26 ایده خانگی برای ناهار – عالی برای کودکان و بزرگسالان


به اشتراک گذاری بیش از 26 مکمل و ایده های مختلف برای ناهار خانگی که برای ناهار مدرسه دوستانه بچه ها و همچنین ناهار بزرگسالان عالی است. همچنین یک راه عالی برای کاهش ضایعات مواد غذایی و کنترل موادی است که در ناهارهای خانگی خود قرار می دهید.

بچه های من عاشق ناهار هستند



نمی‌دانم چیست، اما بچه‌های من کاملاً غذای ناهار را دوست دارند. شاید این جعبه کوچک باحالی باشد که تمام کراکرها و پنیرها در داخل آن چیده شده اند یا فقط این واقعیت است که همه چیز در یک نقطه بسته بندی شده است. دلیلش هرچه باشد، آنها را دوست دارند.

من هر چند وقت یک بار آنها را می خریدم زیرا باید اعتراف کنم که راحت هستند. هنگام بسته بندی ناهار هیچ چیز بهتر نیست و می توانید فقط یک غذای ناهار را از یخچال بیرون بیاورید و در کوله پشتی آنها بیندازید.



با این حال، بیایید صادق باشیم، مطمئناً سالم ترین انتخاب برای ناهار نیست. مواد نگهدارنده زیادی به بیشتر غذاهای ناهار خریداری شده از فروشگاه اضافه شده است. لیست مواد تشکیل دهنده در انواع بوقلمون و چدار به عنوان مثال –

لیست مواد اولیه ناهار ترکیه و چدار

آنها برخی از نسخه های “سالم” در فروشگاه هستند، اما من متوجه شدم که آنها هنوز مواد تشکیل دهنده خوبی ندارند. از آنجایی که آنها باید روی قفسه بنشینند، باید مواد نگهدارنده اضافه کرد تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

مشکلات من با غذاهای ناهار خرید از فروشگاه

ایده ها و دستور العمل های ناهار خانگی
  • آنها بزرگترین مواد تشکیل دهنده را ندارند
  • آنها به اندازه کافی برای بچه های من پر نمی شوند
  • میوه یا سبزیجات را شامل نمی شود
  • آنها گران هستند



گاهی اوقات حاضرم برای راحتی بیشتر هزینه کنم، اما با حدود 3 تا 4 دلار برای هر وعده ناهار، نمی توانم آنها را یک گزینه ناهار مقرون به صرفه در نظر بگیرم. (برای ثبت دو بچه دبستانی دارم)

ساختن غذای ناهار خودم

من اخیرا اینها را خریدم ظروف جعبه ناهار استیل ضد زنگ پس از دیدن آنها در اینستاگرام Shaped By Charlotte. آنها ظرف مناسبی برای بسته بندی غذای خانگی من برای بچه ها هستند. به علاوه آنها با یک تقسیم کننده متحرک در داخل ارائه می شوند.

ظرف ناهار خانگی

بچه‌های من ساندویچ‌ها را دوست ندارند، بنابراین این غذای‌های خانگی واقعاً چیدن یک نوع ناهار، پنیر و کراکر را آسان می‌کنند. همچنین این یک راه واقعا عالی برای کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی یا قرار دادن همه چیز در چندین ظروف کوچک یا کیسه های قابل استفاده مجدد است.

همچنین دوست دارم که بتوانید به راحتی آن را با آنچه در دست دارید، فصلی که فرزندتان دوست دارد، سفارشی کنید. دیگر نصف ناهار نمی خوردند، زیرا یکی پنیر را دوست نداشت و دیگری پروتئین را دوست نداشت.

ایده های خانگی برای ناهار

اینها فقط تعداد انگشت شماری از ترکیب ها و ایده ها هستند، اما بسته به ترجیحات شخصی شما، تعداد بسیار بیشتری نیز وجود دارد.

من سعی می‌کنم با خوردن موارد زیر کمی بین ناهارهای فرزندم تعادل برقرار کنم، اما این یک قانون سخت و سریع نیست –

پروتئین + چربی سالم + غلات کامل + میوه یا سبزیجات

ایده های میوه و سبزیجات

  • پرتقال ها
  • انواع توت ها (قرار دادن آنها در آسترهای کیک کوچک از نشت آب میوه جلوگیری می کند
  • سیب
  • انگور
  • آناناس
  • میوه خشک شده
  • گوجه گیلاسی
  • چوب هویج (با هوموس یا دیپ)
  • نخود فرنگی
  • ادامه
  • سالسا

ایده های پروتئین

  • 1/2 ساندویچ یا بسته بندی
  • گوشت ناهار
  • کره بادام زمینی
  • ماهی تن
  • میله های گوشت گاو
  • حمص
  • تخم مرغ آب پز
  • پنیر رشته ای / پنیر ورقه شده
  • ماست

غلات کامل

  • کراکرها
  • نان/نان شیرینی/مفین انگلیسی (برای ساندویچ)
  • تورتیلا / چیپس / چوب شور

چربی سالم

(160 بار بازدید شده، 2 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 10 اوت 2022