12 راز مردانگی اثر آل سیرز، MD

دنیای مدرن و سبک زندگی در حال جنگی خاموش علیه مردانگی مرد مدرن است. مقدمه مشکل را مشخص می کند. تعداد اسپرم مردان در کشورهای توسعه یافته کاهش یافته است. نرخ اختلال نعوظ میلیاردها دلار برای شرکت های دارویی به ارمغان می آورد. پروستات رشد می کند در حالی که میل جنسی کاهش می یابد. به گفته دکتر سیرز 10 درصد از بیماران مرد آن استروژن بیشتری نسبت به تستوسترون دارند.

به اندازه کافی، فصل اول به موضوع تستوسترون می پردازد. اگرچه اغلب ناعادلانه برای خشونتی که مردان مرتکب می شوند سرزنش می شوند، اما این چیزی است که ما را عاقل و قوی نگه می دارد. کاهش سطح تستوسترون باعث ایجاد سندرم پیرمرد بداخلاق می شود.

یکی دیگر از دلایل کاهش سطح تستوسترون می تواند رژیم غذایی کم چرب باشد.

همچنین، آلاینده های مختلف در محیط ما باعث کاهش تستوسترون و افزایش سطح استروژن می شود. مردان باید مقداری استروژن داشته باشند، اما وقتی سطح استروژن ما در مقایسه با تستوسترون ما خیلی بالا می رود، دیگر مردی مرد نیستیم.

سپس ما از بسیاری از مشکلات جسمی و روحی رنج می بریم. کمبود میل جنسی یکی از آنهاست، اما چاقی و خستگی مزمن نیز یکی از آنهاست. ما باید ده برابر بیشتر از استروژن تستوسترون داشته باشیم.

همانطور که همیشه در این کتاب انجام می دهد، پس از بیان یک مشکل و علل و آثار آن، به سراغ راه حل ها می رود. او مکمل ها و فعالیت های مختلفی را توصیه می کند.

برخی از این موارد بحث برانگیز است. به عنوان مثال، برخی از مقامات مصرف DHEA را توصیه نمی کنند زیرا یک هورمون است. برخی ادعا می کنند که گیاه Tribulus Terrestris آنطور که اغلب ادعا می شود سطح تستوسترون را افزایش نمی دهد.

با این حال، DIM و پیش ساز آن ایندول-3-کاربینول به تجزیه استروژن کمک می کند.

او همچنان به مخالفت با روند مدرن خوردن مقادیر زیادی کربوهیدرات، به ویژه از منابع غلات ادامه می دهد. این در مورد جمعیت عمومی که نان همبرگر، پوسته پیتزا، اسپاگتی، برنج، لوبیا، نوشابه و موارد مشابه می خورند صدق می کند. همچنین برای جمعیت مواد غذایی سالم که نان و پاستا از غلات کامل می خورند نیز صدق می کند.

ما به کربوهیدرات های موجود در سبزیجات و میوه ها نیاز داریم – و مردان به پروتئین از گوشت، ماهی و لبنیات، از جمله چربی که به طور کلی پروتئین حیوانی را همراهی می کند، نیاز دارند. مقداری چربی برای سلامتی ضروری است.

ورزش همچنین برای ساخت و حفظ توده عضلانی مهم است. دکتر سیرز از یک برنامه دوی سرعت پیشرو حمایت می کند، که او آن را PACE می نامد، به جای روند مدرن “کاردیو” طولانی و آهسته. او همچنین انجام تمرینات ورزشی و مصرف برخی مکمل ها مانند کراتین را توصیه می کند.

چندین فصل به یکی از مهم ترین مشکلات سلامتی یک مرد سالخورده می پردازد – پروستات در حال رشد. ارتباط نزدیک با این حفظ عملکرد جنسی است.

فصل بعدی در مورد التهابی است که باعث مشکلات مفصلی می شود و از از دست دادن عملکرد مغز جلوگیری می کند.

دکتر سیرز از پذیرش مراکز پزشکی معمولی یا مراکز درمانی جایگزین ترسی ندارد. که خواندن آن را با طراوت می کند.

در اینجا توصیه های زیادی وجود دارد و مطمئناً بسیاری از مردان از آن استقبال نخواهند کرد. آنها می دانند که باید بیشتر ورزش کنند، اما این کار را نمی کنند. مردانی که مایل به ورزش هستند، به جای هدر دادن زمان و شاید آسیب رساندن به قلب خود با دویدن در مسافت های طولانی، باید دریابند که کدام نوع برای آنها بهتر است.

او مکمل های مختلفی را توصیه می کند، اما وانمود نمی کند که آنها گلوله های جادویی هستند. آنها باید با تغذیه خوب (حذف کربوهیدرات ها از غلات، افزایش مصرف پروتئین سالم و میوه ها و سبزیجات) و ورزش مناسب تعامل داشته باشند.

من از رژیمی مشابه آنچه او توصیه می کند پیروی می کنم، شروع به ورزش کردم و برخی از مکمل های پیشنهادی را مصرف کردم. من کاملاً مثل قبل نیستم، اما احساس و ظاهر بهتری دارم (28 پوند از دست داده ام).

من شک ندارم که مردانی که برنامه او را دنبال می کنند در سال های آینده برتری بزرگی نسبت به کسانی خواهند داشت که این برنامه را دنبال نمی کنند.