وزن خود را به سرنوشت واگذار نکنید


تاریخچه شخصی و نکات کاهش وزن از هدر رایت ، دستیار بالینی

سرنوشت شما برای کاهش وزن متاثر از نگرش شماست. کاهش وزن یک موضوع حساس است و اغلب با عزت نفس و عزت نفس فرد همراه است. در بدترین شکل خود ، مقیاس را به 322 پوند رساندم. من رژیم های زیادی را در طول این سالها امتحان کرده ام – Weat Watchers ، Keto ، تقریباً هر رژیم غذایی مد که برای دستیابی به نتایج مورد نظر من به اندازه کافی آسان به نظر می رسید. من سالها رژیم غذایی یویو داشتم و وقتی وزنم را کم می کردم احساس خوشبختی می کردم و وقتی وزنم را افزایش می دادم برای خودم سنگین بودم. هنگامی که احساس می کنید کوه بزرگی برای صعود دارید ، کاهش وزن زیادی وجود دارد و در گذشته در حفظ کاهش وزن خود شکست خورده اید ، اعتماد به نفس دشوار است.

من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم اعتماد به نفس کلید موفقیت پایدار در کاهش وزن است. من اینجا هستم تا به شما بگویم – شما می توانید این کار را انجام دهید ، من به شما اعتماد دارم! شما همچنین باید به خود اعتماد داشته باشید ، زیرا صادقانه می توانید به هر کاری که می خواهید انجام دهید ، از جمله کاهش وزن ، برسید.

وقتی سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید ، دوست داشتن کامل خود دشوار است ، اما مهم این است که به خود بگویید که می توانید این کار را انجام دهید و در این راه خود را دوست داشته باشید. این واقعیت که وزن اضافی دارید وزن شما را کمتر مستحق عشق به خود نمی کند. وزن شما ارزشش را ندارد

این زمان را متفاوت کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید و هر روز حداقل یک تعریف کنید. آیا شما یک کارمند عالی هستید؟ آیا شما پدر و مادر بزرگی هستید؟ یک مورد مثبت را نام ببرید که به بدن مورد علاقه شما مربوط نمی شود. تمرکز بر تفکر مثبت شما را تربیت می کند تا بهتر فکر کنید و به شما این امکان را می دهد که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. با کاهش وزن ، چیزهای بیشتری برای دوست داشتن در خود پیدا خواهید کرد ، چه از نظر جسمی و چه از نظر جسمی ، و تعریف کردن برای شما آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال ، هنگامی که شروع به جا دادن در شلوارهای کوچکتر می کنید یا دکمه های پیراهن شما بیرون نمی آید ، این لحظات کوچک باعث می شود از تماشای اعداد در مقیاس لذت ببرید.

در طول سفر خود برای کاهش وزن ، پیروزی های کوچکی را تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، آیا با خانواده خود غذا خوردید و به جای چهار تکه یک پیتزا نوشیدید؟ این یک پیروزی در مقیاس بزرگ و گامی در جهت درست برای ایجاد تغییرات مثبت و پایدار در زندگی است. این چیزی است که باید با تعریف و تمجید از تصمیمات خوب خود به آن تبریک بگویید.

کار در طول سفر همیشه آسان نخواهد بود ، اما مطمئناً ارزشش را خواهد داشت! در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شما در سفر کاهش وزن وجود دارد:

1. هر روز آن را مصرف کنید.

من هر روز کامل غذا نمی خوردم. در گذشته ، اگر یک وعده غذایی را حذف می کردم ، به یک روز و گاهی یک هفته تبدیل می شد. مهم این است که به مسیر اصلی برگردیم. آیا هنگام ناهار گیج شده اید؟ با شام تغییر جهت دهید و ادامه دهید. الگوهای ناسالم خود را به الگوهای سالم تغییر دهید و نتایج شما تغییر خواهد کرد. ثبات مهم است ، نه کمال.

2. با خود مهربان باشید.

به نظر می رسد آسان است ، اما همیشه اینطور نیست. به جای این که به خود بگویید نمی توانید کاری انجام دهید یا انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید یک گفتگوی خوب داشته باشید. اگر انتخاب بدی کرده اید ، سعی کنید دلیل آن را بجای جنگیدن بفهمید. واقعیت این است که شما نمی توانید تصمیمی را در گذشته تغییر دهید ، اما می توانید در مورد دلیل تصمیم خود بیشتر بدانید. آیا وقتی استرس دارید ، احساسی هستید یا آمادگی ضعیفی دارید رژیم خود را کنار می گذارید؟ با استراحت کردن ، جایگزین غذا خوردن با فعالیت های دیگر و آشپزی ، این حالت را دفع کنید.

3. به خود اجازه تغییر و برتری دهید.

گاهی اوقات می توانیم در شیوه زندگی مان گیر کنیم. دوستان و خانواده ما ممکن است عادت داشته باشند که با ما به گونه خاصی رفتار کنند. شاید شما کسی باشید که همه می توانند روی آن برای اشتراک گذاری دسر حساب کنند. تغییر آن خوب است! اجازه ندهید دیگران با ایجاد پیشرفت یا تغییر در شما احساس گناه یا ناراحتی کنند.

4- اهداف کوچک تعیین کنید.

زمانی که من سنگین ترین بودم ، اولین هدف من رسیدن به 300 پوند ، سپس 250 پوند و غیره بود. اگر کاهش وزن را به اهداف کوچک و قابل کنترل تقسیم کنید و با رسیدن به هر هدفی اعتماد به نفس پیدا کنید ، شیوع کمتری خواهد داشت.

5. رویای بزرگ داشته باشید.

ممکن است بخواهید 50 ، 100 یا 100+ پوند وزن کم کنید. جایی را که می خواهید بروید تجسم کنید و مطمئن شوید که تصمیمات روزانه شما را در بینش شما پیش می برد.

تا امروز 147 کیلوگرم وزن کم کرده ام. و احساس می کنم یک فرد جدید هستم. من صادقانه احساس اطمینان می کنم. در حال حاضر پیاده روی ، غواصی ، اسنوبرد و فعالیتهایی را انجام می دهم که هرگز نمی توانستم با سنگین ترین وزنم انجام دهم. اگر 10 سال پیش به من می گفتی که من سالم ، شاد و نصف اندازه ام هستم ، هرگز باور نمی کردم.

هدر رایت ، FNP-C یک پرستار خانوادگی و دستیار بالینی برای کاهش وزن در کوههای سرخ دارای مجوز هیئت مدیره است و زمان خود را بین مراقبت از بیمار و مسئولیت های اداری متعادل می کند. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته پرستاری از دانشگاه ایالتی آریزونا به پایان رساند و مدرک پرستاری و فوق لیسانس خود را در رشته پرستاری از دانشگاه فینیکس دریافت کرد. هیتر در حال حاضر عضو آکادمی پزشکان پرستاری آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید