چگونه 300 کالری بسوزانیم: 29 روش مختلف


یک تمرین کاردیو یا برخی تمرینات قدرتی برای سوزاندن کالری در باشگاه عالی هستند، اما اگر برای باشگاه وقت نداشته باشید چه؟

ما می دانیم که ثبات می تواند چالش برانگیز باشد و باعث شود افراد روزها را نادیده بگیرند، احساس گناه کنند و سلامت خود را در اولویت قرار دهند. اما ورزشگاه تنها جایی نیست که می‌توانید به تناسب اندام برسید!

کاهش وزن به تغییر نحوه غذا خوردن و حرکت شما بستگی دارد، به این معنی که شما هنوز هم می توانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید بدون اینکه قدمی در استودیو بگذارید.

امروز، نکاتی را در مورد برخی از ورزش‌ها، فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه‌مان ارائه می‌دهیم که اگر هدفتان این است که روزانه 300 کالری بسوزانید و احساس خوبی نسبت به تناسب اندام خود داشته باشید، می‌توانید انجام دهید.

سریعترین راه برای سوزاندن کالری چیست؟

سریعترین راه برای سوزاندن کالری، حرکت دادن بدن و افزایش ضربان قلب است.

ده ها روش شناخته شده وجود دارد، اما برخی از بهترین تمرینات کالری سوز، نسخه ای از تمرینات تناوبی با شدت بالا هستند، مانند تاباتا، EMOM (هر دقیقه در دقیقه)، یا AMRAP (تا آنجا که ممکن است). .

مثل همیشه، قبل از شروع هر گونه رژیم غذایی یا ورزش، حتما با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

29 نکته برای کمک به سوزاندن 300 کالری

اگر شدت بالا مورد شما نیست، در اینجا 29 روش دیگر برای سوزاندن کالری در خانه و اطراف خانه آورده شده است. ما فعالیت‌های روزانه‌ای را که می‌توانند به شما در سوزاندن 300 کالری کمک کنند، تقسیم می‌کنیم.

(توجه: داده های زیر برای فردی با وزن 150 پوند محاسبه شده است. برای دریافت نتایج شخصی به ماشین حساب تمرین MyFitnessPal مراجعه کنید. 300 کالری تقریبی بر اساس عوامل مختلفی است و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.)

کارهای روزمره که نیاز به فعالیت بدنی دارند

  1. جاروبرقی و پاک کردن، تمرینات کالری سوزی با مزیت اضافی تمیز کردن خانه شما – و سوزاندن یا نزدیک به 300 کالری – در 1 ساعت و 46 دقیقه است.
  2. همچنین می توانید 88 دقیقه را بیرون از منزل صرف شستن ماشین خود کنید. شما نه تنها تمرین می کنید، بلکه سواری خود را نیز درخشان می کنید.
  3. کمک به یک دوست برای حرکت فقط برای 45 دقیقه ضربان قلب شما را افزایش می دهد، بیشتر گروه های عضلانی را کار می کند و به افراد نیازمند کمک می کند.
  4. گاراژی در کشور وجود ندارد که نیازی به نظافت و سازماندهی گاه به گاه نداشته باشد. فضای جدیدی ایجاد کنید و در 89 دقیقه کالری بسوزانید.

روتین ها و تمرینات ورزشی هوازی

  1. اگر به دویدن علاقه دارید، سرعت 5 مایل در ساعت به مدت 34 دقیقه برای سوزاندن 300 کالری کافی است.
  2. چه کسی هولاهوپ را دوست ندارد؟ این فعالیت سرگرم کننده را به مدت 45 دقیقه انجام دهید، و این تمام چیزی است که لازم است!
  3. برای یک تمرین سخت تر که نیمی از زمان را می طلبد، طناب زدن را به مدت 27 دقیقه امتحان کنید.
  4. اسپینینگ یک ورزش هوازی سنتی تر است که می تواند 300 کالری را در 38 دقیقه بسوزاند.
  5. کلاس های مجازی HIIT شدت تمرین کمتری دارند و برای انجام در خانه عالی هستند. یک جلسه 49 دقیقه ای به اهداف کالری شما می رسد.
  6. حرکات فشاری، اسکات و دراز و نشست نمونه هایی از تمرینات ورزشی معمولی هستند که می توانید به مدت 34 دقیقه انجام دهید.
  7. اگر یک دستگاه قایقرانی دارید، می توانید فقط در 38 دقیقه ورزش، ماهیچه های خود را تمرین دهید و کالری مصرف کنید.
  8. سعی کنید 18 دقیقه از پله ها بدوید تا تمرینی با اکتان بالا داشته باشید تا نتایج سریع تری داشته باشید.
  9. پرش روی ترامپولین به مدت نیم ساعت این کار را انجام می دهد، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، آیا زمان جهش 30 دقیقه کافی است؟
  10. برای ترکیبی از تمرینات هوازی و بالاتنه، کیسه سنگین را به مدت 45 دقیقه بزنید. زمان را به دو جلسه تمرین تقسیم کنید تا دستانتان راحت تر شود.
  11. راه رفتن روی تردمیل شیبدار به مدت 45 دقیقه با سرعت 3.5 مایل در ساعت سرعت متوسطی است که به شما امکان می دهد چند کار مانند خواندن کتاب یا گوش دادن به پادکست انجام دهید.
  12. اگر تجهیزات موجود باشد، 90 دقیقه تمرین قدرتی راهی مطمئن برای عضله سازی و سوزاندن کالری است.

سرگرمی ها و ورزش های کالری سوز

  1. اگر برایتان مهم نیست که دست‌هایتان را کثیف کنید، ۶۷ دقیقه باغبانی زمان مناسبی برای ورزش کردن، مراقبت از حیاط خانه و کاشت سبزیجات ارگانیک است.
  2. فقط یک ساعت گلف برای معاشرت و استراحت عالی است و در عین حال به شما کمک می کند کالری را از بین ببرید.
  3. یک تمرین 25 دقیقه‌ای صخره‌نوردی باعث تقویت بالا و پایین بدن شما می‌شود و در عین حال چربی‌سوزی می‌کند.
  4. رولربلید ماهیچه های پای شما را تقویت می کند در حالی که ضربان قلب شما را بالا نگه می دارد. این کار را به مدت 23 دقیقه و در حین کاوش در محله خود انجام دهید.
  5. طبیعت گردی 38 دقیقه ای یک تمرین قلبی عروقی مراقبه ای است که به شما احساس شادابی می دهد.
  6. یک بازی معمولی فوتبال فقط به مدت 38 دقیقه قلب شما را به حرکت در می آورد. شما حتی ممکن است یک oomph اضافی اگر شما گل!
  7. در زمین، بسکتبال پیکاپ در 34 دقیقه همین اثر را دارد.
  8. پیدا کردن کلاس‌های یوگا مجازی Bikram آسان است و یک تمرین کامل است که می‌توانید از اتاق نشیمن خود در 34 دقیقه انجام دهید.
  9. همه دوچرخه سواری ها نباید رقابتی باشند. روی چرخ‌های خود بپرید و کمی بیش از یک ساعت دوچرخه‌سواری آرامی داشته باشید که به سختی شبیه یک تمرین است.
  10. ورزش همیشه برای سوزاندن سریع کالری مورد علاقه است و 38 دقیقه تنیس کافی است.
  11. اگر در اطراف استخر وجود داشته باشد، 45 دقیقه شنا برای مفاصل شما آسان خواهد بود و برای برنزه شدن آن تابستان عالی است.
  12. طوری برقصید که انگار هیچ کس تماشا نمی کند و 300 کالری بسوزانید. یک ساعت کافی است، اما آیا می توانید تمام حرکات خود را در آن زمان انجام دهید؟
  13. برای تغییر سرعت و پاداش تمرین بالاتنه، 90 دقیقه بولینگ را امتحان کنید.

سوالات متداول

300 کالری چند پوند است؟

یک پوند وزن بدن حدود 3500 کالری است که 300 کالری معادل 0.086 پوند است. این بدان معناست که اگر 12 روز متوالی یک تمرین 300 کالری بسوزانید، از نظر تئوری یک پوند سوخته اید.

آیا تمرین 300 کالری خوب است؟

آره! اگرچه سن، سطح تناسب اندام و اهداف شخصی در تمرین “خوب” برای هر فرد نقش دارند، سوزاندن 300 کالری به طور کلی خوب در نظر گرفته می شود.

چگونه می توانم در خانه به سرعت کالری بسوزانم؟

یک راه آسان برای سوزاندن سریع کالری در خانه انجام کارهای خانگی، سرگرمی ها و فعالیت هایی است که ضربان قلب شما را افزایش می دهد. اعضای Premium MyFitnessPal همچنین می‌توانند تمرین‌های مختلف بدون تجهیزات موجود در برنامه را با هم ترکیب کنند.

سریع ترین راه برای سوزاندن کالری چیست؟

سریعترین راه برای سوزاندن کالری از طریق تمرینات تناوبی با شدت بالا است که ترکیبی از دوره های کوتاه تمرینات شدید با فواصل استراحت کوتاه است. این پروتکل تاباتا نمونه ای عالی از یک تمرین 20 دقیقه ای سریع و کالری سوز است. و حتی موارد بیشتری را در برنامه MyFitnessPal برای اعضای Premium در دسترس داریم.

ضربان قلب خود را بالا ببرید و شروع به سوزاندن کالری های اضافی کنید

سوزاندن کالری در خانه هرگز آسان نبوده است.

با آگاهی از نحوه حرکت و انجام فعالیت‌هایی که ضربان قلب شما را بالا می‌برد، می‌توانید وزن اضافی خود را کاهش دهید و حتی بدون نیاز به باشگاه احساس بهتری داشته باشید.

MyFitnessPal معمای کاهش وزن را از بین می برد و به شما امکان می دهد تعداد دقیق کالری هایی را که می خورید و می سوزانید ردیابی کنید تا شما را در هدف نگه دارد. یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و به میلیون ها نفر دیگر بپیوندید که حرکت و تناسب اندام را اولویت خود قرار داده اند.



منبع