انحصاری: رئیس تامین اجتماعی قول داد که بازپرداخت های بی رحمانه را رفع کند


رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی وعده داده است که سیستم این آژانس را برای بازپس گیری میلیاردها دلاری که ادعا می کند به اشتباه برای ذینفعان ارسال شده است، اصلاح کند و گفت: “به نظر درست یا منصفانه نمی رسد.”

مارتین اومالی، کمیسر SSA در مصاحبه با KFF Health News گفت که در روزهای آینده تغییراتی را پیشنهاد خواهد کرد تا به مردم کمک کند تا از سرکوب بدهی‌هایی که برخی را به بی خانمانی کشانده است و برای آسیب‌پذیرترین اقشار کشور – فقیرترین – با مشکلات مالی مواجه شده است جلوگیری کنند. افراد فقیر و دارای معلولیت یا شرایط پزشکی مداوم یا حداقل 65 سال سن دارند.

اومالی، که در ماه دسامبر به قدرت رسید، گفت که ” رسیدگی به بی عدالتی که ما در حق بسیاری از آمریکایی ها به دلیل پرداخت های اضافی انجام می دهیم، روش نسبتاً بی رحمانه و بی فکری که ما آن پرداخت های اضافی را بازیابی می کنیم” در میان اولویت های او است.

او گفت که اقدامات مشخصی را در نظر دارد، مانند ایجاد محدودیت‌های قانونی، انتقال بار اثبات به آژانس، و اعمال سقف 10 درصدی برای clawback برای برخی از ذینفعان.

او گفت: «ما توانایی و اختیار داریم که به بسیاری از این بی عدالتی ها رسیدگی کنیم،» و پیشنهاد کرد که SSA مجبور نیست منتظر اقدام کنگره باشد.

این تعهد پس از تحقیقات انجام شده توسط شبکه های تلویزیونی KFF Health News و Cox Media Group نشان داد که SSA به طور معمول چک های سود ماهانه را کاهش می دهد یا متوقف می کند تا میلیاردها دلار از پرداخت هایی را که به ذینفعان ارسال می کرد پس بگیرد و بعداً اعلام کردند که نباید دریافت می کردند.

در برخی موارد، سال‌ها گذشت تا دولت به اشتباه خود پی برد و سپس بدهی‌هایی را که بعضاً به ده‌ها هزار دلار می‌رسید، به افرادی تحمیل کرد که توانایی پرداخت آن را ندارند. KFF Health News و Cox Media Group کشف کردند که بیش از 2 میلیون نفر در سال با مطالبات اضافه پرداخت آسیب دیده اند.

بیشتر پرداخت‌های اضافه به برنامه درآمد تضمینی تکمیلی مربوط می‌شود که به افراد با درآمد کم یا بدون درآمد، معلول، نابینا یا حداقل 65 سال سن پول ارائه می‌کند. وابستگان آنها

اومالی گفت که آژانس قصد دارد تلاش‌ها برای بازگرداندن اضافه‌پرداخت‌های چند ساله را متوقف کند و روند خاتمه دادن مزایای کارگران معلولی را که به اعلان‌های اضافه‌پرداخت پاسخ نمی‌دهند، به دلیل دریافت نکردن یا عدم درک آن‌ها، متوقف کند.

اومالی گفت: “ما با بیرون گذاشتن سالمندان از خانه هایشان و زندگی آنها در زیر یک پل در حالی که متوجه ما نشدند، به اهداف کنگره عمل نمی کنیم.”

عکسی از دنیس وودز در کنار ماشینش در بیرون.
دنیس وودز یکی از میلیون‌ها نفری است که در تلاش سازمان تامین اجتماعی برای پس گرفتن میلیاردها دلاری که به گفته آن به اشتباه برای ذینفعان ارسال شده، هدف قرار گرفته است. (گروه رسانه ای کاکس)

دنیس وودز در Chevy خود زندگی می کند و هر شب در مراکز خرید یا ایستگاه های کامیون در اطراف ساوانا، جورجیا، به دنبال مکانی امن برای خوابیدن است. وودز گفت که در سال 2022 پس از اینکه SSA – بدون هیچ توضیحی – متوجه شد که به او بیش از حد پرداخت کرده است، بی خانمان شد و از او خواست که تقریباً 58000 دلار به او بازگرداند. وودز آن مبلغ را در اختیار نداشت، بنابراین آژانس مزایای ماهانه معلولیت او را برای جبران بدهی قطع کرد.

آژانس بعداً بخشی از کمک هزینه مزایای او را بازگرداند: او 616 دلار در ماه می گیرد. این برای پوشش اجاره بها در ساوانا کافی نیست، جایی که حتی آپارتمان های استودیویی متوسط ​​می توانند 1000 دلار در ماه کار کنند.

در ژانویه، او بیمار شد و با ذات الریه در مراقبت های ویژه فرود آمد. “من یک را امضا کردم [Do Not Resuscitate form] و یک پرستار پرسید: “آیا می دانید این به چه معناست؟” وودز گفت. به او گفتم اگر قلبم از کار بیفتد دلیلی برای احیای من وجود ندارد. آنها قبلاً زندگی من را خراب کرده اند. من بیش از حد خسته هستم.»

پس از انتشار اخبار سلامت KFF و گروه رسانه‌ای کاکس، مجموعه «خشم اضافه پرداخت»، صدها نفر از ذینفعان معلولیت با حساب‌های نگران‌کننده، از جمله اینکه چگونه دولت بدون هیچ توضیحی اخطارهای اضافه‌پرداخت را برایشان ارسال کرده و تهدید کرد که منبع اصلی درآمدشان را بدون هیچ هشداری قطع می‌کند، مطرح شدند.

اعضای کنگره علناً از SSA خواستار رفع مشکلات شدند. سناتور دموکرات ران وایدن از اورگان گفت که او هر ماه با مقامات آژانس “تا زمانی که مشکل حل شود” ملاقات خواهد کرد.

سناتور گری پیترز و دبی استابنو، هر دو دموکرات میشیگان، نامه ای به تاریخ 29 فوریه به SSA ارسال کردند و گفتند که بسیاری از پرداخت های اضافی توسط آژانس ایجاد شده است. آنها از مسئولان خواستند توضیح دهند که چه چیزی باعث این مشکلات شده است.

پیترز در پاسخ کتبی به درخواست مصاحبه گفت: «این کاملاً حیاتی است که آژانس به طور دقیق این مزایا را مدیریت کند. من از افراد زیادی در سراسر میشیگان شنیده‌ام که پس از ارسال پرداخت‌های نادرست توسط آژانس، با مشکلات مالی مواجه شده‌اند.

بر اساس آخرین گزارش مالی سالانه، آژانس 4.9 میلیارد دلار اضافه پرداخت را در سال مالی 2023 بازیابی کرد و 23 میلیارد دلار اضافه پرداختی هنوز وصول نشده است.

اومالی گفت که می خواهد به بازپس گیری اضافه پرداخت به عنوان بخشی از تلاش بزرگتر برای رسیدگی به “بحران خدمات مشتری” SSA رسیدگی کند. وی جزئیات خاصی ارائه نکرد اما گفت که پیش بینی می کند برنامه های امسال اجرا شود.

مقامات مدت‌هاست که اذعان کرده‌اند که سیستم ناتوانی فدرال با تاخیرهای طولانی و ناکارآمدی مواجه است. بر اساس نامه ای که ده ها تن از اعضای کنگره آن را امضا کردند، برخی افراد در حالی که منتظر تصمیم اولیه در مورد درخواست هستند، بی خانمان می شوند یا بیمار می شوند.

O’Malley گفت که آژانس مزایای ناتوانی را برای برخی از افرادی که پس از دریافت نامه clawback با SSA تماس نمی گیرند، خاتمه می دهد.

صادقانه بگویم، مشکلات زیادی وجود دارد [are caused by] اومالی گفت که اعلان های ما به سختی خوانده می شود. “در واقع، ممکن است کسی استدلال کند که تنها چیزی که در مورد این اطلاعیه کاملاً واضح است تماس با شماره 800 است.”

اومالی گفت که شماره تلفن رایگان آژانس نیز در لیست تعمیرات او قرار دارد.

به گفته اعضای کنگره، وکلای مربوط به معلولیت و دیگران، تماس‌گیرندگان از زمان‌های طولانی نگهداری شکایت دارند و اغلب نمی‌توانند برای کمک به یک نماینده مراجعه کنند.

اومالی به پایین ترین سطح کارکنان در 27 سال گذشته اشاره کرد. او گفت: «ما بسیاری از این چالش‌های خدمات مشتری را برطرف کرده‌ایم. “هیچ یک از آنها نیست که توسط کارکنان کوتاه مدت بدتر نشده باشد.”

او گفت که با این حال، روند اضافه پرداخت ناعادلانه است. اومالی خاطرنشان کرد: ذینفعان اغلب باید شواهدی ارائه دهند تا نشان دهند که پول اضافی دریافت نکرده اند.

او گفت: «فرض می‌شود که در کشوری که مردم آن تا زمانی که گناهشان ثابت نشود، بی‌گناه هستند، این بار باید بیشتر بر دوش آژانس باشد تا ذینفع ناخواسته.»

(WSB-TV، آتلانتا)

حامیان فقرا و معلولان گفتند که امیدوارند اومالی به تعهدات خود پایبند باشد.

جن بوردیک، وکیل خدمات حقوقی جامعه فیلادلفیا، که نماینده مشتریانی است که اخطارهای اضافه پرداخت دریافت کرده اند، گفت: “پرداخت های اضافی مدت هاست که مشتریان ما را آزار می دهد و باعث سختی شدیدی شده است.” ما خوشحالیم که می‌بینیم کمیسر جدید SSA نگاه دقیقی به اصلاحات سیاست اضافه‌پرداخت دارد و امیدوار است که دولت او کمک‌های لازم را برای این افراد فراهم کند.»

مایک پیستوریو نگران است که تغییر به اندازه کافی سریع برای او رخ ندهد.

نامه‌ای به تاریخ 21 سپتامبر 2023 که او از سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده است، می‌گوید 9344 دلار اضافه به او پرداخت شده است. در این نامه ادعا شده است که پیستوریو – یک معلول 63 ساله که می گوید چهار استنت در قلبش دارد – از طرف فرزندانش که اکنون بالغ هستند، پول زیادی دریافت کرده است.

پیستوریو گفت که نمی‌داند چرا به دولت بدهکار است و SSA به سوالات او پاسخ نداده است. او گفت که او و همسرش در ترس اخراج شدن از خانه خود زندگی می کنند زیرا برای پرداخت اجاره بها به مزایای ماهانه 1266 دلاری از کارافتادگی او وابسته هستند.

پیستوریو که در میدلتاون، پنسیلوانیا زندگی می‌کند و تا زمانی که سلامتی‌اش ضعیف شد، به عنوان لوله‌کش کار می‌کرد، گفت: «آنچه مرا عصبانی می‌کند، هیچ کدام از اینها تقصیر من نیست. استرس ناشی از این موضوع باعث شده دیابت من بالا برود.

پیستوریو گفت که آژانس پیشنهاد داده است 269 دلار در ماه از مزایای او برای پرداخت بدهی خود کسر کند – مبلغی که او می‌گوید توانایی پرداخت آن را ندارد.

پیستوریو گفت: “من به آنها گفته ام که مسکنم را از دست خواهم داد.”

دیوید هیلزنراث از اخبار سلامت KFF و جودی فلیشر از گروه رسانه ای کاکس در این گزارش مشارکت داشتند.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





منبع