با بدهی‌های پزشکی میلیون‌ها نفر، یک تنظیم‌کننده مالی وارد عمل می‌شود تا کمک کند


هنگامی که رئیس جمهور باراک اوباما در سال 2010 قانونی را برای ایجاد دفتر حمایت مالی از مصرف کننده امضا کرد، گفت که آژانس جدید یک اولویت دارد: “مراقب مردم، نه بانک های بزرگ، نه وام دهندگان، نه خانه های سرمایه گذاری.”

از آن زمان، CFPB سهم خود را در نظارت بر کارگزاران وام مسکن، شرکت‌های وام دانشجویی و بانک‌ها انجام داده است. اما از آنجایی که سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده ده‌ها میلیون آمریکایی را به بدهکار تبدیل می‌کند، این ناظر مالی به طور فزاینده‌ای برای محافظت از بیماران تحت محاصره تلاش می‌کند و بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و شرکت‌های تامین مالی بیماران را به فهرست مؤسساتی که تنظیم‌کننده‌ها در حال بررسی هستند اضافه می‌کند.

در دو سال گذشته، CFPB وصول بدهی های پزشکی را جریمه کرده است، هشدارهای شدیدی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و وام دهندگانی که بیماران را هدف قرار می دهند، صادر کرده و مجموعه ای از گزارش ها را در مورد اینکه چگونه سیستم مراقبت های بهداشتی امنیت مالی آمریکایی ها را تضعیف می کند منتشر کرده است.

در بلندپروازانه‌ترین اقدام خود تا به امروز، این آژانس در حال تدوین قوانینی است تا بدهی‌های پزشکی را از گزارش‌های اعتباری مصرف‌کننده منع کند، تغییر گسترده‌ای که می‌تواند برای آمریکایی‌هایی که از بدهی‌های پزشکی رنج می‌برند، اجاره خانه، خرید ماشین و حتی شغلی را آسان‌تر کند. انتظار می رود این قوانین در اواخر سال جاری رونمایی شوند.

روهیت چوپرا، مدیر CFPB که جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن او را در سال 2021 به عنوان رئیس سازمان دیده بان انتخاب کرد، گفت: «به هر کجا که سفر می کنیم، در مورد افرادی می شنویم که فقط سعی می کنند از نظر صورتحساب های پزشکی از پس آن برآیند.

چوپرا ادامه داد: «خانواده‌های آمریکایی نباید زندگی مالی خود را با قبض‌های پزشکی خراب کنند.

چرخش CFPB به سمت بدهی های پزشکی مخالفت مقامات صنعت جمع آوری را برانگیخته است که می گویند تلاش های آژانس اشتباه است. جک براون سوم گفت: «نگرانی‌هایی وجود دارد که یک تنظیم‌کننده مالی وارد می‌شود و می‌گوید: «اوه، ما این مشکل را زیر فرش می‌کشیم تا مردم نتوانند ببینند که این بدهی پزشکی وجود دارد.» مجموعه دار قدیمی و عضو گروه تجاری صنعتی ACA International.

براون و دیگران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا آژانس در صورت‌حساب پزشکی بیش از حد پیش رفته است. ACA International پیشنهاد کرده است که جمع آوری کنندگان می توانند برای مبارزه با قوانینی که بدهی های پزشکی را از گزارش های اعتباری منع می کند به دادگاه مراجعه کنند.

همزمان، دادگاه عالی ایالات متحده در حال بررسی یک چالش حقوقی گسترده تر برای تامین مالی این آژانس است که برخی از منتقدان محافظه کار و مقامات صنعت مالی امیدوارند که منجر به انحلال آژانس شود.

اما مدافعان CFPB می‌گویند که اقدام آن برای رسیدگی به بدهی‌های پزشکی صرفاً نشان‌دهنده مقیاس بحرانی است که اکنون حدود 100 میلیون آمریکایی را درگیر کرده است و به نظر می‌رسد که کنگره دوپاره بعید به نظر می‌رسد که به زودی به آن رسیدگی کند.

“این واقعیت که CFPB در چیزی که به نظر می رسد یک مشکل مراقبت های بهداشتی است درگیر است، به این دلیل است که سیستم ما آنقدر ناکارآمد است که وقتی مردم بیمار می شوند و نمی توانند تمام قبض های پزشکی خود را حتی با بیمه پرداخت کنند، تمام جنبه های بیماری را تحت تاثیر قرار می دهد. زندگی مالی آنها، “چی چی وو، وکیل ارشد در مرکز ملی حقوق مصرف کننده گفت.

محققان CFPB مستند کردند که صورت‌حساب‌های پزشکی پرداخت‌نشده از نظر تاریخی رایج‌ترین شکل بدهی در گزارش‌های اعتباری مصرف‌کنندگان بوده و بیش از نیمی از کل بدهی‌های این گزارش‌ها را نشان می‌دهد. اما آژانس دریافت که بدهی های پزشکی معمولاً پیش بینی ضعیفی از اینکه آیا کسی احتمالاً سایر صورت حساب ها و وام ها را پرداخت می کند یا خیر است.

بدهی های پزشکی در گزارش های اعتباری نیز اغلب مملو از اشتباهات است، بر اساس تجزیه و تحلیل CFPB از شکایات مصرف کنندگان، که آژانس دریافته است که اغلب به مسائل مربوط به صورتحساب هایی اشاره می کند که مبلغ اشتباهی هستند، قبلا پرداخت شده اند یا باید به شخص دیگری صورتحساب داده شوند.

چوپرا در مصاحبه ای با کالیفرنیا هلث لاین گفت: «واقعاً چنین سطوح بالایی از عدم دقت وجود دارد. ما نمی‌خواهیم سیستم گزارش‌دهی اعتبار را برای وادار کردن مردم به پرداخت صورت‌حساب‌هایی که حتی ممکن است بدهکار نباشند، مورد استفاده قرار دهیم.»

این وضعیت تهاجمی نشان دهنده چوپرا است که تقریباً 15 سال پیش دندان های خود را برید و به ایستادگی در CFPB کمک کرد و نام خود را در صنعت وام دانشجویی به دست آورد.

چوپرا که کالج‌ها و وام دهندگان انتفاعی را هدف قرار می‌دهد، گفت که از یک سیستم آموزش عالی شرکتی که میلیون‌ها دانشجو را به بدهکار تبدیل می‌کند، ناراحت است. او گفت که اکنون سیستم مراقبت های بهداشتی را می بیند که همین کار را می کند و بیماران را به وام ها و کارت های اعتباری می بندد و آنها را به دفاتر اعتباری گزارش می دهد. چوپرا گفت: «اگر دهه‌ها پیش به عقب برگردیم، اتکای بسیار کمتری به ابزارهایی که بانک‌ها برای وادار کردن مردم به پرداخت استفاده می‌کردند، دیدیم.»

تلاش برای حذف صورت‌حساب‌های پزشکی از گزارش‌های اعتباری مصرف‌کننده، دو سال کار فشرده توسط CFPB روی موضوع بدهی‌های پزشکی به اوج می‌رسد.

این آژانس به خانه‌های سالمندان هشدار داد که نباید دوستان و خانواده ساکنان را مجبور کنند مسئولیت بدهی‌های ساکنان را بر عهده بگیرند. تحقیقاتی که توسط KFF Health News و NPR انجام شد، استفاده گسترده از شکایات توسط خانه های سالمندان در جوامع برای تعقیب دوستان و بستگان ساکنان خانه سالمندان را مستند کرد.

CFPB همچنین مشکلاتی را در مورد نحوه ارائه کمک های مالی بیمارستان ها به بیماران کم درآمد برجسته کرده است. سال گذشته تنظیم‌کننده‌ها خطرات وام‌ها و کارت‌های اعتباری را که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی به بیماران فشار می‌آورند و اغلب آنها را با بدهی‌های بیشتری مواجه می‌کنند، مشخص کردند.

و تنظیم کننده ها به دنبال جمع آوری بدهی های پزشکی رفته اند. در ماه دسامبر، CFPB یک شرکت پنسیلوانیا را به دلیل پیگیری بیماران بدون اطمینان از دقیق بودن بدهی ها تعطیل کرد.

چند ماه قبل از آن، آژانس یک شرکت ایندیانا را که با بدهی های پزشکی کار می کرد، به دلیل نقض قوانین جمع آوری جریمه کرد. رگولاتورها گفتند که این شرکت “با تحت فشار گذاشتن یا ترغیب مصرف کنندگان به پرداخت بدهی هایی که بدهی نداشتند، خطر آسیب رساندن به مصرف کنندگان را به خطر انداخته است.”

وصول بدهی ها با توجه به اینکه تجارت آنها در تیررس قرار دارد، هشدار می دهند که سرکوب گزارش های اعتباری و سایر ابزارهای جمع آوری ممکن است بیمارستان ها و پزشکان بیشتری را وادار کند که از بیماران بخواهند هزینه مراقبت اولیه را پرداخت کنند.

برخی نشانه‌ها وجود دارد که این اتفاق در حال حاضر رخ داده است، زیرا بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها بیماران را مجبور می‌کنند تا برای پرداخت قبوض پزشکی خود در وام یا کارت‌های اعتباری ثبت نام کنند.

اسکات پرسل، مدیر عامل ACA International، گفت عاقلانه تر است که دولت فدرال بر مقرون به صرفه تر کردن مراقبت های پزشکی تمرکز کند. پرسل گفت: “در اینجا ما راه حلی ارائه می کنیم که فقط پول را از ارائه دهندگان می گیرد.” “اگر کنگره درگیر بود، راه حل های قوی تری وجود داشت.”

چوپرا نیاز به تلاش های بزرگتر برای مقابله با هزینه های مراقبت های بهداشتی را رد نمی کند.

او گفت: «البته، چیزهای گسترده تری وجود دارد که ما احتمالاً می خواهیم در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی خود اصلاح کنیم، اما این تأثیر مالی مستقیم بر بسیاری از آمریکایی ها دارد.»

چوپرا ادامه داد که CFPB نمی تواند کار زیادی در مورد قیمت نسخه یا قبض بیمارستان انجام دهد. به گفته او، کاری که آژانس فدرال می تواند انجام دهد، محافظت از بیماران در صورتی است که نتوانند صورت حساب های خود را پرداخت کنند.

این مقاله توسط اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی که روزنامه نگاری عمیق در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و روزنامه نگاری.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





منبع