بهترین غذاها برای سلامتی و سلامت شما تناسب اندام کندی


از دست دادن کالری ، با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، به اندازه کالری آسان نیست ، به تناسب اندام. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی و همچنین ایجاد سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر جنبه های دیگری که ما آن را “عمومی” می نامیم ، دارد. سلامتی”.

این که آیا شما علاقه مند به پیوستن به یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

مطالعات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان سبوس دار و غلات

اگر قصد دارید یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا کاری که کالری زیادی می سوزاند ، انجام دهید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم را برای آن دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان های سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی انواع کربوهیدرات هستند که به مرور زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کند و به عنوان یک مزیت حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش است!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی به دنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با داشتن امگا 3 برای حفظ سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای حمایت از رشد ماهیچه ها ، عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاهخواری پیروی کنید و چه بخواهید منابع پروتئین را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که غذاهای چرب زمانی مورد اجتناب قرار می گرفتند ، ما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​حدود 77 درصد چربی دارد – این دلیل بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی استفاده کنید یا آنها را فشرده کنید تا به طور روزانه ویتامین دریافت کنید که احساس خوبی به شما می دهد!

از غذا برای تبدیل تناسب اندام به شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود ببخشید متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای سلامت کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهیم. . سلامتی



دیدگاهتان را بنویسید