چگونه از مکمل های غذایی برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

مکمل های رژیمی انتخاب خوبی برای کاهش وزن نیستند، اما هر روز محبوب تر می شوند. بهتر است به جای مصرف مکمل، ورزش و رژیم غذایی داشته باشید. با این حال، بهبودی از یک بیماری بدون دارو و توصیه های بهداشتی امکان پذیر نیست. به همین ترتیب مکمل های خوب نیز همین کار را برای شما انجام خواهند داد.

آنها به کاهش وزن و رسیدن به تعادل طبیعی کمک می کنند. اساساً 4 دلیل برای استفاده از مکمل های غذایی برای کاهش وزن وجود دارد.

  • تشویق به ورزش

  • افزایش سرعت متابولیسم

  • سرکوب اشتها

  • چربی ها را آب کنید

قبل از استفاده از هر مکمل غذایی، یک برنامه کاهش وزن ضروری است. این طرح به شما راهنمایی می کند و نحوه استفاده از یک مکمل غذایی خاص را به شما نشان می دهد. اهداف سلامتی خود را بنویسید و آنها را به گروه های مختلف تقسیم کنید.

مکمل های غذایی مختلف اهداف متفاوتی دارند. در طول کلاس رژیم غذایی، ممکن است همیشه احساس گرسنگی کنید یا ممکن است به سختی جلوی هوس را بگیرید. مکمل های رژیمی به شما کمک می کند تا هوس خود را کنترل کرده و رژیم بگیرید. داروهای سرکوب کننده اشتها این کار را انجام می دهند. هنگام استفاده از این مکمل مراقب باشید. گرسنه بودن چیز خوبی است و ما نمی خواهیم به سیستم گوارشی خود تقلب کنیم. مصرف بیش از حد این مکمل غذایی برای سلامتی شما مفید نیست.

کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش امکان پذیر نیست. اگر برای ورزش کردن مشکل دارید، مکمل‌های محرک مانند چای سبز یا محصولاتی که از کافئین ساخته شده‌اند این کار را برای شما انجام می‌دهند. 20 دقیقه در روز پیاده روی کنید و ورزش های قلبی عروقی انجام دهید.

برخی از مکمل های غذایی به افزایش متابولیسم کمک می کنند. یعنی کالری بیشتری در دقیقه می سوزانید. با گذشت زمان، متابولیسم ما کند می شود و در نتیجه وزنمان افزایش می یابد و توده عضلانی از دست می دهیم. مکمل های غذایی به نام «تنظیم کننده تیروئید» نیز همین کار را انجام می دهند.

بدون تایید پزشک از تنظیم کننده های تیروئید استفاده نکنید زیرا هورمون های خاصی را به بدن شما تزریق می کنند و تیروئید شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

برخی از مکمل ها برای آب کردن چربی استفاده می شود. برخی از عوارض جانبی با این مکمل ها همراه است. هنگام مصرف این مکمل ممکن است احساس ضعف یا خستگی کنید.

در اینجا چند قانون خوب برای استفاده از مکمل وجود دارد. قوانینی وجود دارد، بنابراین شما باید آنها را رعایت کنید.

قبل از استفاده از هر مکمل غذایی یا محصول کاهش وزن با پزشک خود مشورت کنید

برچسب، دوز و هشدارها را بخوانید

بیش از دوز تجویز شده مصرف نکنید

نکاتی در مورد استفاده از مکمل:

  • با مقدار کم شروع کنید. ممکن است احساس سرگیجه، سردرد یا درد داشته باشید. به عنوان مثال، اگر مقدار تجویز شده 1 قاشق غذاخوری است، در 3 تا 5 روز اول از نصف قاشق غذاخوری استفاده کنید.

  • برنامه های تغذیه مناسب برای سلامتی شما ضروری است. درست غذا بخورید. گرسنگی نکشید.

خیلی شانس!