5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. کار با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، بلند کردن وزنه به ساخت توده عضلانی کمک می کند ، که برای بدن سالم ضروری است و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج مطلوب را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که وزنه زدن راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که بدون انجام تمرینات سنگین نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای نمی بینید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به بلند کردن وزنه کالری کمتری می سوزانند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را سالم نگه دارید یا از افتادن صدمات در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش است که باید انجام دهید. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– بالابر مرده

– خم شدن روی ردیف ها

-بالا بردن چانه ها

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب برسانید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک صحیح یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدیویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه ، وضعیت صحیح بدن مهم است. باید یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر داشته باشد ، در غیر این صورت با آسیب روبرو می شوید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی هالتر خم شوید. شانه های شما باید به سمت پایین کشیده شوند تا در هر زمان راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه زدن راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان می دهد که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که کار نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از تمرین به مدت کافی به مدت طولانی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما به Fitness For 10 مراجعه کنید و سالن ورزشی نزدیک خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید