6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد اکثر روزهای شما یا در محل کار یا در راه رفتن به دفتر از خانه و برگشت می گذرد. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز شما بعداً در زندگی بسیار مفید خواهد بود.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامتی و شیوه زندگی با وجود مشغله زیاد وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه این بهانه را داریم که برای آشپزی یا ورزش مشغول هستیم ، اما با پیگیری روز و نحوه گذراندن آن در یک بازه زمانی 30 تا 60 دقیقه شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، تمام وقت اضافی را برای تمرین 30 دقیقه ای یا انجام برخی جلسات برنامه ریزی غذا قبل از هفته شلوغ خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را اولویت بندی کنید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را برای تلاش برای داشتن یک خواب ثابت برای 7-8 ساعت در هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. تمرینات خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، تمرینات خود را در اولویت قرار دهید ، همانطور که برای یک جلسه انجام می دهید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود مراجعه کنید یا ساعت ها عصر ثبت نام کنید تا حس خودآگاهی را در شما القا کند.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف خاصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن خود را به کیلوگرم ، قدم هایی که هر روز انجام می دهید ، تعداد تمرینات در هفته تهیه کنید و همه چیز را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، مطمئناً در طول هفته مسیر فست فود را دنبال خواهید کرد. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، عادت را آماده کنید که هر هفته وعده های غذایی را به صورت دسته ای آماده کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را برش داده و سفید کنید. هوموس را از قبل تهیه کنید یا خودتان تهیه کنید و آن را به صورت سس آغشته در هر زمان که خواسته شما به وجود می آید ، در دسترس خود نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب را برای آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با طعم های خود جایگزین کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ شیوه زندگی سالم سخت است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید