کلاسهای یوگا در سالن بدنسازی به مدت 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه می گیرد. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که تلاش می کنند بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود تمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که علاقه مند به پذیرش این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید است.

یافتن سبک مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

این که همه انواع مختلف یوگا را مرتب کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید بسیار طاقت فرسا است. حتی ممکن است ایده خوبی باشد که انواع مختلفی را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در زیر نه شکل متداول از رشته های یوگا که امروزه تمرین می شود آورده شده است.

یوگا

یوگا عمدتاً بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. پشتیبانی ، از جمله بلوک های یوگا و پتو ، می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. این نوع یوگا معمولاً دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه وضعیت های مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با ژست های معمولی در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

یوگا هاتا بهترین نوع اولین تمرین یوگا است. هاتا اساس یوگای کندتر است. هر حالت برای چند تنفس نگه داشته می شود در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار عالی است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این مجموعه ای خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چندین بار انجام این کار ، می دانید وقتی حصیر خود را دراز می کنید باید چه کار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق تقریباً 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار استرس زا باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین در صورت لزوم استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

یوگا وینیاسا می تواند برای کاهش وزن عالی باشد زیرا با سرعت بالایی توسعه می یابد. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، این می تواند سبک خوبی برای امتحان کردن باشد. این شامل اتصال تنفس و حرکت به یکدیگر در یک سری پیوسته از حالت هایی است که مدت زیادی دوام نمی آورند. وینیاسا می تواند بسیار رقصنده باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حالت ها را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای مدتی طولانی در مراحل آهسته نگه داشته می شوند تا سیستم عصبی بدن شما را درگیر کرده و به شما در آرامش عمیق کمک کند. بلوک ها اغلب به عنوان تکیه گاه هایی برای حمایت از قسمت های بدن شما در حین حالت های خاصی استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید که کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در حال گذراندن دوران نقاهت خود هستند ، بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر ترکیب های چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، یوگای اشتانگا ممکن است بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس از همان ژستهای منظم در یک سری شش تایی تشکیل شده است. شما می توانید تنفس و حرکت خود را در هر حالت ترکیب کرده و یک جریان عالی تناژ ایجاد کنید ، در حالی که سوزش عضلات داخلی را احساس می کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که وضعیت تمرینات را بیان می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل گذراندن مراحل به تنهایی هستند ، در صورت لزوم فقط راهنمایی می خواهند.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یوگا بیشتر معنوی است ، شامل تنفس های ترکیبی با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، آواز خواندن ، سرودن و مدیتیشن بخشهای اساسی این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند ، در حالی که انرژی دفن شده را در شما آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا داغ به یک سکانس یکسان از بیست و شش حالت متصل نیست و می تواند چندین حالت را به روش های مختلف شامل شود. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر ژست عمیق تر عمل کنید ، که اگر مراقب نباشید منجر به کشش بیش از حد می شود. این کلاس شما را بسیار عرق می کند و چالش برانگیزتر می شود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

در یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن ذن و کشش تمام ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تأکید بر بافتهای همبند عمیق تر است. شما ابتدا به بدن خود اجازه می دهید تا به جای درگیر شدن در وضعیت ، حالت را آزاد کند. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، قابلیت ارتجاعی را نیز امکان پذیر کرده و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی او شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر یوگای معمولی را شروع کرده اید و به طور مداوم به آن پایبند هستید ، اینها مزایایی هستند که باید منتظر آنها باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان درد و تداخل با ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله برای اقدام اولین است که شامل تمرینات معمول و تغییر در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا می توانید از نظر قوای جسمی و روحی سالم تر و بهتر از سایر تمرینات معمول مشابه باشید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که به بهترین وجه مناسب نیازهای تناسب اندام شماست.

بیانیه مطبوعاتی از کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید