ارین پالینسکی وید در مورد ایجاد صلح با تصویر بدن شما


هدف این مجموعه پرسش و پاسخ بررسی دیدگاه‌ها و تجربیات شخصی مرتبط با وزن، تغذیه، و بهزیستی کلی است. از طریق گفتگوهای صریح، ما به دنبال درک انگیزه های افراد برای مدیریت وزن، تکامل افکار آنها در طول زمان و تأثیر کل نگر سفرهای مرتبط با وزن بر جنبه های مختلف زندگی هستیم.

ارین پالینسکی وید نویسنده 4 بار، متخصص تغذیه متخصص تغذیه، مدرس گواهی دیابت، مربی شخصی خبره، و متخصص رسانه ای دیابت و تغذیه است. اما این همه ماجرا نیست! ارین همچنین مادر سه فرزند پرمشغله ای است که به پیشرفت اعتقاد دارد، نه کمال. و مشاور علمی MyFitnessPal.

پس از سال ها مبارزه با تصویر بدن و ترازو، پالینسکی وید موضع گرفت و سلامت را به کمال ترجیح داد. در گپ ما، پالینسکی وید این سفر تحول‌آفرین را به اشتراک می‌گذارد، و اینکه چگونه خداحافظی با احساس گناه و سلام کردن به تغذیه مطلوب زندگی او را متحول کرد. به علاوه، او تعدادی از دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد که از درون و بیرون احساس خوبی به او می دهد.

پرسش و پاسخ با ارین پالینسکی-وید-RD

چرا به وزن خود اهمیت می دهید؟ چه چیزی باعث می شود که بخواهید آن را مدیریت کنید؟

سعی می‌کنم روی یک عدد خاص تمرکز نکنم، بلکه بیشتر روی بهترین احساسم، داشتن انرژی و قدرت تمرکز کنم. این نه تنها به سلامت درازمدت من کمک می کند، بلکه به من امکان می دهد بهترین خودم برای خانواده ام باشم.

هدف اصلی من این است که تا حد امکان سالم و فعال برای خانواده ام باشم. هدف من این است که با تأکید بر غذاهای غنی از مواد مغذی و فعالیت بدنی، یک رابطه مثبت با غذا برای فرزندانم الگوبرداری کنم.

چگونه MyFitnessPal به تغییر رابطه Shameika با غذا کمک کردچگونه MyFitnessPal به تغییر رابطه Shameika با غذا کمک کرد

فکر شما در مورد وزن در طول سال ها چگونه تغییر کرده است؟ چه چیزی باعث این تغییرات شد؟

ذهنیت من از تمرکز بر یک عدد به درک اهمیت ترکیب بدن و تغذیه تغییر کرده است. این تغییر با مطالعه تغذیه در دانشگاه و تجربه بارداری آغاز شد.

آیا مجبور بودید بر هر گونه انتظارات تصویری بدن یا ذهنیت های غیر مفید غلبه کنید؟

بله، برای اعتماد به بدنم و بهبود رابطه ام با آن، زمان و کار درونی زیادی لازم بود، و از طرز فکر «لاغر به هر قیمتی» به «سالم، قوی و احساس بهترین خودم» رفتم.

بین شخصیت کمال گرا و افزایش وزن رابطه وجود دارد. فرد باید جایی برای شکست ها باز کند و از طرز فکر همه یا هیچ تغییری کند و شکست را به عنوان یک لحظه آموزش ببیند.

قبل از اینکه به وزن هدف خود برسید، در طول مسیر متوجه چه پیشرفت هایی شدید؟

وقتی شروع کردم به تمرکز بیشتر روی احساسم به جای وزنه عالی، همه چیز بهتر شد. سطح انرژی، خلق و خو و سطح استرس من بهبود یافت و رابطه من با غذا سالم تر شد.

من نه تنها بر روی یک عدد، بلکه بر چندین اندازه گیری سلامت کلی از جمله ترکیب بدن، دور کمر، سطح انرژی، فشار خون، کلسترول، سطح استرس، قدرت و تناسب اندام تمرکز می کنم.

Max Lugavere در مورد وزن، تغذیه و سلامت روان واقعی می شود |  MyFitnessPalMax Lugavere در مورد وزن، تغذیه و سلامت روان واقعی می شود |  MyFitnessPal

در حال حاضر چه رژیم غذایی برای سبک زندگی تجویز می کنید؟

من یک «رژیم غذایی» را دنبال نمی‌کنم، اما روی خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی تمرکز می‌کنم که با تأکید بر فیبر و پروتئین از آنها لذت می‌برم.

چه تغییرات کوچک یا رویکردهایی در برنامه روزانه شما حفظ عادات سالم را آسان تر می کند؟

تمرکز من هر روز بر نوشیدن آب کافی، خوردن فیبر کافی و دریافت پروتئین کافی است. این غذا خوردن من را ساده می کند و به من اجازه می دهد تا به تمام اهداف سلامتی/تغذیه ای خود برسم.

آیا هیچ دستور العمل یا غذای جالبی پیدا کرده اید که به شما کمک می کند از درون و بیرون احساس خوبی داشته باشید؟

بله، من عاشق یافتن راه هایی برای مغذی تر کردن دسرها هستم. برخی از موارد مورد علاقه من کیک پاپ با پروتئین بالا، کوکی های شکلاتی موز، و کتو بادام زمینی شکننده هستند.

حقیقت خنده دار: می توانید بیش از 2000 دستور غذا را در برنامه MyFitnessPal جستجو و ذخیره کنید.

چگونه با مواقع سخت کنار می آیید یا زمانی که احساس می کنید در اهداف وزنی خود پیشرفتی ندارید؟

وقتی چنین مواقعی فرا می رسد، من اهدافم را روی جنبه هایی مانند تصویر بدن، سطح انرژی، تغذیه و سلامتی متمرکز می کنم. تنظیمات کوچک در این جنبه ها به طور کلی منجر به بهبود وزن نیز می شود.

وقتی انتخاب‌های کمتر سالمی انجام می‌دهید یا از روال خود خارج می‌شوید، چگونه با آن کنار می‌آیید؟

به جای اینکه خودم را کتک بزنم، سعی می کنم دلیل این اتفاق را بفهمم و از آن درس بگیرم.

یک روز در زندگی تغذیه شما چگونه به نظر می رسد؟

روزهای من متفاوت است، اما به طور معمول 3 وعده غذایی و 2-3 میان وعده دارم. من روزم را با یک صبحانه غنی از پروتئین شروع می کنم و هدفم این است که در هر وعده غذایی یک میوه یا سبزی و یک پروتئین بدون چربی داشته باشم.

با مراجعه به وب سایت او یا دنبال کردن او در اینستاگرام، درباره پالینسکی وید بیشتر بدانید.





منبع