بهترین میوه های کم کربوهیدرات برای رژیم کتوژنیک چیست؟

رعایت این نکات برای تمام افرادی که میخواهند به هر دلیل از کتوژنیک خارج برنامه غذایی 21 روزه کتو شوند، ضروری است. گفته میشود که آشپزی کتوژنیک و رعایت رژیم غذایی مربوط به آن مزایای زیادی برای بدن به همراه میآورد. سارا کو از بنیاد تغذيه بریتانیا میگوید: «جایگزینهای وعدههای غذایی ممکن است برای کسانی که باید وزن زیادی کم کنند مناسب باشد اما باید همیشه آنها را زیر نظر متخصص سلامت استفاده کرد». بنیاد تغذيه بريتانیا می گوید این روش ممکن است برای کاهش وزن در کوتاه مدت موثر باشد اما بعید است بتوان این کاهش وزن را حفظ کرد. حذف کربوهیدراتها از رژیم غذایی بهمعنای گلوکز کمتر برای سوزاندن در بدن است. هدف این است که بدن به شرایط کنونی سوق داده شود یعنی مثل زمانی که بدن نمیتواند قند خون (گلوکز) را از کربوهیدرات تامین کند و برای تولید انرژی شروع به سوزاندن چربی میکند.

رژیم کتوژنیک برای چه سنی مناسب است

همون طور که میدونین کنترل قند خون مسئله بسیار مهمی هستش. در حالی که محدودیت قند هدف رژیم کتوژنیک است، کمبود الکترولیت چنین نیست. بسیاری از افراد از شنبه تا دوشنبه از این رژیم پیروی میکنند و در سایر روزهای هفته، بدون برنامه ریزی خاص اما با رعایت محدودیت کالری غذا میخورند. در گذشته تصور میشد که مصرف کم چربی میتوان باعث لاغری شود و بسیاری از افراد با رعایت این نکته در واقع نه تنها لاغر نمیشدند بلکه به وزنشان اضافه میشد اما این نوع رژیم نشان داد که بدون محاسبه کالری و گرسنگی کشیدن هم میتوان به وزن مناسب و ایده آل رسید بدون آن که بدن دچار آسیب شود.

فروشگاه کتوژنیک در تهران

کاهش وزن تنها به دلیل از دست دادن آب نیست؛ بلکه به دلیل کاهش چربی نیز است. چون افراد معمولا خیلی زود از این رژیم خسته می شن و چون بر پایه ی چربی و پروتئین هست، پر هزینه هم هست. این انجمن توصیه آنها به گنجاندن روغن نارگیل و گل کلم به عنوان پایه (نان) پیتزا را «مسخره» خوانده است. این رژیم بر پایه این فرضیه شکل گرفته که pH (اسیدیته) خون و بدن انسان بر اساس آنچه میخوریم تغییر میکند. به گفته خانم پورتر آنچه باعث کاهش وزن میشود کاهش دریافت کالری است نه کاهش اسیدیته خون. پژوهشهای مؤسسه تحقیقات بریتانیا نشان میدهند که خوردن میوه و سبزیجات باعث کاهش وزن میشود اما تاثیری بر pH خون ندارند. به غیر از میزان کربوهیدرات بالا، حبوبات حاوی لکتین و فیتات هستند که باعث میشود حبوبات دیر هضم شوند. Th is ​data has  been g en᠎erat​ed by GSA Conte nt  G​en​erator D​em᠎over sion !

رژیم کتوژنیک چند کیلو کم میکنیم

بنابراین در این رژیم مجاز به مصرف کشک هستید، اما تنها به میزان یک قاشق غذاخوری در روز و نه بیشتر سمانه۰۷ بهمن ۱۳۹۸ سلام ایا بنده میتونم ازاین رژیم استفاده کنم سن ۳۳ ساله وزن ۱۰۶ تقریبا ۳۵ کیلو بایدکم کنم کم کاری تیرویددارم کارشناس به اندام۰۸ بهمن ۱۳۹۸ سلام دوست عزیز. کارشناس به اندام۰۳ بهمن ۱۳۹۸ سلام دوست عزیز. برای دریافت رژیم کتو می تونید عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن و یا با پشتیبانی سایت به این شماره تماس بگیرید: ۰۲۵۳۲۱۴۳ نسرین۲۲ آذر ۱۳۹۸ سلام قدم ۱۵۶ وزنم۶۰ در حال اقدام ب بارداری هستم. اگر می خواید وزن کم کنید می تونید کالری اونها رو محدود کنید.

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم نی نی سایت

برای مشاوره ی رایگان و دریافت رژیم عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن سعیدیان۰۲ دی ۱۳۹۸ سلام.وقت بخیر. میتونم رژیم کتوژنیک بگیرم کارشناس به اندام۲۳ آذر ۱۳۹۸ سلام و روزتون بخیر. برای مشاوره ی رایگان و دریافت رژیم متناسب با شرایط جسمانیتون عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن عفت۱۷ دی ۱۳۹۸ با سلام من از پانزده سالگی میگرن داشتم و بسیار مسکن مصرف میکنم آیا کتوی دائمی مشکلی ایجاد نمیکنه چون یه دوره رژیم کتو گرفتم کلا وضعیتم خیلی خیلی نرمال شد ولی از وقتی به رژیم عادی برگشتم دوباره سردردام شروع شد نمیدونم چکار کنم کارشناس به اندام۲۵ دی ۱۳۹۸ سلام دوست عزیز.

رژیم کتوژنیک برای دیابت

موفق باشید. میترا۲۰ آذر ۱۳۹۸ چرا جواب نمیدید کارشناس به اندام۲۴ آذر ۱۳۹۸ سلام دوست عزیز. مریم۲۹ دی ۱۳۹۸ سلام کسی که رفلاکس معده داره و کبدچرب گرید ۱ میتونه از این رژیم استفاده کنه؟ برای مشاوره ی رایگان و دریافت رژیم متناسب با بیماریتون عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن Sayeh۱۹ دی ۱۳۹۸ سلام من۲۸سالمه ۱۰۸کیلو وزنمه تقریبا۴۰کیلو اضافه وزن دارم ایا رژیم کتو میتونم بگیرم یانه؟

برای مشاوره ی رایگان و دریافت رژیم متناسب با میگرن عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. برای مشاوره رایگان و یا دریافت رژیم بارداری عدد ۲۴ رو به شماره ۳۰۰۰۶۰۲۶ پیامک کنید تا پشتیبان های ما با شما تماس بگیرن. اگر جزء این دسته از افراد نیستید، مصرف همه ی مواد غذایی برای شما آزاده و لازم نیست با رژیم چربی خودتون رو محدود به غذاهای خاصی بکنید. همچنین چربی را در کبد به ترکیباتی به نام کتون تبدیل میکند که میتواند انرژی مغزی را تأمین کند.

رژیم کتوژنیک در تشنج

به گفته خانم پورتر خطر این کار این است که خوردن فیبر (الياف غذایی) هم که برای سلامت رودهها مهم است کاهش پیدا میکند. رژیم غذایی نباید در تعارض با سلامت جسم و روح شما باشد ؛ باید رژیمی را برای خود برگزینید که مطابق با سلامت و شرایط جسمی شما باشد و آسیبی به شما وارد نکند. اما دکتر ملهوترا که متخصص قلب و مشاور مجمع ملی چاقی است میگوید: «رژیم پیویی ارزیابی مستقلی است که اسرار یکی از سالم ترین دهکدههای سالم دنیا را با آخرین تحقیقات پزشکی و تغذیه و ورزش پیوند میدهد تا بسیاری از افسانه های امروزی صنعت کاهش وزن و سلامت را بی اعتبار کند». ماست و خیار یا بورانی کرفس همراه با کمی خامه، یک میانوعدهی کتوییمان سرحالآور میدهد. شما دو راه دارید که خودتون می تونید از بین این دو یکی رو انتخاب کنید: ۱- رژیم کتو رو ادامه بدین اما برای تامین نیازهای ویتامینی دیگه مکمل هایی مثل ب کمپلکس مصرف کنید ۲- یک رژیم غذایی متعادل بگیرید، اما پرهیزهای غذایی رو در اون رژیم در نظر داشته باشید مثلا از مصرف پنیر، قهوه، کاکائو (شکلاتها و بیسکویتها)، غذاهای کنسروی و آماده، مرکبات (به ویژه پرتقال) و مواد غذایی حاوی مونوسدیم گلوتامات، تیرامین، سولفیت ها و آسپارتام بپرهیزید و هر وقت دچار افت قند شدید، به جای شیرینی جات هویج مصرف کنید.

به علاوه به دلیل وجود غذاهای خاص، این رژیم، پر هزینه و سخت هست که ممکنه خیلی زود ازش خسته شید و دیگه ادامش ندید. به علاوه میزان فعالیتتون رو هم بالا ببرید. این رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات بسیار کم، چربی بالا و پروتئین متوسط است. در این رژیم کربوهیدرات بسیار کم، چربی زیاد، پروتئین متوسط توصیه میشود و کربوهیدرات باید از سبزیجات بینشاسته، مغز دانهها و دانهها تامین شود. هرچند خوردن کربوهیدرات خیلی کم، ممکنه سطح هورمون تیروئیدتون را پایین بیاره اما رژیم کتوژنیک توصیه نمی شه و بهتره انتخابش نکنید. رژیم کتو برای افرادی که میگرن دارن بسیار عالی هست اما مشکل اینجاست که رژیم کتو رو نمی شه برای مدت زیادی ادامه داد، چون ممکنه بدن رو دچار کمبود بعضی از ویتامین ها و املاح کنه. در واقع مواد غذایی و غذاهایی که در رژیم کتوژنیک مورد استفاده قرار میگیرند حاوی مقادیر زیادی پروتئین و چربی هستند و به همین دلیل است که افراد پس از مصرف آنها بیشتر احساس سیری میکنند.

لیست غذایی کتوژنیک

در این حالت، کبد شما چربی را به مولکولهای انرژی کوچکی به نام کتون (کتون مولوکی حاوی چربی است که در زمان نبود قند در بدن تولید میشود تا به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده شود) تبدیل میکند که مغز و سایر اندامها میتوانند از آن بهعنوان انرژی استفاده کنند. خانم پورتر می گوید: «نکته منفی اینجاست که گفته میشود این رژیم سرطان را درمان میکند در حالی که اینطور نیست». صرع مقاوم به درمان. دوست خوبم ما رژیم کتو، اتکینز یا چربی و امثال اینها رو هرچند رژیم های خوبی هستن، اما به همه ی افراد توصیه نمی کنیم. رژیم کتوژنیک چرخشی(CKD): این رژیم غذایی شامل دوره های غذایی پر کربوهیدرات و پرچرب است, به طور مثال یک دوره 5 روزه رژیم کتو و 2 روز رژیم پر کربوهیدرات از آنجا که رژیم کتو چنین چربی بالایی دارد, دنبال کنندگان آن باید در هر وعده غذایی چربی میل کنند.