فلوریدا سقط جنین را محدود می کند – در حال حاضر


میزبان

Julie Rovner KFF Health News


@jrovner

داستان های جولی را بخوانید. جولی روونر، خبرنگار ارشد واشنگتن و میزبان پادکست اخبار هفتگی سیاست سلامتی KFF Health News، «سلامت چیست؟» است. جولی که یک کارشناس برجسته در زمینه مسائل مربوط به سیاست های سلامت است، نویسنده کتاب مرجع «سیاست مراقبت های بهداشتی و خط مشی A تا Z» است که مورد ستایش انتقادی قرار گرفته است، که اکنون به چاپ سوم رسیده است.

فلوریدا این هفته به کانون اصلی طرفداران در هر دو طرف اصلی بحث سقط جنین تبدیل شد. دادگاه عالی فلوریدا به طور همزمان حکم داد که ممنوعیت 15 هفته ای این ایالت که در سال 2022 تصویب شد، می تواند بلافاصله قبل از اینکه یک ممنوعیت گسترده تر و شش هفته ای جایگزین آن در ماه مه شود، اعمال شود. و که رای دهندگان می توانند در ماه نوامبر تصمیم بگیرند که آیا یک حق دولتی برای سقط جنین ایجاد کنند یا خیر.

در همین حال، پرزیدنت جو بایدن که برای کمپین انتخابات عمومی آماده می شود، دستاوردهای بهداشتی دولت خود از جمله مذاکرات قیمت دارو برای مدیکر را برجسته می کند.

میزگردهای این هفته جولی روونر از اخبار سلامت KFF، جوآن کنن از دانشکده های پرستاری و بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز، تامی لوهبی از CNN و لورن وبر از واشنگتن پست هستند.

اعضای پانل

جوآن کنن جان هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی و سیاست


@JoanneKenen

مقالات جوآن را بخوانید. تامی لوهبی سی ان ان


@Luhby

داستان های تامی را بخوانید. لورن وبر واشنگتن پست


@LaurenWeberHP

داستان های لورن را بخوانید.

از جمله نکات مهم اپیزود این هفته:

  • تصمیمات دادگاه عالی فلوریدا در این هفته بر دسترسی به سقط جنین نه تنها در ایالت، بلکه در سراسر منطقه تأثیر خواهد گذاشت. ممنوعیت شش هفته ای فلوریدا، که از اول ماه مه اجرا می شود، کارولینای شمالی و ویرجینیا را به عنوان تنها ایالت های جنوبی باقی می ماند که این روش را فراتر از این مرحله در بارداری ارائه می دهند – و در کارولینای شمالی، سقط جنین در 12 هفته پس از آخرین بارداری یک زن ممنوع است. دوره قاعدگی.
  • از زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده حق قانونی سقط جنین را در سال 2022 لغو کرد، شش ایالت به اصلاحات قانون اساسی مربوط به دسترسی به سقط جنین رأی دادند. در هر صورت، طرف طرفدار حقوق سقط جنین پیروز شده است. اما معیار فلوریدا در پاییز امسال با رقابت های ریاست جمهوری در برگه رای ظاهر خواهد شد. آیا این دو مسابقه، که در کنار هم برگزار می‌شوند، می‌توانند میزان مشارکت را افزایش دهند و بر نتایج تأثیر بگذارند؟
  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در طول دوره ریاست جمهوری خود تلاش های زیادی برای تضعیف قانون مراقبت مقرون به صرفه انجام داد و این هفته دولت بایدن یکی دیگر از این تلاش های طولانی مدت را لغو کرد. بر اساس مقررات جدید، استفاده از طرح‌های بیمه کوتاه‌مدت به چهار ماه محدود می‌شود که کمتر از ۳۶ ماه در دوره ترامپ است. این طرح‌ها که مقامات بایدن به دلیل مزایای محدود آن‌ها را «طرح‌های ناخواسته» می‌نامند، همچنین ملزم به ارائه توضیحات واضح‌تری از پوشش به مصرف‌کنندگان خواهند بود.
  • در دیگر اخبار دولت بایدن، مارس بدون انتشار ممنوعیت پیش‌بینی شده طعم‌دهنده منتول در تنباکو آمده و رفته است و گروه‌های ضد دخانیات برای وادار کردن مقامات دولت به پایان کار شکایت می‌کنند. سیگارهای منتول به ویژه در جامعه سیاه پوستان محبوب هستند، و – مانند تصمیم ترامپ به عنوان رئیس جمهور برای ممنوعیت استعمال سیگار برای جلوگیری از بیگانه کردن رای دهندگان در سال 2020 – دولت بایدن ممکن است از طرح این موضوع در سال جاری بیزار باشد. با این حال، فعالان می گویند که ممکن است به قیمت جان سیاه پوستان تمام شود.
  • «این هفته در اطلاعات نادرست پزشکی» به مقاله ای از PolitiFact درباره اطلاعات نادرست بهداشتی نگاه می کند که حتی با وجود همه گیری بیشتر در آینه دید عقب همچنان ادامه دارد.

همچنین در این هفته، رونر با جف گلداسمیت، تحلیلگر مراقبت های بهداشتی، درباره اندازه و نفوذ روزافزون UnitedHealth Group در پی هک Change Healthcare مصاحبه می کند.

به‌علاوه، برای «اعتبار اضافی»، اعضای پانل داستان‌های مربوط به سیاست‌های بهداشتی را پیشنهاد می‌کنند که این هفته خوانده‌اند و فکر می‌کنند شما نیز باید بخوانید:

جولی روونر: Politico “جمهوری خواهان برای دفاع از IVF عجله دارند. جنبش ضد سقط جنین امیدوار است نظر خود را تغییر دهد» نوشته مگان مسرلی و آلیس میراندا اولشتاین.

تامی لوهبی: واشنگتن پست «بایدن برنی سندرز را برای کمک به افزایش کمپین قیمت مواد مخدر احضار کرد» نوشته دن دایموند.

لورن وبر: «آنفولانزای پرندگان در یک کارگر لبنی که با گاوهای آلوده در تگزاس تماس داشت» توسط لنا اچ سان و ریچل روبین توسط واشنگتن پست شناسایی شد.

جوآن از: به گزارش APM، کتاب نوزدهم “بازماندگان به حاشیه رانده شدند: چگونه قانون بازماندگان تجاوز جنسی در ایلینویز به بیمارستان ها اجازه می دهد مراقبت را رد کنند” توسط کیت مارتین، APM Reports.

همچنین در پادکست این هفته ذکر شده است:

وام

فرانسیس یانگ تهیه کننده صدا، اماری هوتمن ویرایشگر

برای شنیدن همه پادکست های ما، اینجا را کلیک کنید.

و در «سلامت چیست؟» در KFF Health News مشترک شوید. در Spotify، Apple Podcasts، Pocket Casts یا هر جا که به پادکست گوش می دهید.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – منبعی مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).

ما سازمان ها را تشویق می کنیم که محتوای ما را به صورت رایگان بازنشر کنند. در اینجا چیزی است که ما می پرسیم:

شما باید ما را به عنوان ناشر اصلی، با یک پیوند به سایت californiahealthline.org ما اعتبار دهید. در صورت امکان، لطفاً نویسنده(های) اصلی و “California Healthline” را در خط فرعی وارد کنید. لطفا لینک های موجود در داستان را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، همه چیز در californiahealthline.org برای انتشار مجدد در دسترس نیست. اگر داستانی با عنوان “همه حقوق محفوظ است” باشد، نمی‌توانیم اجازه انتشار مجدد آن مورد را اعطا کنیم.

سوالی دارید؟ به ما اطلاع دهید.





منبع