برای عشق به مراقبت های بهداشتی و سیاست های بهداشتی


هیچ چیز مانند ولنتاین سیاست سلامت قلب ما را آب نمی کند. خوانندگان ما را در این فصل ناامید کردند و جملاتی شاعرانه درباره قیمت گذاری داروهای تجویزی، بدهی های پزشکی، کمبود مراقبت های اولیه و موارد دیگر نوشتند.

در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما، با برنده جایزه بزرگ و نفر دوم شروع می شود، که هر یک از آثار آنها توسط تصویرگر کارکنان، Oona Tempest به یک کارتون تبدیل شد.

مقام اول

عزیزم، در این روز ولنتاین، بیایید پاسپورت خود را برداریم و به جایی پرواز کنیم، جایی که همان داروها کسری از آنچه در ایالات متحده انجام می دهند هزینه دارند.

– جنیفر رک

نایب قهرمان

برای معاینه به دکتر مراجعه کردم، توده ای در سینه راستم داشتم، دو هفته جواب دادم، سرطان نبود، پس به جای مرگ، بدهکار هستم.– سان شاین مور عصبانیت

سایر موارد دلخواه اتاق خبر

در غم و شوک رفتنت گم شدم، چشمانم را از جلسه صبحگاهی ام دور کردم، چگونه توانستی ما را ترک کنی، چرا گمراه شدی؟ وقتی ACA شما را اینقدر دوست دارد؟ اما خیلی دیر فهمیدم، «نبود، مراقبت اولیه من دیگر مرا دوست نداشت

– زک اولسون

عشق والدین زیباست و حدس بزنید چه چیزی آن را قوی‌تر می‌کند سیاست مرخصی والدین با حقوق برای ماندن طولانی‌تر با کودک

– آندره آ فرگوسن

کاغذبازی با محبت های من معاشقه می کند، رقصی از انکارها، پر از طرد. دلم برای تو می سوزد، داروی شیرین من، اما بیمه اصرار به مجوز قبلی دارد.

– سالی نیکس

عشق من به تو، عزیزم، مانند پیش یافته های یک آزمایش بالینی کور کننده است، اما می ترسم از هم جدا شویم و به دلیل باز شدن مدیکید، قلبم را از دست بدهم!

– کارا گاوین

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.



منبع