همه چیز در مورد فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور


خدمات پس از فروش آسانسور

بر اساس گزارش ها شبکه خبری تهرانخدمات پس از فروش آسانسور یکی از مهم ترین خدماتی است که عرضه کننده پس از خرید هر محصول ارائه می دهد. آسانسور سهند فراز کیمیا با تدوین دستورالعمل های ویژه انواع آسانسور، آموزش پرسنل، مدیریت صحیح، کنترل و بازرسی نیروهای خدماتی و ایجاد راهکارهایی مطابق با علم روز برای پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان، خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد.

همه چیز در مورد فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور

واحد تعمیر و نگهداری آسانسور

واحد تعمیر و نگهداری آسانسور سهند فراز کیمیا در حال حاضر با بهره گیری از نیروهای مجرب و آموزش دیده خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را انجام می دهد. در آسانسور سهند فراز کیمیا پس از انعقاد قرارداد، هر مشتری یک شماره اشتراک دارد که از طریق همان شماره اشتراک، علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران، می تواند کلیه سوابق خدمات اعم از زمان تحویل خدمات و فاکتورها، گزارش های بازرسی و خرابی را ارائه دهد. . ، گزارشات حسابداری و غیره. اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

مشتریان سهند فراز کیمیا بر اساس شماره اشتراک به صورت منطقه ای طبقه بندی می شوند و به این ترتیب مشترکین سرویس در هر منطقه خدمات خود را در کمترین زمان دریافت می کنند.

شرکت آسانسور سهند فراز کیمیا با انتخاب روش پیشگیرانه PM و متخصص متناسب با نوع آسانسور ساختمان های مختلف و با بهره گیری از نیروهای متخصص، جوان، خلاق و دانشگاهی مرتبط با رشته آسانسور، راه طولانی و سختی را در پیش گرفته است. آسانسور. زمینه ایمنی و آسایش کاربران. سوار آسانسور شوید و رضایت و میل شما می تواند نردبان نردبان باشد.

جهت آشنایی بیشتر اپراتورهای عزیز با خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور و خدمات پس از فروش فروش آسانسور در اینجا چند نکته وجود دارد:

۱تعمیر و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسور چیست؟

نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یک روش سیستماتیک برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده برای انجام تعمیر و نگهداری و بازی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور، مورد نیاز طرح تنظیم برای جلوگیری از فرسایش غیرعادی اجزای ماشین و کاهش خودرو. متوقف می شود.

سیستم خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه به طور منظم و ماهانه برای هر آسانسور در یک روز مشخص و از قبل برنامه ریزی شده بررسی می شود. به طور کلی هیچ سیستم یا مکانیزمی وجود ندارد که نیاز به تعمیر و نگهداری آسانسور و بازرسی دوره ای نداشته باشد، به خصوص سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می کند و خرابی آنها خطرات بالقوه ای را برای زندگی به همراه دارد.

بنابراین اهمیت نگهداری آسانسور کمتر از اهمیت نصب آسانسور نیست و یک آسانسور صرف نظر از نوع و سازنده آن باید به طور مرتب و حداقل ماهی یکبار توسط شخص یا اشخاصی مورد بازدید قرار گیرد.

۲مزایای نگهداری چیست؟

آگاهی کامل از وضعیت آسانسور

با استفاده از این مدل تمام قطعات آسانسور ارزیابی می شود و مشخص می شود که در محدوده خاصی عمل می کنند مثلا اگر در کار آسانسور اتفاقی بیفتد ترمزها کار می کنند؟ یا اگر برق قطع شود مردم در آسانسور گرفتار نمی شوند؟

کاهش هزینه های تعمیر برای فروش آسانسور

در مدل PM قطعات به موقع سرویس می شوند و استهلاک قطعات کاهش می یابد. با تعویض قطعات معیوب قبل از آسیب دیدن سایر تجهیزات آسانسور از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. تعمیر و نگهداری آسانسور از نظر توجیه اقتصادی نیز قابل بررسی است.

به طور کلی بدیهی است که اگر قطعه یا قطعاتی در آستانه خرابی یا در آستانه فرسودگی قرار داشته باشند، اگر به موقع تعویض یا تعمیر نشوند، احتمالاً باعث خرابی سایر قطعات یا خرابی آنها می شود. صدمات جبران ناپذیری به کل سیستم وارد می کند. حتی بدترین زندگی ممکن در خطر است.

فرض کنید طناب های فولادی آسانسور یا سیم بکسل آسانسور در آستانه فرسودگی هستند. این سایش یا خوردگی سیم بکسل باعث خوردگی قرقره های کششی موتور و هدر رفتن آن می شود، بنابراین قرقره های کششی نیز در معرض سایش قرار می گیرند و در صورت فعال نشدن و تنظیم نشدن ترمز ایمنی بالابر (پاراشوت) باعث پارگی یدک کش می شود. . طناب باعث سقوط آسانسور و خسارات جبران ناپذیری به جان و مال می شود.

همه چیز در مورد فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور

کاهش زمان توقف تعمیر و نگهداری آسانسور به دلیل خرابی

با پیشگیری و مراقبت به موقع سیستم آسانسور، شاهد خرابی های بزرگی که باعث توقف طولانی مدت آسانسور شود، نخواهید بود.

شفافیت عملکرد سرویس آسانسور

هنگامی که یک تکنسین PM آسانسور را در دست می گیرد، احتمال خطا یا فراموشی در طول فرآیند کار بسیار کاهش می یابد و مدیر ساختمان می تواند به راحتی بر عملکرد خود نظارت کند. همه دستورالعمل ها تعمیر و نگهداری آسانسور و فرم های بازدید ماهانه در اختیار کاربران قرار می گیرد تا مشترکین از نحوه انجام خدمات پس از فروش آسانسور مطلع شوند. همچنین کلیه آسانسورها هر 6 ماه یکبار توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت جهت بررسی کیفیت عملکرد خدمات پس از فروش آسانسورها مورد بازدید قرار می گیرد.

در هر بازرسی ماهانه و دوره ای آسانسور بر اساس چک لیست بررسی شده و وضعیت موارد موجود در چک لیست به مدیر ساختمان ارائه می شود و تعمیرات بر اساس سوابق چک لیست آسانسور انجام می شود.

نیروگاه:

میانگین دمای موتورخانه و سیستم ترموستات موتور آسانسور را بررسی کنید

استحکام شاسی پایه موتور را بررسی کنید

فیوز و یراق آلات جعبه سه فاز و سیستم زمین را بازدید کنید

بازدید و تعویض روغن گیربکس آسانسور

از شفت موتور و گیربکس آسانسور بازدید کنید

از شیارهای سیم بکسل بلوک کششی موتور و هرزگرد بازدید کنید

ترمز موتور را تنظیم کنید و از لنت ترمز موتور آسانسور بازدید کنید

از سیم بکسل آسانسور دیدن کنید

نظافت موتورخانه نظافت داخلی موتور ژنراتور و فن موتور آسانسور

از گاورنر و اتصالات گاورنر آسانسور بازدید کنید

از پایانه ها، اتصالات و قسمت های پنل کنترل آسانسور بازدید کنید

تست سیستم نجات اضطراری و تخلیه باتری های نجات اضطراری آسانسور

چاه آسانسور:

از میکروسوئیچ های محدود و فاصله آسانسور بازدید کنید

بازرسی و روغن کاری ریل آسانسور

بررسی کشش لاستیکی سیم بکسل آسانسور

از کابل های آسانسور دیدن کنید

از نورپردازی آرام آسانسور دیدن کنید

از ریل کابین و وزن آسانسور دیدن کنید

از زنجیر تعادل زیر قاب تعادل و کابین آسانسور بازدید کنید

از برج های آسانسور و میله های بکسل دیدن کنید

از اتصالات سیم بکسل به کابین و چارچوب آسانسور بازدید کنید

کفش های کابین را چک کنید و وزنه بردارید

روان کننده های آسانسور را بررسی کنید

ترمز ایمنی چتر نجات و اتصالات میله چتر نجات به سیم بکسل گاورنر آسانسور را بررسی کنید.

اتصالات و پیچ های کابین آسانسور را بررسی کنید

از آهنربا و آهنرباهای آسانسور دیدن کنید

اتصالات، پایانه ها و دکمه های جعبه بازبینی آسانسور را بررسی کنید

از کمک فنرها (بافر) کابین و قاب وزنی آسانسور بازدید کنید

از فرماندار پایین دیدن کنید و قارچ بی سر و صدا از آسانسور پایین می آید

درب های کف لولایی:

از ماهی قزل آلا دیدن کنید

از مخاطبین درب بازدید کنید

از آهنربای درب بازکن دیدن کنید

از فنرهای درب دیدن کنید

به دیدار دیکتاتورها بروید

درها را تنظیم کنید

روغن کاری لولاهای درب

درب کف تمام اتوماتیک:

از ماهی قزل آلا دیدن کنید

از مخاطبین درب بازدید کنید

از کفش های زیر در دیدن کنید

تمیز کردن شیارهای درب

از مکانیسم و ​​موتور تخته سر دیدن کنید

کابین و طبقات:

از محل اتصال تماس بازدید کنید

از تقاطع احضار کابین بازدید کنید

بازدید از نور کابین

به فن و کلید فن مراجعه کنید

در موسیقی شرکت کنید و کلاس ها را اعلام کنید

از صفحه اتصال کابین بازدید کنید

از عملکرد درب کابین دیدن کنید

همه چیز در مورد فروش آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور

آگاهی از مشکلات اساسی آسانسور

زمانی که سابقه خرابی آسانسور در مدل PM وجود داشته باشد، وجود عیوب مکرر نشان دهنده نقص بزرگتر است. به عنوان مثال، تعویض زود هنگام لنت ها نشان دهنده نقص بزرگتر است.

بیمه آسانسور

تمامی آسانسورهای شرکت آسانسور سهند فراز استاندارد دوره ای برای خدمات پس از فروش، آسانسورهایی که دریافت می کنند تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

۳الزام قانونی برای نگهداری ماهانه آسانسور چیست؟

بر اساس ماده 20 ضوابط آپارتمان، مدیر موظف است برای نگهداری آسانسور سالانه قرارداد نگهداری آسانسور با شرکت معتبر منعقد کند. در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر و بازرسی دوره ای سالانه و اخذ گواهی ایمنی کلیه مسئولیت های قانونی و کیفری حوادث احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور می باشد. بر اساس اطلاعات سازمان استاندارد در مطبوعات، فرار از مسئولیت در دادگاه ها توجیهی ندارد!

همچنین بر اساس ماده 14 ضوابط آپارتمان، مدیر موظف است کل ساختمان را به صورت واحد در برابر آتش سوزی، زلزله و آسانسور در برابر حوادث احتمالی بیمه کند. شرط استفاده از بیمه کاربر آسانسور در صورت وقوع حادثه، وجود قرارداد سرویس نگهداری و بازدید منظم ماهانه می باشد، هزینه انجام سرویس توقف طبق اعلام اتحادیه آسانسور و پله برقی به شرح زیر می باشد.

منبع: تعمیر و نگهداری آسانسور

امنیت پیام /