چگونه دیلیون در 100 روز 40 پوند از دست داد؟


هر ماه، داستان‌های موفقیت MyFitnessPal را ارائه می‌کنیم تا در هنگام شروع سفر خود، الهام بخش کاهش وزن باشد.

نام: دیلیون پی.
سن: 25
محل: سوپرتون، جورجیا

دیلیون را ملاقات کنید، شوهر و پدر دو فرزندی که الهام گرفته از MyFitnessPal برای تبدیل شدن به سالم‌ترین نسخه خود بود.

در ابتدا، دیلیون می خواست وزن کم کند. اما اهداف او فراتر از آن به پیروزی‌های غیرمقیاس نیز رسید. او می خواست ثبات و نظم و انضباط خود را بهبود بخشد. و سطح جدیدی از رفاه ذهنی را از طریق تغذیه باز کنید.

پس از تنها 100 روز، او به آن اهداف و بیشتر دست یافت. داستان موفقیت Dillion’s MyFitnessPal را در زیر بخوانید تا بیاموزید که چگونه شروع با غذا از سفر او به سمت کاهش وزن و سلامت کل فرد حمایت کرد.

1. وقتی بزرگ شدی، رابطه ات با غذا چطور بود؟

وقتی در جورجیا جنوبی بزرگ شدم، با مرغ سرخ شده، نان ذرت و بسیاری از گزینه های خوشمزه اما نه چندان سالم بزرگ شدم. شیرینی های شگفت انگیز و چای شیرین شیرین جزء اصلی غذاهای جنوبی هستند. همیشه بشقابم را تمیز می‌کردم و برای چند ثانیه به عقب برمی‌گشتم، زیرا از تأثیری که اندازه سهم می‌تواند بر بدن و سلامتی من داشته باشد آگاه نبودم.

2. رابطه شما با وزنتان چگونه بود؟

من همیشه فعال بوده ام. من در دبیرستان ورزش می کردم و در اوقات فراغت فعالیت های دیگری را انجام می دادم که باعث حرکت من می شد. زمانی که به کالج رفتم از روال عادی خود خارج شدم و شروع به افزایش وزن کردم.

من به جای آنچه برایم خوب بود، چیزی را می خوردم که راحت بود. فعالیت بدنی کمتری داشتم به طوری که باعث افزایش چربی بدن شد و احساس وحشتناکی به من دست داد. من متوجه نشدم که چقدر احساس وحشتناکی دارم تا اینکه تصمیم گرفتم تغییری ایجاد کنم.

3. چه چیزی شما را به ایجاد تغییرات سالم ترغیب کرد؟

می خواستم برای خودم سالم تر شوم! من لایق این هستم که بهترین ها را به خودم بدهم. ما می توانیم روز را پشت سر بگذاریم یا چیزی از آن روز به دست آوریم. من تصمیم خواهم گرفت که چیزی از آن به دست بیاورم.

می خواستم رشد جسمی، ذهنی و روحی داشته باشم. من همچنین یک همسر زیبا، شانل، و دو پسر فوق‌العاده دارم، آیدن و دیلن که می‌خواهم آنها را تشویق کنم تا همین کار را انجام دهند! برخیز و دنبالش برو!

4. در ابتدای راه چه اهدافی برای خود در نظر گرفتید؟

من به آرامی بر روی اهداف و پیشرفت ماه به ماه خود بنا کردم:

  • ماه 1: تغذیه من را دنبال کنید و خیلی بیشتر راه بروید
  • ماه 2: پیگیری تغذیه، کاردیو به شکل آهسته دویدن و تمرینات با وزنه متوسط
  • ماه 3: ردیابی تغذیه را ادامه دهید، وزنه ها را با شدت بیشتری بلند کنید و روی ایجاد استقامت تمرکز کنید.

5. چه زمانی و چگونه اپلیکیشن MyFitnessPal را کشف کردید؟

من MyFitnessPal را با تماشای بسیاری از کانال‌های یوتیوب مورد علاقه‌ام کشف کردم که روش‌هایی را برای ردیابی کالری دریافتی توصیه می‌کردند. MyFitnessPal تمام کادرهایی را که به دنبال آن بودم، در مورد آنچه که می‌خواستم اطلاعات را نگه دارم، علامت زد.

6. ویژگی MyFitnessPal مورد علاقه شما چیست و چرا؟

ویژگی های مورد علاقه من، مرور هفتگی و افزودن سریع وعده های غذایی روزانه به روز است! ردیابی کالری ها و ماکروها را آسان می کند.

7. آیا می توانید لحظه یا تجربه خاصی را توصیف کنید که به عنوان نقطه عطفی در سفر سلامتی شما عمل کرد – لحظه ای که باعث شد متوجه شوید در مسیر درستی قرار گرفته اید؟

روز اول، تلاش کردم تا یک چهارم مایل بدون نفس کشیدن سخت بدوم. در روز 70، به خودم فشار آوردم و 10 مایل دویدم و بعد از آن احساس خوبی داشتم. گاهی اوقات، من احساس می کنم مهم است که از محدودیت هایی که برای خود تعیین می کنیم فراتر برویم. طرف دیگر درد رشد است.

این باعث شد بفهمم آنچه که فکر می‌کردم غیرممکن است، فقط برداشت فعلی من از کاری است که می‌توانم انجام دهم. با سخت کوشی، هر کسی می تواند آن را تغییر دهد!

8. ردیابی غذای شما چگونه بر عادات غذایی و انتخاب های غذایی شما تأثیر گذاشته است؟

ردیابی غذای من بزرگترین کار بوده است! تا کنون، تغذیه بزرگترین عامل در سفر من بوده است. این باعث می‌شود که خودآگاهی داشته باشید که چگونه غذاهایی که می‌خورید بیشتر از وزن شما تأثیر می‌گذارند.

می‌توانستم تفاوتی در خلق و خو، سلامت روده و اعتماد به نفس داشته باشم. فهمیدن اینکه به اهداف پروتئینی خود دست پیدا می کنم و فیبر کافی در رژیم غذایی ام دریافت می کنم، آسان تر شد. همچنین می‌توانم مقایسه کنم، آزمایش کنم و تجزیه و تحلیل کنم که چه غذاهایی در چه زمان‌هایی به سطح انرژی من کمک می‌کنند.

9. چه نوع تغییراتی در سلامت روده خود مشاهده کردید؟

در ابتدا، رژیم غذایی من سرشار از غذاهای فرآوری شده بود، که اغلب باعث می شد احساس تنبلی و نفخ کنم. با این حال، زمانی که به سمت غذاهای کامل و غنی از مواد مغذی رفتم، متوجه پیشرفت‌های قابل توجهی شدم. ترکیب انواع میوه‌ها، سبزیجات و پروبیوتیک‌ها نه تنها به کاهش وزن من کمک کرد، بلکه به اعتقاد من، به تعادل میکروبیوم روده نیز منجر شد. متوجه هضم بهتر، نفخ کمتر و افزایش کلی انرژی شدم. انگار بدنم از من برای تغییر به روشی تمیزتر و آگاهانه تر برای غذا خوردن تشکر می کرد.

همچنین بخوانید >> چگونه MyFitnessPal به تغییر رابطه Shameika با غذا کمک کرد

10. شما اشاره کردید که آزمایش کرده اید – به خصوص در مورد غذاهایی که بر سطح انرژی شما تأثیر می گذارد. چگونه آزمایش کردید و چه چیزی پیدا کردید؟

از زمانی که شروع به ترکیب بیشتر میوه ها، سبزیجات و غلات کامل در رژیم غذایی خود کردم، متوجه افزایش قابل توجهی در سطح انرژی خود شدم. ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر غذایی موجود در این غذاها نه تنها از سلامت کلی من حمایت می کنند. احساس می کنم آنها همچنین تولید انرژی بدن من را بهینه کرده اند. این تغییر منجر به انرژی پایدارتر در طول روز شده است. مثل گذشته احساس خستگی و سستی نمی کنم!

به طور کلی در مورد تغذیه بیشتر یاد گرفته ام. اکنون اهمیت کربوهیدرات‌ها را در تامین سوخت تمریناتم درک می‌کنم – کربوهیدرات‌ها به گلوکز تجزیه می‌شوند که ماهیچه‌های من از آن به‌عنوان منبع انرژی اولیه استفاده می‌کنند، به خصوص در طول فعالیت‌های فیزیکی شدید یا طولانی. این به من این امکان را داد که عملکرد بهتری داشته باشم و خودم را در سفر تناسب اندامم بیشتر جلو ببرم. اکنون برای من واضح است که یک رژیم غذایی متعادل، غنی از میوه ها، سبزیجات و غلات کامل، برای حفظ سطح انرژی بالا و حمایت از رژیم تمرینی من چقدر ضروری است.

11. با فکر کردن به اهدافی که در ابتدای سفر برای خود تعیین کرده اید، به چه اهدافی دست یافته اید؟ (به عبارت دیگر، اکنون در مسیر سلامتی خود کجا هستید؟)

سفرم را با 194 پوند شروع کردم! الان، من 154 پوند هستم!*

12. در مرحله بعد می خواهید به چه اهدافی برسید؟

فاز جدید رو تا فروردین شروع میکنم. من می خواهم تا جایی که می توانم در آن بازه زمانی عضله ایجاد کنم. MyFitnessPal به من کمک می کند تا در کالری اضافی باقی بمانم که به من کمک می کند عضله بسازم در حالی که از افزایش درصد چربی بدن جلوگیری می کند. این ریاضی ساده است که تفاوت زیادی ایجاد می کند!

13. در طول سفر سلامتی خود تاکنون چه چیزی در مورد خود آموخته اید؟

من زمان زیادی را با خودم سپری کرده ام. من زود از خواب بیدار می شوم و حدود ساعت 4 صبح به باشگاه می روم تا مدت زمانی را که با همسر و فرزندانم از دست می دهم به حداقل برسانم. من آموخته ام که انضباط واقعا چیست و ثبات چقدر مهم است. شما باید به خود فشار بیاورید، اما به بدن خود گوش دهید و برای بهبودی ارزش قائل شوید. شما می خواهید هر بار که پا در باشگاه می گذارید، بتوانید سخت پیش بروید.

14. این سفر چگونه بر سلامت و رفاه کلی شما چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی تأثیر گذاشته است؟

نمی توانم به اندازه کافی به شما بگویم که چقدر از نظر جسمی و روحی احساس بهتری دارم. من اعتماد به نفس بیشتری دارم، استقامت بهتری دارم، تحرک بیشتری دارم و در طول روز روحیه و طرز فکر بهتری دارم! پیشرفت فیزیکی عالی است، اما بهبود سلامت روان، سطح انرژی و کاهش استرس بی‌ارزش است.

15. و در نهایت، چه توصیه ای به دیگرانی که قصد استفاده از MyFitnessPal را دارند می کنید؟

اهداف واقع بینانه تعیین کنید، ثابت قدم باشید و اگر می توانید وعده های غذایی خود را یک روز قبل برنامه ریزی کنید. این کار را بسیار ساده تر می کند! من مشتاقانه منتظر برنامه ریزی برای تغذیه بدنم هستم!

دیلیون این کار را کرد. شما می توانید آن را انجام دهید. امروز با (رایگان!) سلامت خود را کنترل کنید. MyFitnessPal برنامه

*مثل همیشه، داستان کاهش وزن هر کسی متفاوت است. کاهش وزن کار سختی است و شامل یک رژیم غذایی سالم و ورزش است. اکثر افراد می توانند انتظار داشته باشند که 1-2 پوند در هفته وزن کم کنند.



منبع