نکات روز یادبود رژیم مدیترانه ای


اگر به دنبال این هستید که یک سبک زندگی سالم را در تعطیلات آینده خود بگنجانید، این نکات را برای ایجاد یک برنامه غذایی مدیترانه ای روز یادبود که به همان نسبت خوشمزه، آسان و سالم است، بررسی کنید.

استفاده از رژیم غذایی مدیترانه ای در زندگی شما



چیزی که من واقعاً در مورد این سبک زندگی دوست دارم این است که قرار است در زندگی شما تطبیق داده شود و کار شود.

این بدان معناست که از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید و دستور العمل های مورد علاقه خود را به گونه ای تنظیم کنید که کمی بیشتر “الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای” باشد. این می تواند به سادگی استفاده از روغن زیتون به جای کره یا افزودن سبزیجات بیشتر به یک ظرف باشد.



همچنین کشف مجدد عشق و شادی ناشی از به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی با دیگران ضروری است.

نکات روز یادبود الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای

این به ویژه در مورد تعطیلات و جشن ها صادق است. روز یادبود به سرعت نزدیک می شود و ما شما را تشویق می کنیم راهی پیدا کنید تا رژیم مدیترانه ای را در زندگی واقعی خود جا دهید.



اگر در حال کباب کردن هستید یا در یک گردهمایی روز یادبود شرکت می کنید، ما چند نکته را برای تشویق سبک زندگی شما با الهام از رژیم غذایی مدیترانه ای گردآوری کرده ایم.

یک غذای بدون گوشت به سبک رژیم مدیترانه ای بگنجانید

به نظر می‌رسد در هر باربیکی که در آن شرکت می‌کنیم، غذاهایی که گوشت محور هستند کم ندارند. برای تغییر اوضاع، گزینه بدون گوشت چطور؟

نیازی به جایگزینی یک هات داگ خوب و قدیمی یا مرغ bbq نیست، اما برخی از گزینه های عالی عبارتند از:

دستور العمل های دوشنبه بدون گوشت تابستانی

این مجموعه عالی را بررسی کنید دستور العمل های دوشنبه بدون گوشت تابستانی برای ایده های بیشتر!

سالاد سیب زمینی بدون مایونز زنجبیل لیمو

یک چرخش تازه روی یک کلاسیک قدیمی مثل این بگذارید سالاد سیب زمینی زنجبیل لیمو، جایی که سیب زمینی ها در چای خیس پخته می شوند و ماست یونانی جایگزین مایونز می شود.

یک ماهی کوچولو روی کباب بریزید

ماهی قطعا بخش بزرگی از آن است دستورالعمل های رژیم غذایی مدیترانه ای و یک افزودنی عالی به bbq تابستانی می کند.

بسیاری از دستور العمل های ماهی کبابی عالی وجود دارد که نه تنها طعم فوق العاده ای دارد بلکه یک جایگزین سالم نیز ارائه می دهد.

برخی از دستور العمل های مورد علاقه من عبارتند از –

اگر فضای روی گریل محدود است، می توانید به راحتی یکی از دستور العمل های ماهی و غذاهای دریایی مورد علاقه ما را انتخاب کنید –

دستور تهیه سالاد یونانی با سرخ کن با هوا

این سالاد یونانی با ماهی قزل آلا سرخ کن سبک، با طراوت است و در عرض چند دقیقه جمع می شود. بعلاوه یک درپوش نمایش است و وقتی به سبک خانوادگی سرو می شود زیبا به نظر می رسد.

این شگفت انگیز را بررسی کنید فواید غذاهای دریایی برای سلامتی برای اینکه بفهمید چرا ماهی بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی مدیترانه ای است.

از میوه های تازه بهره ببرید

بسیاری از میوه های تازه و رسیده در حال حاضر در فصل هستند و زمان مناسبی برای استفاده از آن در این روز یادبود است.

چند راه عالی برای ترکیب میوه در تعطیلات آینده شما عبارتند از:

  • به سادگی از انواع توت های فصلی، خربزه یا گیلاس به عنوان کنار، پیش غذا یا شیرینی بعد از شام لذت ببرید.
  • میوه‌هایتان را کبابی کنید، شیرینی‌شان را به ارمغان می‌آورند و وقتی روی آن را با ماست یونانی پر کنید و با عسل بپاشید، دسر خوشمزه‌ای درست می‌کند.
  • اینها هلو کبابی با بستنی بسیار آسان است اما همیشه در باربیکیو باعث خوشحالی جمعیت می شود

بیشتر از همه…

به یاد داشته باشید که فقط یک روز است، از موارد مورد علاقه خود لذت ببرید و از شرکتی که در اطراف شما قرار گرفته اید لذت ببرید. یک روز یا یک وعده غذایی نمی تواند اهداف یا سفر سلامتی شما را شکست دهد.

عکس پرچم آمریکا
در این روز یادبود، ما به کسانی که نهایت فداکاری را برای کشور خود انجام داده اند، ارج می نهیم.

(بازدید شده 3,273 بار، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 18 مه 2022