نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات


همه ما می دانیم که پایبندی به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ کار در پس زمینه را آسان تر می کند. اما نکاتی وجود دارد که می توانید تا آنجا که می توانید در طول تعطیلات سالم بمانید ، و همه آنها به نظم و انصاف و تلاش اختصاص می یابد. نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و در مورد خوردن یا نوشیدن آگاهانه انتخاب می کنید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “مدل” خود را از مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با نوشابه یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید و نوشیدنی خود را بدون الکل بخورید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند دکمه تخم مرغ وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای تمرین زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان دارید که در تعطیلات با آنها تماس بگیرید ، راحت می توانید به محل کار خود برسید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرین خود را به پایان برسانید تا بتوانید از بقیه روز خود لذت ببرید. اگر در طول روز منتظر بمانید ، به احتمال زیاد خود را برای از دست دادن تمرین معذور می کنید.

شریک گزارشگری پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در طول تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید که شریک گزارش شما باشند! این یک توصیه عالی است ، زیرا می توانید با هم تمرین کنید ، در مورد خوردن و آشامیدن سالم و پاسخگویی متقابل و یک راه عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات باشید. برنامه های زیادی برای ردیابی نحوه انجام تمرینات شریک آموزشی شما وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را ردیابی کنند!

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات گرد هم می آیند ، تعداد زیادی غذا در میان است. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در پای کنند ، شما احساس رها شدن نمی کنید و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد ظرفی را برای شام بیاورید ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده یا سالاد را نیز همراه داشته باشید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مهم است که در طول تعطیلات به سلامتی خود توجه داشته باشید ، اما از آرامش و تفریح ​​در این مواقع نترسید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را حفظ کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو تمرینات خود را شروع کنید؟ به https://fitnessfor10.com/ مراجعه کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید