4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و حفظ تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر خود را برای تناسب اندام و ورزش آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به تازگی تمرین می کنید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت بدن باید بدن و قلب خود را سبک کنید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و ورزش است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دوومیدانی ، لگد ، پرش و … آنها ضربان قلب شما را افزایش می دهند. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن خود را بعد از آسیب دیدگی خم کنید. احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما با قوی شدن ماهیچه ها این حالت پس از مدتی از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید شدت را افزایش دهید تا بدن شما به آن عادت کند.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و داشتن تناسب اندام باید به خاطر داشته باشید ، رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برساند ضرر خواهید کرد. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، تفکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این فرایند کند و وقت گیر و مصمم است. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید که هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی ایجاد کنید و وقتی به این اهداف نرسیدید دلسرد شوید ، زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام یک سفر زمان بر ، سخت کوشی و اراده است. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و از روال عادی پیروی کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و ایستادگی کنید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به مقصد می رساند.

ایناهاش! این نکات برای شما در روال تناسب اندام کامل شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است ، نه مسابقه با زمان. شما باید به خاطر داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند دوام بیاورد. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما به Fitness For 10 مراجعه کنید و سالن ورزشی نزدیک خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید