آشنایی با رژیم کتوژنیک

اطلاعیه مهم درباره افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکردند خبرگزاری ایلنا رژیم لاغری کتوژنیک(رژیم کتو 28 روزه) که به اصطلاح رژیم کتو نامیده می شود، رژیمی است که بر پایه مصرف کم کربوهیدرات و مصرف بالای چربی طراحی شده است.هدف از رژیم کتوژنیک این است که بدن را به حالت “سوزاندن چربی” هدایت کنیم که بدین ترتیب بدن چربی بیشتری را نسبت به آنچه که در رژیم غذایی با کربوهیدرات وجود دارد، می برنامه غذایی 21 روزه کتو سوزاند. شما می توانید نسخه ی ارزان تر رژیم کتو را تحت عنوان رژیم کتوژنیک 7 روزه از رژیم سرا تهیه کنید.

رژیم غذایی کتوژنیک چیست

این محصول نسخه ی 28 روزه رژیم کتو است که برای اولین بار در رژیم سرا در دسترس شما کاربران عزیز قرار گرفته است. ما در رژیم سرا نسخه اصلی رژیم کتوژنیک استاندارد را برای شما آماده کرده ایم. محرومیت کامل بدن از قند، میکروبیوم را تغییر می دهد و می تواند عواقب ناخواسته ای داشته باشد، به ویژه در ایمنی و توانایی ما برای مبارزه با عفونت ها. این حالت متابولیک “کتوز تغذیه ای” نامیده می شود و تا زمانی که بدن از کربوهیدرات محروم باشد، متابولیسم در حالت کتوز باقی می ماند.

فروشگاه کتوژنیک تبریز

دو فرآیند متابولیک گلوکونئوژنز و کتوژنز زمانی وارد عمل می شوند که کربوهیدرات خیلی کمی در بافتهای بدن در دسترس باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم رژیم کتوژنیک میتواند برای افرادی که اضافهوزن یا دیابت دارند یا بهدنبال بهبود سلامت متابولیک خود هستند، بسیار مفید باشد. در مقایسه، پروتئین و قند هریک، دارای ۴ کیلوکالری (۱۷ کیلوژول) انرژی به ازای هر گرم وزن هستند، در نتیجه وعدههای غذایی رژیم کتوژنیک معمولاً کمتر از وعدههای غذایی معمولی است.

رژیم کتوژنیک دکتر روستایی

هر رژیمی دارای خواص و مضراتی می باشد. اگر به دنبال یک رژیم غذایی کتوژنیک هستید، می توانید با اضافه کردن توت به وعده های صبحانه و سبزی های دارای نشاسته به وعده شام، میزان کربوهیدرات دریافتی را افزایش دهید. به عنوان یک اصل کلی، وعده های غذایی شما با کتو باید دارای چربی زیاد، پروتئین متوسط و کربوهیدرات کم باشد. اگر تصمیم گرفتید که رژیم لاغری سریع و رژیم کتوژنیک (چربی بالا، کربوهیدرات پایین) رو امتحان کنید، میتونید با یک نمونه برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری حساب شده، گام های موثر و مفیدی رو بردارید.

رژیم کتوژنیک برای چه کسانی ضرر دارد

حتماً با پزشک خود در مورد برنامه و اهداف غذایی خود صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که آیا یک برنامه غذایی کتو برای شما مناسب است یا خیر. همانطور که اشاره کردیم، اگر میخواهید سطح قند خون خود را کاهش دهید، رژیمهای کتوژنیک بسیار عالی هستند. کتوز تغذیه ای کاملاً بی خطر در نظر گرفته می شود، زیرا اجسام کتونی در غلظت های کم بدون هیچ تغییری در pH خون تولید می شوند. اگرچه اولین بار در سال ۱۹۲۱ از رژیم کتوژنیک برای درمان صرع استفاده شد، به عنوان یک فرمول کاهش وزن سریع یک مفهوم نسبتاً جدید است که حداقل در کوتاه مدت کاملاً مؤثر است. اگرچه به اندازه ویتامین C یا D مورد توجه قرار نمی گیرد، بدن شما برای تشکیل گلبول های قرمز به ویتامین B12 نیاز دارد. از آنجایی که کربوهیدرات بدن کاهش می یابد نیاز روزانه به فیبر مختل می شود.

رژیم لاغری سریع بدلایل زیادی طرفدار دارد از فردی که بعلت رژیمهای زیاد گذشته دچار ناامیدی شده و نیاز به انگیزه دارد تا فردی که عمل جراحی در پیش رو دارد، شاید هم فردی فقط بدلیل شرکت در یک مهمانی. درست است رژیمهای غذایی معتبر و جذابی را میتوان در سرتاسر اینترنت یافت که خیلی از متخصصان تغذیه هم به آنها باور دارند، اما یک نکته مهم هیچگاه از یادتان نرود: این رژیمها معمولا توسط متخصصان تغذیهی غربی ترویج یافتهاند و بنابراین ممکن است در خیلی از موارد یا با ذائقهی بانوان ایرانی در تضاد باشند یا برخی از دستورالعملهای آنها بسیار گرانقیمت باشد. قیساوا از خرما، گردو، تخم مرغ، کره، شیر، پسته و پودر دارچین درست می شود. املت با قارچ ، کلم بروکلی ، فلفل سالاد تخم مرغ آووکادو با پیاز ، ادویه جات ترشی جات ، که به همراه برگ های کاهو سرو می شوند. روغن آووکادو رو درون تابه ریخته و گرم کنید.

شما میتونید این غذاها و میان وعده ها رو به میل خودتون تغییر بدین، اما باید مراقب باشید که بیشتر از ۵۰ گرم کربوهیدرات در طول روز، مصرف نکنید. بنابراین لازم است آگاه باشید که عدم مصرف غذاهای مغذی و با کیفیت یکی از اشتباهات رژیم کتوژنیک میباشد. اگر به تازگی را آغاز کرده باشید احتمالاً بزرگترین سوال در ذهن شما پیدا کردن مواد غذایی کم کربوهیدرات و با چربی بالا است. بعد از آنها نیز خیلی ها مراجعه کردند که خدا را شکر نتیجه مطلوب گرفتند. رژیمهای غذایی لاغری سریع زیادی وجود دارد که اغلب آنها جنبه تبلیغاتی و تجاری دارند و مورد تأیید جامعه پزشکی نیستند. تنها تعداد معدودی رژیم واقعاً علمی و تخصصی هستند که در بین آنها رژیم کتوژنیک از هر نظر حرف اول را میزند.

رژیم کتوژنیک ده روزه

به طور معمول ۷۵% چربی، ۲۰% پروتئین و تنها ۵% کربوهیدرات در این نوع استفاده می شود. بنابراین در این رژیم مجاز به مصرف کشک هستید، اما تنها به میزان یک قاشق غذاخوری در روز و نه بیشتر سمانه۰۷ بهمن ۱۳۹۸ سلام ایا بنده میتونم ازاین رژیم استفاده کنم سن ۳۳ ساله وزن ۱۰۶ تقریبا ۳۵ کیلو بایدکم کنم کم کاری تیرویددارم کارشناس به اندام۰۸ بهمن ۱۳۹۸ سلام دوست عزیز. در این حالت، بدن شما چربی ها را به مولکول های کوچک به نام کتون ها تبدیل می کند.استراتژی رژیم کتوژنیک آموزش دادن بدن به تکیه بر یک منبع جایگزین انرژی به غیر از گلوکز و تغییر نحوه استفاده از انرژی است. این نوع سبزیجات جایگزین خوبی برای غذاهای پر کربوهیدرات هستند. مثلاً غذاهای پُر پروتئین مانند ماهی، گوشت قرمز و تخم مرغ و لبنیات و غذاهای پرکربوهیدرات مانند نان، برنج، پاستا و سیب زمینی را نباید با هم مصرف کرد.  This  po᠎st w as generat ed ᠎with G SA Con᠎te nt G᠎ener ator Demover sion​.

تخم مرغ های خرد شده با هالاپینو، پیاز سبز، گوجه فرنگی که با دانه های آفتابگردان مخلوط شده است. در واقع مصرف قهوه با خطر کمتر ابتلا به سرطان کولورکتال، سکته مغزی، افسردگی و دیابت همراه است. چه ارتباطی بین یک رژیم غذایی حاوی قند زیاد و سرطان وجود دارد؟ با یک رژیم کتوژنیک چه چیزی میتوانید بنوشید؟ رژیم 28 روزه کتو یک رژیم آسان محسوب می شود و شما می توانید با استفاده از این رژیم ارزان به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند

رژیم کتوژنیک 28 روزه رایگان را از این سایت دریافت کنید. عملکرد اصلی رژیم کتوژنیک به اینگونه است که شما از طریق چربیها و پروتئینها کالری زیادی دریافت میکنید و در عوض میزان مصرف کربوهیدراتها برای شما کمتر است. با تداوم حالت کتوز و ماندن در رژیم کتو، گرسنگی کاهش مییابد و کاهش کلی کالری دریافتی به کاهش وزن بیشتر کمک میکند. رژیم کتویی یا کتوژنیک به رژیم غذایی گفته میشود که در آن میزان مصرفی کربوهیدرات کاهش بسیار زیادی یافته و مقدار چربی دریافتی افزایش مییابد. همونطور که گفته شد رژیم کتوژنیک یعنی عادت دادن بدن به استفاده از چربی ها برای تامین انرژی.