وضعیت اتحادیه … مشغول است


میزبان

Julie Rovner KFF Health News


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامتی KFF Health News، «سلامت چیست؟» است. جولی که یک متخصص برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های بهداشتی است، نویسنده کتاب مرجع مورد ستایش انتقادی “سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z” است که اکنون چاپ سوم آن است.

پرزیدنت جو بایدن در تلاش است تا برنامه بهداشتی خود را برای دور دوم برنامه ریزی کند، حتی در حالی که کنگره در تلاش است تا لوایح مخارج معوقه خود را برای سال مالی که اکتبر گذشته آغاز شد، به پایان برساند.

در همین حال، قانون‌گذاران آلاباما تلاش می‌کنند تا کلینیک‌های باروری این ایالت را به دلیل اعتراضات مخالفان سقط جنین بازگشایی کنند و غول‌های داروسازی CVS و Walgreens اعلام کردند که آماده شروع فروش قرص سقط جنین میفپریستون با نظارت فدرال هستند.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، سارا کارلین اسمیت از صفحه صورتی، آلیس میراندا اولشتاین از پولیتیکو و ساندیا رامان از CQ Roll Call هستند.

اعضای پانل

ملحفه صورتی سارا کارلین اسمیت


@SarahKarlin

داستان های سارا را بخوانید. آلیس میراندا اولشتاین پولیتیکو


@AliceOllstein

داستان های آلیس را بخوانید. تماس رول ساندیا رامان CQ


@SandhyaWrites

داستان های ساندیا را بخوانید.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • قانونگذاران در واشنگتن در حال تکمیل کار بر روی اولین دسته از لوایح هزینه برای جلوگیری از تعطیلی دولت هستند. این بسته شامل یک لایحه سلامت استخوان های لخت است که برخی از پیشنهادات دو حزبی را که در مورد قیمت دارو و آمادگی برای بیماری همه گیر در دست بررسی بوده اند، کنار گذاشته است. پزشکان در لایحه کاهش مدیکر که در ژانویه اعمال شد، تخفیف هایی دریافت می کنند، اما کاهش دستمزد لغو نمی شود.
  • کاخ سفید در حال ارائه پیشنهادهای شناور در مورد قیمت دارو است که شامل گسترش مذاکرات مدیکر به داروهای بیشتر می شود. اعمال قیمت های توافقی زودتر در بازار داروها؛ و سقف پرداخت حداکثر دارو از جیب خود را به 2000 دلار برای همه بیماران، نه فقط سالمندان، محدود می کند. حداقل برخی از ایده‌ها قبلاً مطرح شده بودند و حتی نمی‌توانستند کنگره تحت کنترل دموکرات‌ها را پاکسازی کنند. اما آنها همچنین فشار را بر صنعت داروسازی ادامه می دهند، زیرا این صنعت دولت را در دادگاه به چالش می کشد – و با نزدیک شدن به روز انتخابات.
  • بسیاری از متخصصان بهداشت عمومی پس از اینکه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دستورالعمل جداسازی کووید-19 را ملایم کردند، ابراز ناامیدی می کنند. این تغییر به نیاز به گفت‌وگوی ملی در مورد حمایت اجتماعی از بهترین شیوه‌ها در بهداشت عمومی – به ویژه از طریق گسترش دسترسی به مرخصی استحقاقی و مراقبت از کودک اشاره می‌کند.
  • در همین حال، CVS و Walgreens اعلام کردند که داروخانه‌هایشان قرص سقط جنین میفپریستون را توزیع خواهند کرد و شور و شوق برای اولین قرص ضد بارداری بدون نسخه در میان پرسش‌هایی درباره نحوه پرداخت هزینه‌های بالاتر از حد پیش‌بینی شده توسط بیماران در ماهانه 20 دلار کاهش می‌یابد.
  • فرماندار آلاباما قانونی را امضا کرد که از دسترسی به لقاح آزمایشگاهی محافظت می‌کند و به ارائه‌دهندگان در برابر تصمیم اخیر دادگاه عالی ایالتی “شخصیت جنینی” مصونیت می‌دهد. اما با مخالفت گروه‌های محافظه‌کار، آیا قانون جدید برای دادگاه عالی آلاباما نیز مقید است؟

همچنین در این هفته، روونر با نیرا تاندن، مشاور سیاست داخلی کاخ سفید در مورد برنامه بهداشتی بایدن مصاحبه کرد.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را پیشنهاد می‌کنند که این هفته خوانده‌اند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: NPR «چگونه دولت ها به جنین ها حقوق می دهند می توانند یک پرونده ملی در مورد سقط جنین ایجاد کنند» توسط ریگان مک کارتی.

سارا کارلین اسمیت: Stat’s “The War on Recovery” اثر Lev Facher.

آلیس میراندا اولشتاین: KFF Health News “چرا حتی کارشناسان بهداشت عمومی بینش محدودی در مورد توقف خشونت با اسلحه در آمریکا دارند” نوشته کریستین اسپولار.

ساندیا رامان: مجله “پسر من دیگر آنجا نیست”: چگونه جوانان مبتلا به روان پریشی از طریق شکاف ها سقوط می کنند، نوشته ارلا رایان.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.





منبع