویدئوی کشتی تفریحی) از دکتر نایمان است که نحوه شروع کار در صورت مبتدی بودن را نشان می دهد. من از پیشخوان آشپزخانه برای ایجاد فشارهای راست استفاده کردم. با نشستن و بلند شدن از روی صندلی شروع کردم به چمباتمه زدن. شروع کردم به کشیدن زمین زیر میله (که به خطوط وزنی نیز معروف است).

به طور کلی ، من کمتر از 10 تا 15 دقیقه در روز به ورزش اختصاص می دهم.

سه توصیه مهم شما برای افرادی که رژیم کم کربوهیدرات را شروع می کنند چیست؟

  1. کربوهیدرات ها را به آرامی در طی چند هفته کاهش دهید. دوبار سعی کردم القای اتکینز را انجام دهم و هر دو بار زمین خوردم.
  2. سعی کنید از بیکن و تخم مرغ به عنوان اولین وعده غذایی خود در روز استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا برای صبحانه از قطار پیاده شوید زیرا بعد از خوردن غذا این وضعیت قند خون / گرسنگی را نخواهید داشت.
  3. به طور حتم از راه کار برای شما پشتیبانی دریافت کنید. چند هفته اول می تواند بسیار دشوار باشد ، بنابراین تسلیم نشوید! شما بر این قوز غلبه خواهید کرد و سپس در راه سلامتی بهتر قرار خواهید گرفت!

اگر هنوز در حال خواندن هستید ، از شما برای خواندن داستان من متشکرم. از صمیم قلب امیدوارم این به کسی کمک کند. برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. و اگر کسی بخواهد من را دنبال کند ، من را در توییتر پیدا خواهد کرد. من کلیدهای اصلی @ apowersurfer هستم.


کتی ، موفقیت شما با رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات کمتر ، الهام بخش دیگران خواهد بود که در مورد این روش تعجب می کنند. موفقیت های بزرگ شما را تبریک می گویم.

~ آن مولنز



دیدگاهتان را بنویسید