30 وعده غذایی گیاهی مقرون به صرفه – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


این 30 دستور غذای گیاهی مقرون به صرفه را امتحان کنید که غذاهای متعادل، سالم و خوشمزه را با قیمت کمتر از 20 دلار برای یک خانواده چهار نفره ارائه می کند.

با افزایش هزینه‌های غذا، زمان آن فرا رسیده است که بر روی وعده‌های غذایی گیاهی تمرکز کنید که ضرری ندارند. وعده های غذایی آسان و متعادل از نظر تغذیه ای که گروه های غذایی و مواد مغذی کلیدی شما را در یک دستور العمل ساده فراهم می کند. این یعنی مواد کمتر و ظروف کمتری هم برای تمیز کردن! بسیاری از مردم این ایده را دارند که خوردن گیاهی پرهزینه است، اما می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، زیرا بسیاری از غذاهای گیاهی مانند لوبیا، عدس، نخود، غلات و سبزیجات فصلی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. به علاوه، این غذاها در قفسه ماندگار هستند و به راحتی در انبار شما نگهداری می شوند. می‌دانم که دوست دارم حداقل چند بار در هفته چنین وعده‌هایی را کنار هم بگذارم تا هزینه‌های غذا را کاهش دهیم. به همین دلیل از برخی از وبلاگ نویسان مواد غذایی مورد علاقه ام خواستم تا بهترین دستور العمل های گیاهی خود را به اشتراک بگذارند که یک وعده غذایی متعادل و مغذی با قیمت کمتر از 20 دلار برای یک خانواده چهار نفره فراهم می کند. و این 30 غذای گیاهی مقرون به صرفه همه اینها و بیشتر را ارائه می دهند. در بخش نظرات به من بگویید کدام مورد مورد علاقه شماست!

بخور و خوب زندگی کن،

شارون

30 وعده غذایی گیاهی مقرون به صرفه

کاسرول

کاسرول هوموس پخته شدهرینی دسایی، سرگیجه مشغول و گرسنه
کاسرول انچیلادا وگان شیرین و تند، کلسی لورنس، با مهربانی تغذیه شد

پاستا

مک و پنیر پخته شده (وگان)لین کرویل، Cook Eat Live Love (نشان داده شده در بالا)
پاستا پاپریکا خامه ایکری بیوان، دیش دیش

لوبیا سفید سیر و پاستا سبزلوئیز-کلر کایزر، وگان لاردر (نشان داده شده در بالا)

پاستا یک تابه با نخود و گوجه فرنگی، ملیسا تراب، ملیسا تراب تغذیه (نشان داده شده در بالا)

پاستا فتا “پخت” یک قابلمهراشل لسندن، شیوه زندگی سالم من (نشان داده شده در بالا)

بولونیز سبزیجات، گاس و جواکو، دنیای گیاهی ما (نشان داده شده در بالا)

تاکو، برگر، فاجیتاس

چغندر برگرکلارا جین بیورکمن، پخت زنجبیل (نشان داده شده در بالا)

تاکو لوبیا سیاه، لاریشا برنارد، آن را بدون لبنیات بسازید (نشان داده شده در بالا)
بوریتوی صبحانهنیشا زندگی گیاهی رنگین کمان

تاکوی نخودجنیفر تورمن سبستین، الهام گرفته از سبزیجات (نشان داده شده در بالا)

Easy Quorn Fajitasجسیکا ساندرز، پانکس های وگان (نشان داده شده در بالا)

برگر لوبیا کلیویملانی مک دونالد، یک گیاهخوار مجازی (نشان داده شده در بالا)

تاکو کینوا، ذرت کبابی و لوبیا سیاهآندریا ماتیس، غذاها و چیزهای زیبا (نشان داده شده در بالا)
فاجیتای سبزیجات، شارون پالمر، MSFS، RDN، متخصص تغذیه گیاهی

کاسه ها

کاسه های بوریتو با برنج و لوبیا سیاه، نیکول استیونز، سبزی کاهو خارج شود (نشان داده شده در بالا)

نخود گل کلم پوزوله ورد، شارون پالمر، MSFS، RDN، متخصص تغذیه گیاهی (نشان داده شده در بالا)

سالاد لوبیا سیاه کینوا آسانلورا لاولس، دستور پخت خوب (نشان داده شده در بالا)

سچوان توفو با سبزیجاتلوری راسموسن، آشپزخانه آرام من (نشان داده شده در بالا)

شام با لوبیا و برنج گیاهی، جنا برادوک، جنا برادوک (نشان داده شده در بالا)

فلفل قرمز، خورش، سوپ

چیلی سین کارنهشینا رز، صلح و تغذیه (نشان داده شده در بالا)

سوپ نان ذرت مکزیکیسوفیا دسانتیس، سبزیجات گاز نمی گیرند (نشان داده شده در بالا)

سیب زمینی سرخ کرده هم بزنید

ترد توفو ساتای هم بزنیدپریا تیو متخصص تغذیه انگلستان

گیاه لیمویی “Orzotto” با نخود سیرجکی نیوجنت، جکی نیوجنت (نشان داده شده در بالا)

لوبیا سبز و توفو میسو، شارون پالمر، MSFS، RDN، متخصص تغذیه گیاهی (نشان داده شده در بالا)

وگان پائلا اسپانیاییربکا پایتل، قدرت و آفتاب (نشان داده شده در بالا)

سبزیجات شکم پر

فلفل پر شده جنوب غربی با لوبیا سیاه و کینوا، شارون پالمر، MSFS، RDN، متخصص تغذیه گیاهی (نشان داده شده در بالا)
کدو حلوایی شکم پر با عدس مریم گلی، شارون پالمر، MSFS، RDN، متخصص تغذیه گیاهی
فلفل شکم پر با کدو حلوایی و کینوا، ملیسا تراب، ملیسا تراب تغذیه

برای سایر نکات غذایی مقرون به صرفه، موارد زیر را بررسی کنید:

9 نکته برای تغذیه گیاهی با بودجه
نکاتی درونی برای خوردن گیاهی مقرون به صرفه
4 راه برای خوردن ارگانیک با بودجه