کاهش وزن. * آه کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (فوراً) – این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه بزرگ برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی بسیاری دیگر را به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

اینها چیزهای خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامتی بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل برای نتایج

  • تعیین هدف.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، کمی زمان بگذارید تا دوره خود را ترسیم کنید. آهسته شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که زود موفق خواهید شد – که به شما انگیزه می دهد تا ادامه دهید! صبور باشید و آرام باشید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • به رژیم غذایی خود توجه کنید.کاهش وزن شامل بیش از کار است. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها در هنگام خرید را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه در غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده اند. روی میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر شرط بندی کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را از دست ندهید! مهم است که بدن خود را سرشار از پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا نگه دارید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. نیازی نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به این نوع ورزش ها عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. هنگامی که عضلات خود را به کار انداخته اید ، استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 صندلی در ساختمان بزرگتر کریستیز ، آماده همکاری با شما در طول سفر است. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و یک اردوی آموزشی ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.