آیا تمرین کاهش وزن 30 یا 60 دقیقه ای بهتر است؟


در مورد بهترین تمرین کاهش وزن ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است یک شوک باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در واقع ، تحقیقات نشان می دهد که تنها نیم ساعت در روز می تواند افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! حیرت زده؟ باور کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای آماده سازی و احساس شگفت انگیز را ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت باشد

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه تمرین کردند علاوه بر تمرین ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. مربیان می توانند بیش از مقدار کالری اضافی سوزانده شده بخورند ، که این امر آنها را از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج می کند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای برای قرار گرفتن در یک برنامه شلوغ بسیار بیشتر قابل کنترل است ، که احتمال قوام را افزایش می دهد ، مهمترین عامل در کاهش وزن.

5 نکته در مورد چگونگی قرار دادن 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر تقریباً غیرممکن می دانید که یک تمرین طولانی تر را در روز شلوغ خود قرار دهید ، وقت آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را هم برای برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته در مورد چگونگی ترکیب این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود قرار ملاقات دارید ، آن را از دست ندهید. زمان را مسدود کرده اید و نامزد کرده اید. تمرینات شما نیز همینطور است. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، اشکالی ندارد. فقط یک فاصله زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به مجموعه های حتی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داد که تمرینات کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، این تمرین 60 دقیقه ای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید ریتم قلب در دیگری این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ متمرکز بمان. تمام تلاش خود را در هر دقیقه انجام دهید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را از قبل تعیین کنید

نشانه های بصری ، مانند تنظیم لباس تمرین در شب قبل ، به مغز شما در ایجاد عادت کمک می کند. و یک نکته کمتر که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع روغن کاری می شوید ، هر دقیقه مهم است. آماده سازی لباس های ورزشی زمان ارزشمندی را که برای انتخاب آنها لازم است حذف می کند.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز طرفدار ورزش نبوده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. در اینجا دعوت نامه ای برای یافتن تمرینی وجود دارد که حداقل از آن متنفر نیستید. روشهای بسیار متفاوتی برای انجام آن وجود دارد کالری می سوزاند،، عضله سازی کنید،، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور نیستید به تمریناتی بسنده کنید که باعث می شوند بگویید “آه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دونده ای را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار همین احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که قانع کردن خود را برای آنها دشوارتر می کند ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرین ، خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود نوازش کنید. یا از غذای سالم ، لباس های ورزشی جدید یا سرخ کن که در آخر هفته تماشا کرده اید برای تکمیل تمام تمرینات خود استفاده کنید.

اگر وقت ندارید چطور؟

برخی از روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن اتفاق نمی افتد. جلسات لحظه آخری در راه است ، بچه ها هیستریک هستند و برنامه ها بسته بندی می شود. ما مردم هستیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، مکالمات و جلسات پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن چمباتمه بزنید یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، پرش ، پرش ، بالابر و تخته هستیم تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را فعال و سالم نگه دارد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و تمام کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آیا آماده هستید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با آن تمرینات نامحدود رایگان انجام دهید فرصت های زیادی برای یک برنامه شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید