برای محافظت از کارگران داخل ساختمان کالیفرنیا در برابر گرمای ناشی از سوالات هزینه حرکت کنید


ساکرامنتو – دولت فرماندار گاوین نیوسام به طور غیرمنتظره‌ای حمایت خود را از یک پیشنهاد گسترده که میلیون‌ها کارگر داخلی کالیفرنیا را از گرمای خطرناک محافظت می‌کرد، حذف کرد و گفت که نمی‌تواند بدون اطلاع از هزینه‌های پیش‌بینی‌شده برای ایالت، آن را تأیید کند.

اما هیئت مدیره ای که بر ایمنی کارگران نظارت می کند، روز پنجشنبه با تصویب یکپارچه استانداردهای جدیدی که برای محافظت از افرادی که در انبارهای با تهویه ضعیف، آشپزخانه های رستوران های بخارپز و سایر مکان های شغلی سرپوشیده کار می کنند، بلافاصله دولت را به چالش کشید.

این رویارویی نشان‌دهنده عقب‌نشینی در اقلیم و اهداف سیاست کار ایالت است و سرنوشت قوانین را به قلمروی ناشناخته می‌اندازد. انتظار می رفت تا تابستان اجرایی شوند.

این اقدام دولت دموکرات باعث خشم اعضای هیئت مدیره شد و آن ها آن را «شلیک لحظه آخری» نامیدند که روند نظارتی آنها را تضعیف می کند. همچنین اعتراض کارگران انبار را برانگیخت و آنها به طور موقت جلسه را تعطیل کردند زیرا آنها تابلوهایی را تکان می دادند که نشان می داد “گرما می کشد!” و با صدای بلند شعار می دادند: «ما چه می خواهیم؟ حفاظت در برابر حرارت! چه زمانی آن را می خواهیم؟ اکنون!”

دیوید توماس، رئیس هیئت استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی کالیفرنیا، که در طول جلسه چندین بار به وضوح ناراحت شد، گفت: «امروز چشم‌پوشی کردیم، و فکر نمی‌کنم عادلانه باشد. الاغ ما را آویزان کردند تا خشک شود.»

قوانین حفاظت از کارگران داخلی سال ها در حال تدوین بود، اما وزارت دارایی نیوزوم شب قبل از رای گیری به کارکنان هیئت مدیره اطلاع داد که نمی تواند آن را امضا کند. اریک برگ، معاون رئیس بهداشت و تحقیقات و استانداردهای بخش ایمنی و بهداشت شغلی کالیفرنیا، به هیئت مدیره گزارش داد: آنها به ما گفتند: “تأثیر مالی بالقوه بر نهادهای بخش دولتی به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفته است.”

عمر رودریگز، سخنگوی Newsom از اظهار نظر خودداری کرد. اما اچ دی پالمر، سخنگوی وزارت دارایی، توصیف نگرانی های دولت به عنوان “لحظه آخر” را رد کرد. او گفت که دولت هفته ها با کارکنان هیئت مدیره جلساتی برگزار کرده است تا در مورد برآورد هزینه ای که دولت برای اجرای قوانین در ساختمان های خود هزینه دارد بحث کند. آنها آخرین برآوردها را در ماه فوریه به بخش پالمر ارائه کردند.

طبق قانون، وزارت دارایی موظف است برای هر مقرراتی که تأثیرات اقتصادی قابل توجهی دارد، بازنگری مالی را تأیید کند.

به عنوان مثال، بر اساس برآورد هیئت مدیره، پالمر گفت، پیشنهاد استاندارد گرمای داخلی می‌تواند میلیاردها دلار برای دولت هزینه داشته باشد تا زندان‌های خود را به اندازه کافی برای کارگران و زندانیان خنک نگه دارد.

ما باید آن را ارزیابی کنیم. خیلی بالاست؟ آیا آن را به درستی؟” او گفت. «این تصمیمی نیست که به شیوه ای خودسرانه یا مربوط به سیاست گرفته شود. ما زمان لازم را برای انجام تحقیقات لازم نداشتیم.»

پالمر در مورد اینکه چقدر زمان بیشتری برای تجزیه و تحلیل هزینه این قانون نیاز است، اظهار نظر نمی کند.

آخرین مهلت برای حفظ پیشنهاد در مسیر 30 مارس است. در غیر این صورت ممکن است فرآیند نظارتی طولانی مدت از ابتدا شروع شود. اما این منطقه ناشناخته است و اعضای هیئت مدیره در جلسه 21 مارس گفتند که مطمئن نیستند چگونه ادامه دهند. برخی پیشنهاد کردند که می توانند مقررات اضطراری را اتخاذ کنند – اما حتی این امر زمان می برد.

ایالت از سال 2005 استانداردهای گرمایی را برای کارگران در فضای باز در نظر گرفته است و قرار بود محل های کار سرپوشیده بعدی باشند. استاندارد پیشنهادی مستلزم آن است که محل کار در هنگام حضور کارکنان در دمای کمتر از 87 درجه فارنهایت و در مکان هایی که کارگران لباس های محافظ می پوشند یا در معرض گرمای تابشی هستند، مانند کوره ها، کمتر از 82 درجه خنک شوند. ساختمان ها را می توان با تهویه مطبوع، پنکه، میستر و روش های دیگر خنک کرد.

برای مشاغلی که نمی توانند محل کار خود را به اندازه کافی خنک کنند، مانند خشکشویی ها یا آشپزخانه های رستوران، که در آن دیگ های تجاری، اجاق ها، و سرخ کن ها کار می کنند، این قانون به آنها این امکان را می دهد که به کارگران مناطق خنک کننده و سایر امکانات رفاهی بدهند.

برخی از کسب‌وکارها ابراز نگرانی کرده‌اند که حتی با انعطاف‌پذیری که مقررات ارائه می‌کند، در صورت تصویب، نتوانند شرایط را برآورده کنند. به گفته انجمن رستوران کالیفرنیا، برای مثال، فراهم کردن مکانی برای خنک شدن یک کارگر آشپزخانه در یک رستوران کوچک ممکن است امکان پذیر نباشد.

اما کارگران و حامیان کارگری در جلسه 21 مارس خواستار اقدام هیئت مدیره شدند و گفتند کارفرمایان باید از کارگران محافظت کنند و خود را با آب و هوای گرم سازگار کنند.

«چند کارگر باید در نهایت در بیمارستان بستری شوند یا حتی بدتر از آن، به دلیل بیماری گرما جان خود را از دست بدهند، زیرا هیچ حفاظتی در این زمینه وجود ندارد؟» Yesenia Barrera، یکی از سازمان‌دهندگان مرکز منابع کارگران انبار، از اعضای هیئت مدیره سوال کرد.

استرس گرمایی می تواند منجر به گرمازدگی، گرمازدگی، ایست قلبی و نارسایی کلیه شود. در سال 2021، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها 1600 مورد مرگ و میر ناشی از گرما را گزارش کردند که احتمالاً تعداد آنها کم است زیرا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ملزم به گزارش آنها نیستند. مشخص نیست که چه تعداد از این مرگ و میرها مربوط به کار، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل است.

بر اساس گزارش Rand Corp. که قوانین گرمایش داخلی پیشنهادی ایالت را تجزیه و تحلیل می کند، در کالیفرنیا، بین سال های 2010 تا 2017، 20 کارگر بر اثر گرما جان خود را از دست دادند که هفت نفر از آنها به دلیل گرمای داخل خانه بودند.

به گفته اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده، تنها دو ایالت دیگر، مینه سوتا و اورگان، قوانین گرمایی را برای کارگران داخل ساختمان اتخاذ کرده اند. در سطح ملی، قوانین در کنگره متوقف شده است، و حتی اگر دولت بایدن روند طولانی ایجاد استانداردهای ملی گرما را برای کار در فضای باز و داخلی آغاز کرده است، احتمالاً این قوانین سال ها طول می کشد تا نهایی شود.

تنظیم‌کننده‌های کالیفرنیا قوانین داخلی را برای تکمیل حمایت‌های ایالتی برای کارگران در فضای باز ایجاد کرده‌اند. آنها می گویند که وقتی دما از 80 درجه فراتر می رود، کارفرمایان باید سایه ایجاد کنند و کارگران را برای علائم بیماری گرما مشاهده کنند. در دمای 95 درجه یا بالاتر، آنها باید راه هایی را برای جلوگیری از بیماری گرما، مانند کاهش ساعات کاری یا ایجاد استراحت اضافی، ارائه دهند. کلرادو، اورگان و واشنگتن نیز قوانینی برای کارگران در فضای باز دارند.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





منبع