نکاتی برای آبرسانی در تابستان


لحظه ای که از در خارج می شوید ، اینجاست. گرما.

ما خورشید خود را در تگزاس دوست داریم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زمانی که عرق کردن زیاد لازم نیست. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما به خوبی از اهمیت هیدراته ماندن آگاه هستیم ، چه تابستان باشد و چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آبرسانی به معنای رفع تشنگی شماست. نوشیدن آب باید بخشی منظم از زندگی روزمره شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را می پوشاند. همانطور که رودخانه در چشم انداز خشک زندگی می کند ، آب برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن ما ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما عمل می کند.

حالا فکر کنید وقتی فعالیت بدنی دارید و عرق می کنید این چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. مقدار زیادی آب بنوشید.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بدون فکر کردن به آن بگذرانید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما می تواند شما را دچار کم آبی کند ، حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. این نوشیدنی ها می توانند طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را بازیابی نمی کنند. در واقع ، قند و نمک در برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، فقط آب.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ متوجه شدیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار چاشنی بزنید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    غذاهای تازه یک راه ارگانیک برای هیدراته نگه داشتن بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع نوشیدن – و قبل و بعد از آن را ادامه دهید. حتی اگر در اتاقهای Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا کار می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در تهویه مطبوع هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن هر زمان که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد رخ می دهد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون دفع ادرار

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کردید ، از آتش خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. در صورت جدی بودن ، لطفاً با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، ایمن باشید – و شما را در ورزشگاه های ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید