کاسه صبحانه کینوا مرزه – دستور العمل الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای


این کاسه صبحانه خوشمزه کینوا دارای کلم پیچ، قارچ، گوجه فرنگی تاول زده، آووکادوی خامه ای و کینوآی مقوی برای یک صبحانه با کیفیت است.

کمی چیز اضافی برای صبحانه



گاهی اوقات شما فقط یک چیز خاص برای صبحانه می خواهید. چیزی که فراتر از یک کاسه غلات یا تخم مرغ همزده است.

این کاسه صبحانه کینوا مرزه برای آن روزها مناسب است. صبح هایی که کمی وقت اضافی دارید (اما راستش زمان زیادی نمی برد). صبح‌هایی که می‌خواهید با یک صبحانه کمی مرتفع شوید و روزتان را خوب شروع کنید.

کاسه صبحانه – یک دستور غذای مدیترانه ای الهام گرفته از رژیم غذایی

نمای نزدیک از کاسه صبحانه خوشمزه کینوآ



این دستور العمل صبحانه خوش طعم همه جعبه های رژیم غذایی مدیترانه ای را بررسی می کند –

  • شامل بسیاری از گیاهان است
    • کلم پیچ
    • قارچ
    • گوجه فرنگیها
    • کوینو
  • چربی های اشباع شده کم
    • تخم مرغ و کینوا منابع پروتئینی هستند
    • بدون گوشت، پنیر یا کره
    • چربی های سالم مورد استفاده – آووکادو و روغن زیتون
  • با کمی نمک و فلفل کمی مزه دار کنید
نزدیک کاسه صبحانه کینوآ مرزه

همچنین این افسانه را که رژیم غذایی مدیترانه ای باید هزینه زیادی داشته باشد یا زمان زیادی را صرف آماده سازی می کند، در هم می شکند.

  • مواد تشکیل دهنده بسیار مقرون به صرفه هستند. شما به راحتی می توانید مواد را بر اساس آنچه در دست دارید مخلوط و با هم ترکیب کنید.
  • پختن کینوا بیشترین زمان را می برد، اما می توانید یک دسته از آن را از قبل تهیه کنید و سپس آن را در دسترس داشته باشید و برای این دستور تهیه کنید.
  • قبل از پختن تخم مرغ آب پز نیز باعث صرفه جویی در زمان در آشپزخانه می شود



وارسی چگونه کینوا بپزم هر بار برای کینوا کاملاً کرکی.

دستور تهیه کاسه صبحانه کینوا مرزه

اگر این دستور را امتحان کردید، نظر خود را با ما در میان بگذارید، ما عاشق شنیدن بازخورد هستیم.

کاسه صبحانه کینوا مرزه

کاسه صبحانه کینوا مرزه

صبحانه خود را با این کاسه صبحانه کینوا طعم دار کنید. یک غذای سیر کننده که الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای است.

نویسنده براین مک داول، RDN در The Domestic Dietitian

  • 1/2
    فنجان
    کوینولای پخته شده
    (نکات زیر را برای طرز تهیه کینوا ببینید)
  • 1
    تخم مرغ آب پز، از وسط نصف شده
  • 1
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون
  • 1/2
    فنجان
    کلم پیچ، خرد شده
  • 1/4
    فنجان
    قارچ، ورقه شده
  • 1/4
    فنجان
    گوجه گیلاسی
  • 1/2
    آووکادو، ورقه شده
  • نمک و فلفل برای چشیدن

  1. روغن زیتون را به تابه ای روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. پس از گرم شدن روغن، قارچ های ورقه شده را اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند (حدود 5-8 دقیقه).

  2. کلم پیچ و گوجه گیلاسی را به تابه اضافه کنید، هم بزنید تا ترکیب شوند و اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزند. تا زمانی که کلم پیچ شروع به پژمرده شدن کند و گوجه فرنگی نرم شود

  3. در یک کاسه متوسط ​​یا بشقاب عمیق، کینوآ پخته شده را در ته آن قرار دهید و سپس قارچ سرخ شده، کلم پیچ و گوجه گیلاسی را روی آن قرار دهید. با تخم مرغ آب پز و آووکادوی خلال شده تزیین کنید و به میزان لازم با نمک و فلفل مزه دار کنید.

نکات دستور غذا –

در این دستور غذا فرض می شود که کینوآ شما از قبل پخته شده است. برای تهیه، دستورالعمل های روی بسته کینوآ را دنبال کنید و 15 تا 20 دقیقه به زمان پخت این دستور غذا اضافه کنید.

این دستور همچنین فرض می کند که تخم مرغ های شما از قبل آب پز شده اند. شما همچنین می توانید از سبک متفاوتی از تخم مرغ ها استفاده کنید (آشپزی، آب پز، بیش از حد آسان، و غیره)

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه عالی

اگر به الهام گرفتن از صبحانه نیاز دارید، چند ایده عالی دیگر برای دستور العمل ها را بررسی کنید.

(4 بار بازدید شده، امروز 4 بازدید)

آخرین اصلاح: 18 جولای 2022