6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملاتی از تغییرات فصلی؟ احساس راحتی در آغوش گرفتن روی مبل با یک پتو نرم در 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی. باور کنید ما همه طرفدار شبهای سلف سرویس و تأخیر در فصل هستیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود نیز به عنوان یک تمجید از روال دنج شما با برخی حرکات به نظر می رسد که نه تنها می تواند به شما کمک کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به شما در حفظ روحیه مثبت بعد از تابستان به عنوان فصل جدید کمک کند.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هنوز خیلی گرم نیست و برف روی زمین نیست ، این فصل مناسب برای برداشتن است تمرینات بیرونبه چه دویدن در محله ، پیاده روی در مسیرهای پیاده روی و چه بیرون رفتن از کلاس FitOn ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور احتمالی خورشید به تمرینات شما می تواند به شما کمک کند هورمون های شادی در فصلی که حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی چالش برانگیز است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا مسئولیت پذیر و در حال حرکت باشید.

منظورتان شریک نیست؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید با دوست تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را به پیوستن به FitOn دعوت کرده و با کمک FitOn Party همراه آنها آموزش ببینید!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن تماس بگیرید

اگر لباس خوبی بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و بهانه دیگری را برای از دست دادن تمرین خود در آن روز حذف خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله مراقبت از خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط: اصول اولیه سلامتی پاییز مورد نیاز است

شماره 4 روی پخش ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) در اهداف تناسب اندام پاییزی شما دخالت کند. هنگامی که در حال حرکت هستید ، ارسال ویدئوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما لطف پس انداز شما خواهد بود.

و آگاهی از این که در هنگام انگیزه از یک مربی متخصص به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، شما را برای تمرین بعدی خود پر می کند.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تیره تر می شود ، ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع قرار بگیرید. ورود سریع HIIT تمرین ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما در شکستن یک روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 هم ذهن و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج تعطیلات اخیر ، این تغییر فصل می تواند زمان خوبی برای چرخش به داخل و کاهش سطح زمین باشد.

اضافه کردن آموزش ذهن آگاهی طبق روال عادی شما می تواند به حفظ فرم ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید نگاهی بیاندازید دسته یوگا FitOn برای کلاس های مختلف یوگا می توانید مستقیم از خانه به صورت رایگان انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

با پایان تعطیلات تابستانی و شروع به ریختن درختان درختان ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای تجدید نظر در روال معمول وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن یک برنامه تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که انرژی شما را تامین کند ، تناسب اندام ، چابکی و سلامت شما را در ماه های سرد حفظ کند. اوه ، و مال تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب بسیار شیرین می شود!

دیدگاهتان را بنویسید