شاید بالاخره یک انتخابات مراقبت های بهداشتی باشد


میزبان

مبارزات انتخاباتی عمومی برای ریاست جمهوری (غیررسمی) در جریان است، زیرا جو بایدن، رئیس جمهور سابق و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، ظاهراً نمایندگان کافی برای نامزدی حزب مربوطه خود را به دست آورده اند. و مراقبت های بهداشتی به طور غیرمنتظره ای تبدیل به یک موضوع اصلی مبارزات انتخاباتی شده است، زیرا ترامپ در هفته های اخیر پیشنهاد کرده است که ممکن است علاقه مند به کاهش مدیکر و تغییر مجدد در لغو و جایگزینی قانون مراقبت مقرون به صرفه باشد.

در همین حال، حمله سایبری در ماه فوریه Change Healthcare، یکی از شرکت‌های تابعه غول بیمه UnitedHealth Group، همچنان صنعت سلامت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، زیرا هزاران بیمارستان، پزشک، خانه‌های سالمندان و سایر ارائه‌دهندگان قادر به رسیدگی به مطالبات و دریافت حقوق نیستند.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، آنا ادنی از اخبار بلومبرگ، جوآن کنن از دانشگاه جان هاپکینز و مجله پولیتیکو، و مارگوت سانگر کاتز از نیویورک تایمز هستند.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • دقیقاً مشخص نیست که ترامپ در اظهارات اخیر خود در مورد کاهش احتمالی خدمات مدیکر و تامین اجتماعی چه منظوری داشته است، اگرچه اظهارات وی فرصتی برای بایدن ایجاد کرد. بایدن با نامزدی به عنوان نامزدی که از حقوق حمایت می‌کند، می‌تواند موقعیت خوبی به ویژه در میان رای‌دهندگان مسن‌تر، همزمان با آغاز انتخابات عمومی داشته باشد.
  • مراقبت‌های بهداشتی در حال شکل‌گیری است که در این انتخابات با ریسک‌های بالایی برای پوشش، به عنوان یک موضوع خواب‌آلود تبدیل می‌شود. یارانه های گسترده دولت بایدن برای برنامه های ACA قرار است در پایان سال آینده منقضی شود و آخرین درخواست بودجه رئیس جمهور نشان دهنده علاقه او به گسترش پوشش، به ویژه برای زنان پس از زایمان و برای کودکان است. بعلاوه، جمهوری خواهان به تغییراتی که می توانند در صورت تصاحب مجدد ترامپ در ریاست جمهوری انجام دهند، چشم دوخته اند.
  • در همین حال، جمهوری‌خواهان با شکاف درون حزبی بر سر دسترسی به لقاح آزمایشگاهی دست و پنجه نرم می‌کنند و پیام‌های مختلط ترامپ در مورد سقط جنین ممکن است به او کمکی نکند. آیا یک رقیب انتخاباتی با دیدگاه‌های معتدل‌تر می‌تواند به ملایم‌تر شدن وجهه خود با رأی دهندگانی که مخالف ممنوعیت سقط جنین هستند کمک کند؟
  • یک دادگاه تجدیدنظر فدرال حکم داد که قانون تگزاس که نوجوانان را ملزم به کسب رضایت والدین برای کنترل بارداری می کند، بیشتر از قوانین فدرال است که به نوجوانان اجازه می دهد به طور محرمانه به داروهای ضد بارداری با نسخه دسترسی داشته باشند. اما نگرانی‌ها مبنی بر اینکه اگر دادگاه عالی ایالات متحده به این پرونده رسیدگی کند، حکم اکثریت محافظه‌کاران می‌تواند تأثیر این قانون را بر سایر ایالت‌ها گسترش دهد، ممکن است احتمال تجدیدنظرخواهی بیشتر را کاهش دهد و این قانون را اجرایی کند. همچنین، دادگاه‌های فدرال تشکیل پرونده در حوزه‌های قضایی با قضات دوستانه را سخت‌تر می‌کنند، تاکتیکی به نام خرید قاضی، که گروه‌های محافظه‌کار اخیراً از آن در چالش‌های بهداشت باروری استفاده کرده‌اند.
  • و هفته‌ها بعد، هک Change Healthcare همچنان باعث ایجاد مشکلات گسترده در صورت‌حساب پزشکی می‌شود. برخی از ارائه دهندگان کوچک بیم دارند که تاخیر در پرداخت مستمر آنها را مجبور به تعطیلی کند و این امکان وجود دارد که عواقب هک به زودی مانع دسترسی برخی از بیماران به مراقبت شود.

همچنین در این هفته، رونر با کلی هنینگ از خیریه بلومبرگ درباره یک مجموعه مستند جدید و چهار قسمتی درباره تاریخ بهداشت عمومی، «سپر نامرئی» مصاحبه می‌کند.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را پیشنهاد می‌کنند که این هفته خوانده‌اند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: واشنگتن پست «نیروی دریایی رونی جکسون را پس از بررسی رفتار کاخ سفید تنزل داد» نوشته دن دایموند و الکس هورتون.

جوآن از: آتلانتیک “دفاتر سرد ممکن است بهره وری زنان را بکشد” نوشته اولگا خزان.

مارگوت سانگر-کاتز: “قوانین سفت و سخت در کلینیک های متادون مسیر بیماران را برای بهبودی از اعتیاد به مواد افیونی به خطر می اندازد” توسط Lev Facher.

آنا ادنی: نشریه ساینتیفیک امریکن “چگونه بیمارستان ها تحت قوانین آب و هوایی بایدن سبز می شوند” توسط آریل ویتنبرگ و E&E News.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:


برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. بر Spotify، پادکست های اپل، قالب های جیبی، یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان



منبع