مرغ مکزیکی دو ماده ای – دستور پخت پروتئین بالا – دکتر رژیم


دستورالعمل برای 4 وعده است. لطفا در صورت نیاز اصلاح کنید.

انتخاب سالسا

توصیه می کنیم یک سالسا بدون شکر اضافه شده انتخاب کنید که کربوهیدرات کمی دارد. برچسب را بررسی کنید و به دنبال محصولی باشید که بیش از 3 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده 100 گرمی نداشته باشد.

ما از یک سالسا قرمز ملایم برای این دستور استفاده کردیم، اما با هر چیزی که ترجیح می دهید استفاده کنید! سالساهای گوجه فرنگی سبز مانند انواع چیپوتل برای ظاهری دودی عالی هستند.

دستورالعمل های قابلمه فوری

مرغ و سالسا را ​​به ظرف فوری اضافه کنید. در قابلمه را ببندید

10 دقیقه بپزید، سپس بگذارید 10 دقیقه استراحت کند. فشار باقیمانده را به صورت دستی رها کنید.

مرحله 4 دستور غذا را ادامه دهید.

دستورالعمل فر هلندی

مرغ و سالسا را ​​به یک قابلمه چدنی سنگین اضافه کنید. با درب بپوشانید.

در فر از قبل گرم شده (210 درجه فارنهایت / 120 درجه سانتیگراد) به مدت 3 ساعت بپزید. مرحله 4 دستور غذا را ادامه دهید.

روش اجاق گاز سریع

آیا روش آرام پز یا فر خیلی طول می کشد؟ گلدان فوری ندارید؟ نگران نباشید، در اینجا یک راه سریع برای قرار دادن این روی میز وجود دارد:

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بریزید. سینه های مرغ را اضافه کنید و هر طرف را به مدت 3 دقیقه سرخ کنید. سالسا و 1/4 فنجان آب بریزید. به جوش بیاورید، سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد. 10 دقیقه بپزید تا مرغ پخته شود. برای سرو برش بزنید یا خرد کنید.

لباسش کن

می‌توانید این غذا را با یک سالاد ساده، فلفل دلمه‌ای یا سالاد در کنار آن میل کنید، یا با برنج گل کلم، آووکادو، سالسا بیشتر، پنیر و خامه ترش مانند کاسه بوریتو مرغ کم کربوهیدرات ما با برنج گل کلم به شهر بروید.

چاشنی آن!

برای تقویت بیشتر طعم مرغ خرد شده خود، قبل از پختن آن را با نمک، فلفل، چیلی، کاین، سیر، پیاز، زیره و/یا پونه کوهی بپاشید.