همه چیز درباره بودجه (دولتی).


میزبان

از آنجایی که این سال انتخابات به طور جدی آغاز می شود، و تصویب لوایح را برای کنگره سخت تر می کند، قانونگذاران در کنگره همچنان در تلاش هستند تا بودجه دولت را برای سال مالی که اکتبر گذشته آغاز شد، تامین کنند. و بسیاری از اولویت های بهداشتی در تعادل هستند.

در همین حال، دادگاه عالی دوباره وارد بحث سقط جنین می شود و پرونده ای را از آیداهو می پذیرد که یک قانون فدرال را که نیاز به مراقبت های اضطراری، از جمله برای زنان باردار، در برابر ممنوعیت شدید سقط جنین در ایالت دارد، قرار می دهد.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، سارا کارلین اسمیت از صفحه صورتی، تامی لوهبی از CNN و آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • طبق گزارش‌ها، در واشنگتن، قانون‌گذاران به توافقی دست یافته‌اند که می‌تواند راه را برای تصویب لوایح هزینه‌های ضروری دولت هموار کند. اما بعید است که آنها یک بسته کامل را قبل از پایان تمدیدهای فعلی تصویب کنند و بسیاری از برنامه های بهداشتی فدرال را معلق بگذارند. و پیش از برگزاری جلسات حزبی در آیووا در هفته آینده، این پرسش مطرح است که اگر حزب مجدداً کاخ سفید را پس بگیرد، جمهوری‌خواهان در سلامت چه خواهند کرد.
  • دادگاه عالی مجدداً وارد منازعه بر سر حقوق سقط جنین می شود و تضاد بین ممنوعیت سقط جنین آیداهو و قانون فدرال که به مراقبت های پزشکی اضطراری نیاز دارد را بررسی می کند. قابل توجه است که قضات مجبور به رسیدگی به این پرونده نبودند و با ورود به این پرونده، حکم دیگری را برای سقط جنین قبل از انتخابات 2024 وضع می کنند.
  • دولت بایدن اعلام کرد که به اصطلاح حفاظت از وجدان برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را که دولت ترامپ به دنبال تقویت آن بود، کاهش خواهد داد. پشت سر گذاشتن این سیاست – که در دوران دولت جورج دبلیو بوش ایجاد شد – اهمیت فشار دادن به نامزدهای ریاست جمهوری را در مورد اینکه چه کارهای اداری در مورد سیاست سقط جنین انجام می دهند، تقویت می کند، به جای اینکه بپرسند چه لوایحی را می توانند امضا کنند و به قانون تبدیل شوند.
  • اخبار منتشر شده از فلوریدا در این هفته: قانون جدید معرفی شده در آنجا، از جمله موارد دیگر، سقط جنین را به عنوان یک جنایت طبقه بندی می کند و افرادی را که در خارج از ایالت درگیر فروش یا توزیع قرص های سقط جنین هستند، در صورتی که “احتمالاً در فلوریدا استفاده شود” مجازات خواهند کرد. در مورد نمونه ای از تلاش دولت برای تنظیم دسترسی به سقط جنین در سراسر کشور.
  • و FDA درخواست فلوریدا برای واردات دارو از کانادا را تأیید کرد، تغییری که فرماندار جمهوری‌خواه ران دیسانتیس اعتبار آن را بر عهده گرفته است – هرچند هم جو بایدن، هم رئیس‌جمهور آمریکا و هم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌توانند بخشی از این اعتبار را مطالبه کنند. اما موانع زیادی برای دریافت اولین محموله‌های خود توسط ایالت باقی مانده است و به دلیل نحوه اجرای این سیاست، ممکن است به هر حال در هزینه‌های دولت صرفه‌جویی نشود.

«این هفته در اطلاعات نادرست بهداشتی» به ماری لو رتون، دارنده مدال طلای المپیک و برنده کمک مالی جمعی پزشکی اشاره می‌کند، که این هفته گفت نمی‌توانست قبل از حمله سیه‌پهلو، بیمه درمانی بپردازد، زیرا شرایط از قبل وجود داشت بیمه را بسیار گران کرده بود. اما با گذشت یک دهه از وجود قانون مراقبت مقرون به صرفه، واقعیت این است که بیماران دیگر نمی توانند در بازار بیمه به دلیل شرایط قبلی جریمه شوند – و همانطور که رکورد 20 میلیون آمریکایی که در سال جاری در پوشش ACA ثبت نام کرده اند ممکن است گواه باشد. بسیاری از یارانه های فدرال برای کمک به تامین هزینه بیمه نیز موجود است.

همچنین در این هفته، رونر با جسی ارنفلد، رئیس انجمن پزشکی آمریکا، مصاحبه می‌کند، که تمرکز او بر کمک به پزشکان کشور برای هدایت سیستم مراقبت بهداشتی به سرعت در حال تغییر است.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را که این هفته خوانده‌اند پیشنهاد می‌کنند که فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: مطالعه می‌گوید: «آب بطری‌شده سی‌ان‌ان حاوی هزاران نانوپلاستیک آنقدر کوچک است که می‌توانند به سلول‌های بدن حمله کنند» نوشته Sandee LaMotte. همچنین، “معلوم شد که نی های کاغذی نیز ممکن است یک مشکل جدی ایجاد کنند” توسط کارلی کاسلا، ScienceAlert. همچنین، واشنگتن پست “چگونه پلاستیک در محصولات لباسشویی ظاهراً دوستدار محیط زیست پنهان می شود” نوشته مایکل جی کورن.

تامی لوهبی: KFF Health News “بیشتر افرادی که در Medicaid رها شدند هرگز سعی نکردند پوشش را تمدید کنند، یوتا یافته،” توسط فیل گالویتز.

آلیس میراندا اولشتاین: Stat’s “مالیات دهندگان تگزاس می خواستند به فقرا کمک کنند تا مراقبت های بهداشتی را دریافت کنند. در عوض آنها در حال تامین بودجه یک دانشکده پزشکی در یک دانشگاه ثروتمند هستند، نوشته ریچل کورز.

سارا کارلین اسمیت: “سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داد که یک داروی آسم می تواند باعث ناامیدی شود.” به خیلی ها هرگز گفته نشد» نوشته کریستینا جوت و بنجامین مولر.


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان



منبع